M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Association of National Advertisers (firma)"

Zagranica, 4 listopada 2014

Powstaje nowa instytucja do monitorowania nadużyć na rynku reklamy online

Trustworthy Accountability Group będzie walczyło w USA z plagą oszustw i nadużyć w reklamie w sieci.

Zagranica, 23 czerwca 2010

Agencje niezadowolone z rosnącej roli prokurmentu

Z badań Association of National Advertisers wynika, że decyzje marketingowe coraz częściej są podejmowane przy udziale prokurmentu.

Zagranica, 13 lutego 2009

Większość marketerów w USA zmniejszy budżety w 2009 r.

Około 77 proc. amerykańskich marketerów obetnie budżety przeznaczone na reklamę w mediach w 2009 r. - wynika z badania przeprowadzonego...

Zagranica, 9 września 2008

P&G i GM chcą zablokować reklamowe porozumienie Google z Yahoo!

Procter & Gamble i General Motors chcą zablokować porozumienie Google z Yahoo!. Chodzi o umowę, zgodnie z którą reklamy Google...

Zagranica, 26 sierpnia 2008

Według ANA marketerzy w USA będą ciąć budżety

Według raportu przygotowanego przez Association of National Advertisers (ANA) aż 53 proc. amerykańskich marketerów zakłada, że w ciągu najbliższych sześciu...

Zagranica, 16 kwietnia 2008

Amerykańskie organizacje reklamowe chcą większej swobody w reklamie internetowej

Amerykańskie organizacje reklamowe - w tym Association of National Advertisers, American Advertising Federation, American Association of Advertising Agencies oraz Interactive...

Zagranica, 7 stycznia 2008

Association of National Advertisers wieści spowolnienie rynku w USA

Association of National Advertisers przewiduje spowolnienie rynku reklamowego w USA w 2008 r. Według raportu tej organizacji spowolnienie gospodarki będzie...

Zagranica, 2 sierpnia 2007

Branża reklamowa w USA przeciwna kolejnym restrykcjom wobec reklam tytoniu

Amerykańska branża reklamowa protestuje przeciwko projektowi nowej ustawy nakładającej na producentów papierosów i wyrobów tytoniowych dodatkowe ograniczenia w reklamie ich...

Zagranica, 10 stycznia 2005

Marketerzy wyśmiewają pomysły ograniczeń reklamowych w programach dla dzieci

The Centre for Science in the Public Interest (CSPI) postuluje zakaz reklam niezdrowej żywności w programach oglądanych przez dzieci. Przesłała...

Zagranica, 29 stycznia 2004

Marketerzy zaniepokojeni "kreacyjną arogancją" agencji reklamowych

Jedna trzecia głównych marketerów w Stanach Zjednoczonych przebadanych przez Association of National Advertisers (ANA) uważa, że ich agencje reklamowe są...