M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "AT&T (firma)"

Zagranica, 9 października 2018

"Venom" i "Narodziny gwiazdy" biją październikowy rekord otwarcia

Dzięki tym dwóm filmom wpływy ze sprzedaży biletów kinowych w ostatni weekend sięgnęły w Stanach Zjednoczonych 174,5 mln dol.

Zagranica, 16 lipca 2018

Wielcy reklamodawcy interesują się technologią blockchain

Korzystają z niej, by stwierdzić, czy reklamy oglądają ludzie, czy boty oraz ile z wydatków reklamowych zabierają pośrednicy.

Zagranica, 27 czerwca 2018

AT&T chce stworzyć reklamowy marketplace

To logiczna konsekwencja ostatnich przejęć: firmy technologicznej AppNexus i giganta medialnego Time Warner.

Zagranica, 22 czerwca 2018

AT&T uruchomi usługę WatchTV za 15 dol. miesięcznie

Potentat telekomunikacyjny, który niedawno uzyskał zgodę za przejęcie Time Warner, chce odzyskać tzw. cord-cutters.

Zagranica, 20 czerwca 2018

Brian Lesser ujawnia w Cannes strategię reklamową AT&T

Reklama telewizyjna powinna jego zdaniem wyciągać wnioski z sukcesów reklamy cyfrowej.

Zagranica, 14 czerwca 2018

AT&T może przejąć Time Warner

Zgoda nieobwarowana dodatkowymi warunkami, wydana przez sędziego federalnego 12 czerwca, oznacza porażkę Departamentu Sprawiedliwości.

Zagranica, 16 kwietnia 2018

Pogromca Ubera w Chinach myśli o globalnej ekspansji

Firma Didi Chuxing jest obecnie wyceniana na 56 mld dol.

Zagranica, 12 kwietnia 2018

Spring i T-Mobile US rozmawiają o fuzji

Podczas ostatnich negocjacji pięć miesięcy temu stronom nie udało się porozumieć co do tego, kto sprawowałby kontrolę nad nowym podmiotem.

Zagranica, 13 lutego 2018

Comcast może jeszcze podjąć walkę o 21st Century Fox

Firma oferowała za aktywa rozrywkowe Foksa ponad 15 proc. więcej niż Disney.

Zagranica, 12 lutego 2018

Wielcy reklamodawcy wydadzą mniej na zimowe igrzyska olimpijskie

Stacja NBC mówi o rekordowej sprzedaży reklam związanych z igrzyskami, ale szacuje się, że GM, AT&T i P&G wydadzą mniej niż w 2014 r.

Zagranica, 26 czerwca 2017

Virgin Mobile: rozmowy, SMS-y i dane za dolara rocznie

Chcąc zmienić układ sił na amerykańskim rynku telefonii komórkowej, sieć podpisała umowę z Apple.

Zagranica, 20 czerwca 2017

Czy ktoś przełamie duopol Facebooka i Google'a?

Reklamodawcy mają nadzieję, że silny gracz numer trzy na rynku internetowym pozwoliłby utrzymać ceny w ryzach.

Zagranica, 4 kwietnia 2017

YouTube udostępni narzędzia bezpieczeństwa od niezależnych dostawców

Dalsze efekty skandalu związanego z bezpieczeństwem marek.

Przetargi, 28 lutego 2017

RECMA: po czterech latach GroupM jest na czele zestawienia "Pitch Cycle"

Za GroupM znalazły się Dentsu Aegis Network i Mediabrands.

Zagranica, 19 grudnia 2016

Rupert Murdoch decyduje się na zakup Sky

Za jeden udział platformy Sky 21st Century Fox zapłaci 10,75 funta, czyli łącznie ok. 14 mld dol.

Zagranica, 23 listopada 2016

AT&T, Dish Network oraz WPP przejmują Invidi Technologies

Trzy podmioty zdecydowały się na przejęcie Invidi Technologies Corp. - firmy specjalizującej się w targetowaniu reklam telewizyjnych.

Zagranica, 25 października 2016

AT&T przejmuje Time Warner

Transakcja ma wartość 83 mld dol.

Zagranica, 7 marca 2016

Raport ANA: marketerzy podwoili użytkowanie systemów programmatic

Wg najnowszego raportu amerykańskiego Association of National Advertisers przez ostatnie dwa lata marketerzy ponaddwukrotnie częściej używają systemów programmatic buyingu do planowania swoich kampanii reklamowych. Zarazem 70 proc. ankietowanych ma wątpliwości co do rzetelności tej technologii.

Zagranica, 21 lipca 2015

BBDO New York z kolejną odsłoną kampanii "It can wait?

Szokujący prawie trzyminutowy film ma uświadamiać odbiorcom, czym grozi obsługa smartfonu podczas prowadzenia samochodu.

Zagranica, 14 maja 2014

AT&T coraz bliżej połączenia z DirecTV

Wartość tej transakcji może wynieść nawet 50 mld dol. Byłaby to kolejna olbrzymia fuzja w USA. Wkrótce za ok. 45 mld dol. koncern Comcast przejmie sieć kablową Time Warner Cable.

Zagranica, 10 października 2013

Omnicom zatrudnia nowego wiceprezesa

Troy Ruhanen będzie odpowiedzialny za współpracę z największymi klientami holdingu.

Zagranica, 22 maja 2013

Apple pozostaje najbardziej wartościową marką

Wyniki najnowszego rankingu BrandZ.

Zagranica, 23 maja 2012

Apple najmocniejszą globalną marką

Według najnowszego corocznego rankingu wartości brandów BrandZ przygotowywanego przez Millward Brown najcenniejszy po raz kolejny jest Apple.

Zagranica, 22 maja 2012

Group M zacieśnia współpracę z Buddy Media

Mediowe ramię WPP będzie miało nowe narzędzia do działań w Facebooku.

Zagranica, 17 kwietnia 2012

T-Mobile planuje mocny powrót na rynek amerykański

T-Mobile w tym tygodniu ruszy w USA z szeroko zakrojoną kampanią pod hasłem "Alter ego" (motyw przewodni pełnej komunikacji to "No more Mr Nice Girl").

Zagranica, 16 kwietnia 2012

Spotify wprowadza aplikacje dla marek

Serwis streamingu muzyki rozszerzył ofertę dla reklamodawców.

Kraj, 24 lutego 2012

Virgin Mobile zawita do Polski?

Według niepotwierdzonych informacji międzynarodowy operator komórkowy Virgin Mobile miałby współpracować z P4/Play.

Kraj, 18 lutego 2011

Era wykorzysta marketingowo nazwę sieci 4G

Sieć komórkowa Era pójdzie w ślady Playa i sieć transmisji HSPA+ także będzie nazywała 4G.

Zagranica, 17 lutego 2011

WPP Digital łączy agencje interkatywne

Na bazie Schematic, Bridge Worldwide, Blue i Quasar powstaje globalna agencja interaktywna Possible Worldwide.

Zagranica, 16 listopada 2010

Unilever wśród pierwszych klientów iAd

Marketer ma się znaleźć wśród pierwszych użytkowników platformy reklamy mobilnej firmy Apple, która w tym tygodniu rozpocznie działalność w Europie.

Zagranica, 15 września 2010

W USA rosną wydatki na reklamę

Według zestawień firmy badawczej Kantar większość właścicieli wiodących marek zwiększyło inwestycje na ich wsparcie komunikacyjne. Szacuje się, że wzrost ten w pierwszej połowie 2010 r. wyniósł 5,7 proc.

Zagranica, 12 sierpnia 2010

MEC inwestuje w digital

Susan Schiekofer będzie odpowiedzialna za wszystkie projekty związane z planowaniem i zakupem nowych mediów.

Artykuły weekendowe, 16 lipca 2010

Branża reklamowa przyjazna gejom

Najbardziej gay-friendly okazują się firmy, których biznes wymaga ciągłych innowacji.

Zagranica, 14 czerwca 2010

Globalny deal Unilevera i Apple

Unilever podpisał ekskluzywną w swojej kategorii umowę na reklamę mobilną swoich produktów w urządzeniach Apple.

Zagranica, 9 czerwca 2010

Aegis tworzy agencję lifestyle'ową

Agencja o nazwie Team Epic ma się zająć projektami marketingowymi w oparciu o wiedzę na temat stylów życia konsumentów.

Zagranica, 27 maja 2010

Wydatki reklamowe w USA wzrosły o 5 proc.

Kantar Media poinformowało o zwiększeniu wydatków reklamowych w I kwartale br.

Zagranica, 8 kwietnia 2010

Globalne przychody telekomów powyżej biliona dolarów

Światowy rynek aplikacji mobilnych był wart w ub.r. 4,1 mld dol.

Zagranica, 1 kwietnia 2010

Smartfon potrzebuje aplikacji

Według Nielsena posiadacze smartfonów ściągają coraz więcej aplikacji, w czym celują posiadacze iPhone'ów i Androidów.

Zagranica, 23 marca 2010

Europejscy operatorzy chcą uruchomić konkurencyjną wobec iTunes platformę

Deutsche Telekom i inni europejscy operatorzy komórkowi planują uruchomienie pod koniec tego roku platformy wymiany oprogramowania na telefony komórkowe. Ma...

Zagranica, 18 marca 2010

Tiger Woods wraca do golfa, a z nim - sponsorzy

Tiger Woods wraca do uprawiania golfa, a wraz z nim wracają najwięksi sponsorzy. Nike, Gillette i EA Sports popierają powrót...

Zagranica, 2 marca 2010

Gatorade rezygnuje z Tigera Woodsa

Należąca do PepsiCo marka Gatorade nie będzie współpracować z Tigerem Woodsem, najlepszym golfistą świata. Powodem jest prawdopodobnie skandal związany ze...

Zagranica, 5 stycznia 2010

AT&T kończy współpracę z Tigerem Woodsem

Gigant telekomunikacyjny AT&T kończy współpracę z golfistą Tigerem Woodsem. Strony rozwiązały już umowę sponsorską. To kolejne rozstanie marketera z tym...

Zagranica, 4 grudnia 2009

Tiger Woods pomimo wywołania skandalu nadal jest wspierany przez sponsorów

Sponsorzy jednego z najlepszych golfistów świata Tigera Woodsa zgodnie stwierdzili, że nie zamierzają wprowadzić żadnych zmian we współpracy ze sportowcem....

Zagranica, 30 kwietnia 2009

Microsoft pracuje nad konkurencją dla iPhone'a

Według niepotwierdzonych informacji Microsoft prowadzi rozmowy z amerykańskim operatorem komórkowym Verizon na temat wprowadzenia na rynek telefonu z ekranem dotykowym,...

Zagranica, 22 kwietnia 2009

Wal-Mart stracił pozycję lidera w rankingu Fortune 500

Sieć handlowa Wal-Mart nie jest już największą firmą w Stanach Zjednoczonych wedle rankingu Fortune 500. Z ostatniego zestawienia wynika, że...

Zagranica, 22 grudnia 2008

Według Nielsena wydatki na reklamę zmniejszyły się o mniej niż 1 proc.

Według firmy badawczej Nielsen Monitor-Plus wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych w pierwszych dziewięciu miesiącach 2008 r. były tylko o 1...

Zagranica, 18 września 2008

Recesja spowodowała utratę wartości stu topowych marek o 67 mld dol.

Recesja spowodowała utratę wartości stu topowych marek o 67 mld dol. - wynika z raportu firmy Brand Finance. Wśród marek,...

Zagranica, 16 maja 2008

Nickelodeon i Group M zawarły umowę o współpracy wartą 300 mln dol.

Kanał dziecięcy Nickelodeon i Group M zawarły umowę dotyczącą współpracy. To jedna z większych tegorocznych umów tej sieci mediowej. Wartość...

Zagranica, 29 kwietnia 2008

Janine Hawkins pokieruje Added Value na szczeblu globalnym

Janine Hawkins objęła stanowisko worldwide chief executive w firmie Added Value zajmującej się doradztwem marketingowym. Zastąpi Angusa Portera. Hawkins z...

Zagranica, 29 kwietnia 2008

John Burbank odpowiada za marketing Nielsena

John Burbank objął stanowisko chief marketing officera w międzynarodowej sieci firm badawczych Nielsen. Ostatnio pracował w koncernie mediowym AOL, również...