M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "AT&T (firma)"

Zagranica, 21 lipca 2015

BBDO New York z kolejną odsłoną kampanii "It can wait?

Szokujący prawie trzyminutowy film ma uświadamiać odbiorcom, czym grozi obsługa smartfonu podczas prowadzenia samochodu.

Zagranica, 14 maja 2014

AT&T coraz bliżej połączenia z DirecTV

Wartość tej transakcji może wynieść nawet 50 mld dol. Byłaby to kolejna olbrzymia fuzja w USA. Wkrótce za ok. 45 mld dol. koncern Comcast przejmie sieć kablową Time Warner Cable.

Zagranica, 10 października 2013

Omnicom zatrudnia nowego wiceprezesa

Troy Ruhanen będzie odpowiedzialny za współpracę z największymi klientami holdingu.

Zagranica, 22 maja 2013

Apple pozostaje najbardziej wartościową marką

Wyniki najnowszego rankingu BrandZ.

Zagranica, 23 maja 2012

Apple najmocniejszą globalną marką

Według najnowszego corocznego rankingu wartości brandów BrandZ przygotowywanego przez Millward Brown najcenniejszy po raz kolejny jest Apple.

Zagranica, 22 maja 2012

Group M zacieśnia współpracę z Buddy Media

Mediowe ramię WPP będzie miało nowe narzędzia do działań w Facebooku.

Zagranica, 17 kwietnia 2012

T-Mobile planuje mocny powrót na rynek amerykański

T-Mobile w tym tygodniu ruszy w USA z szeroko zakrojoną kampanią pod hasłem "Alter ego" (motyw przewodni pełnej komunikacji to "No more Mr Nice Girl").

Zagranica, 16 kwietnia 2012

Spotify wprowadza aplikacje dla marek

Serwis streamingu muzyki rozszerzył ofertę dla reklamodawców.

Kraj, 24 lutego 2012

Virgin Mobile zawita do Polski?

Według niepotwierdzonych informacji międzynarodowy operator komórkowy Virgin Mobile miałby współpracować z P4/Play.

Kraj, 18 lutego 2011

Era wykorzysta marketingowo nazwę sieci 4G

Sieć komórkowa Era pójdzie w ślady Playa i sieć transmisji HSPA+ także będzie nazywała 4G.

Zagranica, 17 lutego 2011

WPP Digital łączy agencje interkatywne

Na bazie Schematic, Bridge Worldwide, Blue i Quasar powstaje globalna agencja interaktywna Possible Worldwide.

Zagranica, 16 listopada 2010

Unilever wśród pierwszych klientów iAd

Marketer ma się znaleźć wśród pierwszych użytkowników platformy reklamy mobilnej firmy Apple, która w tym tygodniu rozpocznie działalność w Europie.

Zagranica, 15 września 2010

W USA rosną wydatki na reklamę

Według zestawień firmy badawczej Kantar większość właścicieli wiodących marek zwiększyło inwestycje na ich wsparcie komunikacyjne. Szacuje się, że wzrost ten w pierwszej połowie 2010 r. wyniósł 5,7 proc.

Zagranica, 12 sierpnia 2010

MEC inwestuje w digital

Susan Schiekofer będzie odpowiedzialna za wszystkie projekty związane z planowaniem i zakupem nowych mediów.

Artykuły weekendowe, 16 lipca 2010

Branża reklamowa przyjazna gejom

Najbardziej gay-friendly okazują się firmy, których biznes wymaga ciągłych innowacji.

Zagranica, 14 czerwca 2010

Globalny deal Unilevera i Apple

Unilever podpisał ekskluzywną w swojej kategorii umowę na reklamę mobilną swoich produktów w urządzeniach Apple.

Zagranica, 9 czerwca 2010

Aegis tworzy agencję lifestyle'ową

Agencja o nazwie Team Epic ma się zająć projektami marketingowymi w oparciu o wiedzę na temat stylów życia konsumentów.

Zagranica, 27 maja 2010

Wydatki reklamowe w USA wzrosły o 5 proc.

Kantar Media poinformowało o zwiększeniu wydatków reklamowych w I kwartale br.

Zagranica, 8 kwietnia 2010

Globalne przychody telekomów powyżej biliona dolarów

Światowy rynek aplikacji mobilnych był wart w ub.r. 4,1 mld dol.

Zagranica, 1 kwietnia 2010

Smartfon potrzebuje aplikacji

Według Nielsena posiadacze smartfonów ściągają coraz więcej aplikacji, w czym celują posiadacze iPhone'ów i Androidów.

Zagranica, 23 marca 2010

Europejscy operatorzy chcą uruchomić konkurencyjną wobec iTunes platformę

Deutsche Telekom i inni europejscy operatorzy komórkowi planują uruchomienie pod koniec tego roku platformy wymiany oprogramowania na telefony komórkowe. Ma...

Zagranica, 18 marca 2010

Tiger Woods wraca do golfa, a z nim - sponsorzy

Tiger Woods wraca do uprawiania golfa, a wraz z nim wracają najwięksi sponsorzy. Nike, Gillette i EA Sports popierają powrót...

Zagranica, 2 marca 2010

Gatorade rezygnuje z Tigera Woodsa

Należąca do PepsiCo marka Gatorade nie będzie współpracować z Tigerem Woodsem, najlepszym golfistą świata. Powodem jest prawdopodobnie skandal związany ze...

Zagranica, 5 stycznia 2010

AT&T kończy współpracę z Tigerem Woodsem

Gigant telekomunikacyjny AT&T kończy współpracę z golfistą Tigerem Woodsem. Strony rozwiązały już umowę sponsorską. To kolejne rozstanie marketera z tym...

Zagranica, 4 grudnia 2009

Tiger Woods pomimo wywołania skandalu nadal jest wspierany przez sponsorów

Sponsorzy jednego z najlepszych golfistów świata Tigera Woodsa zgodnie stwierdzili, że nie zamierzają wprowadzić żadnych zmian we współpracy ze sportowcem....

Zagranica, 30 kwietnia 2009

Microsoft pracuje nad konkurencją dla iPhone'a

Według niepotwierdzonych informacji Microsoft prowadzi rozmowy z amerykańskim operatorem komórkowym Verizon na temat wprowadzenia na rynek telefonu z ekranem dotykowym,...

Zagranica, 22 kwietnia 2009

Wal-Mart stracił pozycję lidera w rankingu Fortune 500

Sieć handlowa Wal-Mart nie jest już największą firmą w Stanach Zjednoczonych wedle rankingu Fortune 500. Z ostatniego zestawienia wynika, że...

Zagranica, 22 grudnia 2008

Według Nielsena wydatki na reklamę zmniejszyły się o mniej niż 1 proc.

Według firmy badawczej Nielsen Monitor-Plus wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych w pierwszych dziewięciu miesiącach 2008 r. były tylko o 1...

Zagranica, 18 września 2008

Recesja spowodowała utratę wartości stu topowych marek o 67 mld dol.

Recesja spowodowała utratę wartości stu topowych marek o 67 mld dol. - wynika z raportu firmy Brand Finance. Wśród marek,...

Zagranica, 16 maja 2008

Nickelodeon i Group M zawarły umowę o współpracy wartą 300 mln dol.

Kanał dziecięcy Nickelodeon i Group M zawarły umowę dotyczącą współpracy. To jedna z większych tegorocznych umów tej sieci mediowej. Wartość...

Zagranica, 29 kwietnia 2008

Janine Hawkins pokieruje Added Value na szczeblu globalnym

Janine Hawkins objęła stanowisko worldwide chief executive w firmie Added Value zajmującej się doradztwem marketingowym. Zastąpi Angusa Portera. Hawkins z...

Zagranica, 29 kwietnia 2008

John Burbank odpowiada za marketing Nielsena

John Burbank objął stanowisko chief marketing officera w międzynarodowej sieci firm badawczych Nielsen. Ostatnio pracował w koncernie mediowym AOL, również...

Zagranica, 29 października 2007

Mediaedge:cia zdobył budżet AT&T wart 3,4 mld dol.

Amerykański telekom AT&T do obsługi swojego budżetu w zakresie planowania i zakupu mediów, wartego 3,4 mld dol., wybrał Mediaedge:cia (WPP...

Zagranica, 30 sierpnia 2007

AT&T rozpisała przetarg na obsługę wielomiliardowego budżetu mediowego

Firma telekomunikacyjna AT&T rozpoczęła procedury przetargowe na planowanie i zakup mediów. Wartość budżetu szacowana jest na 3,45 mld dol. Telekom...

Zagranica, 18 czerwca 2007

John Burbank pokieruje marketingiem AOL

John Burbank objął funkcję chief marketing officera w firmie AOL. Burbank poprzednio był vice president marketing w amerykańskiej firmie AT&T....

Zagranica, 6 czerwca 2007

Apple planuje launch iPhone w USA pod koniec czerwca

Apple planuje wprowadzenie swojego telefonu komórkowego pod nazwą iPhone na rynek amerykański pod koniec tego miesiąca. To jedna z najbardziej...

Zagranica, 20 marca 2007

WPP Group kupiła udziały w firmie dostarczającej kontent

Holding reklamowy WPP Group kupił 6,8 proc. udziałów w amerykańskiej firmie Media Rights Capital zajmującej się dostarczaniem kontentu na potrzeby...

Zagranica, 2 czerwca 2006

Wydatki reklamowe w USA w I kwartale br. wzrosły o 5,2 proc.

Wydatki reklamowe w USA w I kwartale br. osiągnęły poziom 34,9 mld dol. Jest to o 5,2 proc. więcej niż...

Zagranica, 14 lutego 2006

Oasis sprzedał swoją piosenkę do reklamy AT&T

Zespół muzyczny Oasis podpisał z koncernem telekomunikacyjnym AT&T kontrakt wart 550 tys. funtów. Na jego mocy muzycznym tłem kampanii telewizyjnej...

Zagranica, 29 września 2003

Prezes Mark Dowley odchodzi z firmy Sports and Entertainment Group

Mark Dowley, prezes zarządu Sports and Entertainment Group należącej do grupy reklamowej Interpublic Group of Cos., odchodzi z firmy. Zarząd...

Zagranica, 19 marca 2003

Amerykańskie gorące tematy motywem reklam AT&T

Agencja reklamowa Young & Rubicam przygotowała najnowszą kampanię amerykańskiego operatora telekomunikacyjnego AT&T. Jej ideą jest pokazanie ludzi dyskutujących przez telefon...

Kraj, 23 sierpnia 2001

ZWIERZCHOWSKI WICEPREZESEM CISZEWSKI PUBLIC RELATIONS

Robert Zwierzchowski objął stanowisko wiceprezesa agencji Ciszewski Public Relations. Jednocześnie pełni funkcję dyrektora finansowo-administracyjnego i jest odpowiedzialny za systemy informatyczne...