M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Astra (marka)"

Kraj, 23 września 2011

Target Marketing Group autorem nowego designu kawy Astra

Nowy design produktu ma podkreślać zdrowotne walory marki.

Zagranica, 3 grudnia 2008

General Motors wybiera agencję do realizacji europejskiej kampanii Astry

General Motors spośród swoich agencji w Wielkiej Brytanii wybierze firmę do obsługi europejskiej kampanii relaunchowej Astry (funkcjonującej w Wielkiej Brytanii...

Kraj, 7 października 2008

Niskodrażniąca kawa Astra rozdawana w salonach prasowych Kolportera

Poznańska Palarnia Kawy "Astra" ruszyła z akcją samplingową na terenie saloników prasowych Kolportera. Rozdaje w nich próbki niskodrażniącej kawy Astra....

Kraj, 25 stycznia 2006

Marek Juraniec został dyr. handlowym w Palarni Kawy Astra

Marek Juraniec podjął pracę w poznańskiej Palarni Kawy Astra jako dyrektor handlowy. Poprzednio przez pół roku był dyrektorem marketingu firmy...

Zagranica, 18 listopada 2002

Agencja DLKW & Partners pozyskała kolejny budżet firmy Vauxhall

Agencja Delaney Lunk Knox Warren & Partners (DLKW & Partners) przejmuje od Lowe & Partners kolejny budżet reklamowy brytyjskiej firmy...

Zagranica, 7 października 2002

Vauxhall rozpoczął przetarg na obsługę sieci dealerskiej

Kolejnym ciosem dla agencji reklamowej Lowe & Partners Worldwide z Londynu jest ogłoszenie przez jednego z jej głównych klientów -...

Zagranica, 3 października 2002

Firma Vauxhall wybrała nowe agencje

Dalsza współpraca agencji Lowe Worldwide z brytyjskim producentem samochodów Vauxhall (część koncernu General Motors) stoi pod znakiem zapytania. Kierownictwo koncernu...

Zagranica, 12 marca 2001

TESTOWA SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW OPLA W SIECI

Należący do General Motors Adam Opel wdraża pilotażowy program sprzedaży swoich głównych marek w sieci. Powodem tej decyzji jest chęć...

Zagranica, 12 marca 2001

TESTOWA SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW OPLA W SIECI

Należący do General Motors Adam Opel wdraża pilotażowy program sprzedaży swoich głównych marek w sieci. Powodem tej decyzji jest chęć...