M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Artman (firma)"

Kraj, 28 czerwca 2012

LPP bez dyrektora marketingu

Monika Kapłan-Gerc została prezesem Deni Cler.

Kraj, 3 września 2009

Bartłomiej Grzybowski odchodzi z Redana

Bartłomiej Grzybowski, country manager w spółce odzieżowej Redan będącej właścicielem marek Troll i Top Secret, odszedł z firmy. Odpowiadał za...

Kraj, 31 sierpnia 2009

BNA autorem nowego logo Reserved

Należąca do LPP marka odzieżowa Reserved odświeża logo (o planach rebrandingu pisaliśmy w DS "MMP" z 11 maja br.). Zmieniony...

Kraj, 25 marca 2009

Monika Kapłan-Gerc dyr. marketingu LPP, trwają prace nad budżetem i strategią

Monika Kapłan-Gerc będzie od 1 kwietnia br. nowym dyrektorem marketingu spółki odzieżowej LPP, właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i...

Kraj, 4 marca 2009

Iga McGinley szefem marketingu Atlantica

Iga McGinley objęła nowo utworzone stanowisko kierownika marketingu firmy Atlantic. Nowe obowiązki będzie łączyć z dotychczasową funkcją senior brand managera...

Kraj, 24 grudnia 2008

PZL stworzył strukturę strategiczną Bristol Pegasus VIII

Agencja reklamowa PZL wyodrębniła na bazie swojego działu strategii strukturę strategiczno-konsultingową Bristol Pegasus VIII oferującą usługi strategiczne. Zarządza nią Jarosław...

Kraj, 3 grudnia 2008

LPP zwalnia pracowników, redukuje budżety reklamowe, ogranicza otwarcia salonów

Firma LPP SA, właściciel marek Cropp i Reserved, zwalnia pracowników, redukuje budżety reklamowe i ogranicza otwarcia nowych salonów. - Spółka...

Przetargi, 11 września 2008

G7 wygrała przetarg Cropp; marketer twierdzi, że przeglądu nie zakończył

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, firma LPP wybrała agencję reklamową G7 do kompleksowej obsługi marki Cropp/CroppTown. Agnieszka Górska, dyr. marketingu LPP,...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Mariusz Kozak-Zagozda odchodzi z LPP

Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. ds. strategicznych projektów marketingowych, odchodzi z przyczyn osobistych z firmy LPP SA zarządzającej markami Reserved, Cropp i...

Kraj, 3 marca 2008

Projekt "Virginity" agencji Koledzy ma dodać wyrazistości marce House

Artman, producent odzieży marki House, wystartował z nową kampanią reklamową o nazwie "Virginity". Reklamy mają zwrócić uwagę przede wszystkim 19-25-latków,...

Kraj, 21 lutego 2008

PZL i Stratosfera zaangażowane w projekt nowej marki firmy Artman

Artman, producent odzieży pod marką House, w sierpniu wprowadzi na rynek nową markę odzieży adresowaną do kobiet. Producent nie chce...