M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Asda (firma)"

Zagranica, 19 listopada 2015

Po raz pierwszy Aldi i Lidl zagarnęły łącznie 10 proc. brytyjskiego rynku

Według najnowszej analizy Kantar Worldpanel po raz pierwszy w historii połączone udziały niemieckich sieci Aldi i Lidl uzyskały ponad 10 proc. rynkowych udziałów w brytyjskim rynku detalicznym. Lidl także po raz pierwszy w historii został dostawcą brytyjskiego związku piłki nożnej.

Zagranica, 17 listopada 2015

Wlk. Brytania: ekspansja niemieckich sieci przybiera na sile

Niemieckie sieci detaliczne Aldi i Lidl planują łącznie na Wyspach otwarcie 172 nowych placówek. To pięciokrotnie więcej niż deklarują ich najwięksi konkurenci.

Zagranica, 8 września 2015

Lidl chce być bliżej mam

Sieć na Wyspach wchodzi w buty Asdy.

Zagranica, 7 lipca 2015

Asda wraca w kampanii do koncepcji "pocket tap"

Wa Wyspach sieć handlowa startuje z działaniami w telewizji.

Zagranica, 17 czerwca 2015

Lidl ogłasza przetarg na media

W Wielkiej Brytanii budżet marketera szacuje się na 50 mln funtów.

Zagranica, 25 lutego 2015

Wlk. Brytania: Asda przejęła 15 stacji benzynowych

Drugi co do wielkości detalista na Wyspach przejął 15 stacji benzynowych od firmy Rontec Ltd. To początek realizacji pięcioletniej strategii biznesowej zakładającej rozwój usługi click & collect.

Zagranica, 12 stycznia 2015

Sieć Asda walczy ze słodkimi napojami

Detalista zdecydował się na drastyczne ograniczenie zawartości cukru w napojach bezalkoholowych swoich marek własnych.

Zagranica, 9 stycznia 2015

Tesco ogłasza bezprecedensowy plan biznesowy

Dave Lewis, prezes Tesco, ogłosił bezprecedensowy w 96-letniej historii tej sieci plan biznesowy. Sieć będzie redukować ceny i zatrudnienie, zamykać i odsprzedawać nierentowne sklepy. Ma to przynieść redukcję kosztów na pułapie blisko 380 milionów dolarów.

Zagranica, 8 stycznia 2015

Wlk. Brytania: Asda i Sainsbury's podejmują cenową wojnę z Tesco

Obydwie sieci zapowiedziały wdrożenie programów redukcji cenowych setek oferowanych przez nie produktów o łącznej wartości 450 mln funtów. Analitycy na Wyspach są przekonani, że wkrótce analogiczny ruch ogłosi Tesco i zapowiadają "początek wielkiej bitwy cenowej".

Zagranica, 24 listopada 2014

Lidl trafia na Wyspach w dziesiątkę ofertą snobistycznego jedzenia

Sklepy sieci na Wyspach zadrżały po tym, jak Lidl ogłosił, że sprzedaje pakiety sześciu ostryg za 2,79 funta.

Zagranica, 9 października 2014

Prawie połowa shopperów online przeniosła się na mobile

Zakupy przez komórkę i tablet coraz popularniejsze.

Zagranica, 9 października 2014

Reklama Wongi zablokowana

Powodem jest brak informacji o wysokości oprocentowania.

Zagranica, 30 września 2014

Aldi raportuje doskonałe wyniki w Wlk. Brytanii

Niemiecka sieć dyskontów Aldi publikuje swoje wyniki finansowe na Wyspach za ub.r. i podkreśla, że potrafiła znacząco powiększyć swoje rynkowe udziały pomimo niezwykle agresywnej polityki cenowej ze strony konkurencji.

Zagranica, 22 sierpnia 2014

Lidl stawia na kobiecą modę

Sieć dyskontowa z mocnym uderzeniem odzieżowym na Wyspach.

Zagranica, 30 lipca 2014

Aldi dogania Waitrose na Wyspach

Udział sieci dyskontów w rynku wzrósł do 4,8 proc. z pułapu 3,7 proc.

Zagranica, 24 lipca 2014

Reklama marki Diageo zbanowana

Marka rumu Captain Morgan zdjęta z mediów społecznościowych za przekonywanie, że alkohol zabija nudę.

Zagranica, 5 czerwca 2014

Reklama wody toaletowej z Rihanną uznana za zbyt prowokacyjną

Prasowa odsłona reklamy z piosenkarką uznana za zbyt prowokacyjną szczególnie wobec dzieci.

Zagranica, 4 czerwca 2014

Awans Anglików będzie drogo kosztować reklamodawców

Trzydziestosekundowy spot reklamowy w prime time podczas meczów Anglików w fazie grupowej piłkarskich MŚ został wyceniony na ok. 340 tys. funtów. Awans do każdej kolejnej fazy rozgrywek, będzie powodować wzrost cen o ok. 20 proc.

Zagranica, 18 marca 2014

Na brytyjskim rynku debiutuje miesięcznik "Forever Sports"

Wydawcą jest Haymarket Media Group (właściciel m.in. serwisu branżowego MediaWeek.co.uk.). Według deklaracji wydawcy będzie to największy na Wyspach debiut w obszarze męskich magazynów od dziesięciu lat.

Zagranica, 7 stycznia 2014

Asda rzuca wyzwanie Aldi i Lidlowi

Rusza kampania o budżecie 50 mln funtów.

Zagranica, 30 sierpnia 2013

Akcje Omnicomu i Publicisu spadają

Biorąc pod uwagę wycenę, na fuzji POG najbardziej skorzystało WPP.

Zagranica, 28 sierpnia 2013

VCCP wygrywa przetarg Asdy

Budżet reklamowy supermarketów Asda o wartości 100 mln funtów wygrywa VCCP.

Zagranica, 21 sierpnia 2013

Ostatni etap przetargu Asdy

Saatchi & Saatchi traci szansę na obsługę budżetu Asdy o wartości 100 mln funtów. Tym samym sieć kończy 23-letnią współpracę z Publicis Groupe.

Zagranica, 25 czerwca 2013

Asda ogłasza przetarg

Sieć brytyjskich supermarketów wybierze agencję reklamową, której przekaże budżet o wartości 100 mln funtów.

Zagranica, 12 kwietnia 2013

Asda i P&G we wspólnej kampanii

Marketerzy inwestują w kraje rozwijające się.

Zagranica, 21 marca 2013

Asda wprowadza blokadę cenową

Sieć spożywcza na Wyspach prowadzi kampanię zapewniającą o niskich cenach na podstawowe produkty.

Zagranica, 12 marca 2013

Gadające FMCG w reklamie Tesco

Na Wyspach niskie ceny promują warzywa i owoce na taśmach przy kasie.

Zagranica, 29 stycznia 2013

Sprzedaż Black Energy w Wielkiej Brytanii zagrożona

Jak poinformowali przedstawiciele brytyjskich sieci Asda, Sainsbury's oraz Tesco, rośnie liczba skarg klientów związana z dystrybucją przez tych marketerów produkowanego w Polsce energetyka Black Energy, którego ambasadorem jest Mike Tyson.

Kraj, 27 listopada 2012

Hochland ma nowego dyrektora marketingu

Nowe stanowisko objął Piotr Nagalski.

Zagranica, 16 listopada 2012

Asda kontynuuje niewielkie wzrosty sprzedaży w III kw.

Należąca do holdingu Walmart sieć Asda podała kolejne kwartalne wyniki sprzedaży. Sprzedaż Asdy w III kw. wzrosła o 0,3 proc. w porównaniu z 0,7-proc. wzrostem w II kw.

Zagranica, 9 listopada 2012

Kampania Saatchi & Saatchi oskarżona o seksizm

Organizacja Fathers 4 Justice nawołuje do bojkotu ich zdaniem seksistowskiej reklamy.

Zagranica, 10 kwietnia 2012

Tesco odświeża linię Value

Detalista zmienia wygląd najtańszych produktów, które dają mu około 1 mld funtów sprzedaży rocznie.

Zagranica, 27 marca 2012

Giganci podpisują porozumienie

Czołowe koncerny produkujące żywność podpisały w Wlk. Brytanii porozumienie wzorowane na amerykańskiej koncepcji zaproponowanej przez żonę prezydenta USA Michelle Obamę.

Zagranica, 1 marca 2012

Brytyjczycy idą do dyskontów

Tesco traci rynek na rzecz sieci Aldi i Lidl.

Zagranica, 8 lutego 2012

McCain z marketingiem zapachowym

McCain, potentat w zakresie żywności mrożonej, sięgnął po marketing zapachowy. Od jutra na 10 przystankach autobusowych w Wlk. Brytanii pojawią się pachnące wiaty, z których po naciśnięciu guzika unosić się będzie zapach pieczonych ziemniaków.

Zagranica, 6 lutego 2012

Brytyjskie hipermarkety testują Wi-Fi

Detaliści wprowadzą bezprzewodowy internet w ciągu 12 miesięcy.

Zagranica, 4 stycznia 2012

Wielkie noworoczne promocje

Brytyjskie sieci handlowe wabią konsumentów atrakcyjnymi promocjami. W ten sposób chcą zwiększyć zaufanie konsumenta do sytuacji ekonomicznej.

Zagranica, 21 kwietnia 2011

Marki nie skorzystają na królewskim weselu

Wyniki sondażu JWT London wskazują, że marki zaangażowane w ślub Williama i Kate nie zarobią na konsumentach.

Zagranica, 8 października 2010

Word of mouth to potężna broń

Brytyjczycy wymieniają więcej marek w luźnych konwersacjach niż Amerykanie.

Zagranica, 12 lipca 2010

F&F poza Tesco

Sieć Tesco uruchomi autonomiczny sklep z odzieżą własnej marki F&F.

Zagranica, 10 listopada 2009

Sieć Asda coraz mniej ekologiczna według raportu Consumer Focus

Należąca do Wal-Martu brytyjska sieć supermarketów Asda jest mniej ekologiczna niż dwa lata wcześniej - wynika z raportu organizacji Consumer...

Zagranica, 13 listopada 2008

W styczniu wystartuje brytyjska kampania przeciw otyłości warta 275 mln funtów

Brytyjski rząd ujawnił szczegóły społecznej kampanii przeciwko otyłości, której budżet przekroczyć ma 275 mln funtów. 75 mln z tej kwoty...

Kraj, 10 września 2008

Maspex prowadzi kampanię soków Tymbark w Wielkiej Brytanii

Maspex Wadowice prowadzi pierwszą w Wielkiej Brytanii kampanię soków Tymbark z linii "Owoce świata". Przekaz adresowany jest przede wszystkim do...

Zagranica, 21 sierpnia 2007

Izba Gmin krytykuje sieci handlowe za niskie ceny alkoholu

Brytyjska Izba Gmin krytykuje sieci handlowe za niskie ceny alkoholu. Podczas ostatniego posiedzenia wielu parlamentarzystów było zdania, że obniżki cen...

Zagranica, 26 marca 2007

Havas Sports łączy się z agencją Sponsorship Media

Havas Sports, globalna dywizja Havas Media wyspecjalizowana w marketingowych projektach dotyczących sportu, połączyła się w Anglii z niezależną agencją sponsoringową...

Zagranica, 6 października 2006

Zmiany w managemencie Publicis Worldwide

Maurice Levy, chairman i chief executive officer Publicis Groupe, ogłosił zmiany w managemencie sieci Publicis Worldwide. Rick Bendel, chief operating...

Zagranica, 5 stycznia 2005

Sharon Osbourne nową twarzą reklam sieci supermarketów Asda

Sharon Osbourne, żona słynnego muzyka rockowego Ozzy'ego Osbourne'a, wystąpi w spotach telewizyjnych i na billboardach reklamowych sieci supermarketów Asda. Kreację...

Zagranica, 12 lipca 2004

Food Standards Agency postuluje ograniczenie zawartości soli w produktach

Food Standards Agency krytykuje właścicieli największych na rynku brytyjskim marek produktów żywnościowych, m.in. Pizza Express, Asda i Somerfield, za to,...

Zagranica, 4 grudnia 2003

Boots wybrał short-listę agencji w przetargu na obsługę reklamową

Na short-liście przetargu na obsługę reklamową Bootsa znalazły się dwie agencje - J. Walter Thompson i Mother. Do dalszego etapu...

Zagranica, 15 lipca 2003

Boots prawdopodobnie rozpocznie przegląd agencji reklamowych

Brytyjska sieć handlowa Boots prawdopodobnie w najbliższym czasie rozpocznie przegląd ofert od agencji reklamowych na obsługę swojego budżetu kreatywnego wartego...