M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Astra (marka)"

Zagranica, 26 kwietnia 2017

Monitor Satelitarny: satelita głównym źródłem odbioru TV w Europie

Rośnie udział treści UHD w rynku.

Kraj, 23 września 2011

Target Marketing Group autorem nowego designu kawy Astra

Nowy design produktu ma podkreślać zdrowotne walory marki.

Zagranica, 3 grudnia 2008

General Motors wybiera agencję do realizacji europejskiej kampanii Astry

General Motors spośród swoich agencji w Wielkiej Brytanii wybierze firmę do obsługi europejskiej kampanii relaunchowej Astry (funkcjonującej w Wielkiej Brytanii...

Kraj, 7 października 2008

Niskodrażniąca kawa Astra rozdawana w salonach prasowych Kolportera

Poznańska Palarnia Kawy "Astra" ruszyła z akcją samplingową na terenie saloników prasowych Kolportera. Rozdaje w nich próbki niskodrażniącej kawy Astra....

Kraj, 25 stycznia 2006

Marek Juraniec został dyr. handlowym w Palarni Kawy Astra

Marek Juraniec podjął pracę w poznańskiej Palarni Kawy Astra jako dyrektor handlowy. Poprzednio przez pół roku był dyrektorem marketingu firmy...

Zagranica, 18 listopada 2002

Agencja DLKW & Partners pozyskała kolejny budżet firmy Vauxhall

Agencja Delaney Lunk Knox Warren & Partners (DLKW & Partners) przejmuje od Lowe & Partners kolejny budżet reklamowy brytyjskiej firmy...

Zagranica, 7 października 2002

Vauxhall rozpoczął przetarg na obsługę sieci dealerskiej

Kolejnym ciosem dla agencji reklamowej Lowe & Partners Worldwide z Londynu jest ogłoszenie przez jednego z jej głównych klientów -...

Zagranica, 3 października 2002

Firma Vauxhall wybrała nowe agencje

Dalsza współpraca agencji Lowe Worldwide z brytyjskim producentem samochodów Vauxhall (część koncernu General Motors) stoi pod znakiem zapytania. Kierownictwo koncernu...

Zagranica, 12 marca 2001

TESTOWA SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW OPLA W SIECI

Należący do General Motors Adam Opel wdraża pilotażowy program sprzedaży swoich głównych marek w sieci. Powodem tej decyzji jest chęć...

Zagranica, 12 marca 2001

TESTOWA SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW OPLA W SIECI

Należący do General Motors Adam Opel wdraża pilotażowy program sprzedaży swoich głównych marek w sieci. Powodem tej decyzji jest chęć...