M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "AtMedia (firma)"

Kraj, 14 maja 2015

Tomasz Puczkowski corporate intelligence directorem w czeskim biurze Atmediów

Będzie odpowiadał za rynek czeski i węgierski.

Kraj, 29 kwietnia 2015

Syndyk masy upadłościowej sprzedał Iplex.pl

Serwis po przetargu trafia do Projekt VoD. Sprzedażą powierzchni reklamowej serwisu Iplex.pl zajmuje się Mediafarm.

Kraj, 26 marca 2015

Troje plannerów dołącza do Value Media

Pracę w tym domu mediowym rozpoczynają Kalina Krassowska, Antonina Komorowska i Irmina Zimoch.

Kraj, 18 marca 2015

Andrzej Szpalerski dyrektorem działu badań telewizyjnych w ZPR Media

To nowe stanowisko w firmie.

Kraj, 17 marca 2015

Wojciech Kowalczyk pokieruje sprzedażą reklam i marketingiem stacji Viasat

Obejmie stanowisko head of advertising sales and marketing Poland w Modern Times Group.

Kraj, 13 marca 2015

Porębska i Robak dołączają do zespołu Nielsena

Wzmocnią działy kliencki i badawczy.

Kraj, 12 marca 2015

Katarzyna Szeja menedżerem sprzedaży regionalnej w FIC

Fox International Channels wzmacnia struktury. Szeja będzie odpowiadać za sprzedaż czasu reklamowego oraz za projekty specjalne w regionie Europy Środkowej.

Kraj, 10 marca 2015

Katarzyna Szeja dołącza do zespołu Fox International Channel

Będzie pracować w zespole regionalnego dyrektora sprzedaży.

Kraj, 4 marca 2015

Starcom MediaVest Group poszerza zespół LiquidThread

Do zespołu dołącza Aneta Sternicka. Zajmie się projektami branded content.

Kraj, 12 lutego 2015

Value Media wzmacnia dział TV buyingu

Trzy osoby dołączają do domu mediowego z GroupOne.

Kraj, 6 lutego 2015

W 2014 r. rynek reklamy TV wzrósł o 5,6 proc. - wynika z raportu Starlinka

W całym 2014 r. przychody stacji TV wzrosły o przeszło 202 mln zł.

Kraj, 4 lutego 2015

llona Wyrozumska dołącza do Biura Reklamy TVP

Wzmocni zespół internetowy. Do jej głównych zadań będzie należała sprzedaż cyfrowej oferty reklamowej TVP.

Kraj, 13 stycznia 2015

Orange Sport w portfolio TVN Media

O zmianie brokera informowani są już klienci TVN i agencje mediowe.

Kraj, 12 stycznia 2015

Mediafarm przejmuje obsługę serwisów z portfolio internetowego Atmediów

Firma będzie rozwijać ofertę reklamy wideo pre-roll oraz w tytułach prasowych dostępnych na tablety.

Kraj, 7 stycznia 2015

Polsat Media brokerem kanałów Turnera

Firmy współpracują od początku stycznia br.

Kraj, 7 stycznia 2015

Polska spółka Atmedia w likwidacji

Wypowiedzenie otrzymali wszyscy pracownicy firmy. Rusza proces formalnej likwidacji podmiotu.

Kraj, 9 grudnia 2014

IDMnet Broker TV poszerza portfolio o Stars.TV

Nowy broker będzie sprzedawał czas antenowy Stars.TV zarówno w pakietach GRP, jak i według stawek cennikowych.

Kraj, 8 grudnia 2014

Stars.TV zmieni brokera czasu reklamowego

Prawdopodobnie kanał znajdzie się w portfolio IDMnet.

Kraj, 3 grudnia 2014

Atmedia i TVN nie komentują doniesień na temat rozmów z Gazpromem

Sprzedaż Atmediów może zostać sfinalizowana jeszcze w tym roku, a TVN na początku przyszłego.

Kraj, 1 grudnia 2014

Kolejne zwolnienia grupowe w Atmediach

W najbliższych tygodniach z domu sprzedaży mediów tematycznych odejdzie znaczna część zespołu.

Kraj, 25 listopada 2014

Zmiana struktury VivaKi po odejściu kluczowego menedżera Starcom MediaVest Group

Iwona Jaśkiewicz-Kundera jako chief buying officer pokieruje VivaKi. W strategii SMG i ZOG znaczenie tej platformy negocjacyjnej ma być większe.

Kraj, 12 listopada 2014

Grupa ClickAd z nowymi spółkami i osobami w kadrze zarządzającej

W ramach holdingu działa już w tej chwili sześć spółek wyspecjalizowanych w konkretnych obszarach marketingu internetowego.

Kraj, 5 listopada 2014

Bakuś startuje z kampanią

Bakoma promuje serek dla dzieci w wygodnej wersji "do kieszonki".

Kraj, 23 października 2014

TVS będzie sprzedawana przez TVN Media

Stacja dołącza do oferty Premium TV.

Kraj, 21 października 2014

Jerzy Dudek promuje opony Goodyeara

Startuje pierwsza w historii kampania sieci Premio Opony - Autoserwis.

Kraj, 26 września 2014

Kampania telewizyjna Flavamedu Max [wideo]

Na potrzeby tegorocznej kampanii odświeżono 30-sekundowy spot z 2012 r.

Kraj, 24 września 2014

Atmedia partnerem sprzedaży reklam Samsung Smart TV w Polsce

Broker poszerzył ofertę o pierwszą platformę Smart TV.

Zagranica, 23 września 2014

Czeski oddział Atmediów będzie obsługiwał Nickelodeon

Należący do Viacom International Media Networks (VIMN) kanał dziecięcy Nickelodeon będzie w Czechach obsługiwany wyłącznie przez tamtejszy oddział Atmediów.

Kraj, 8 września 2014

Twingo w kampanii Publicis dla marki Renault [wideo]

Na potrzeby kampanii agencja przygotowała łącznie sześć spotów telewizyjnych.

Kraj, 2 września 2014

Atmedia Interactive awansuje i zatrudnia

Awansowała Joanna Szefler - przejmie obowiązki Radosława Gołąba, który rozstaje się z firmą.

Kraj, 2 września 2014

Moda na sprytne zakupy - jesienna kampania Allegro

Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.

Kraj, 29 sierpnia 2014

Polsat Media przejmuje obsługę Travel Channel

Dom sprzedaży Grupy Polsat przejmuje kanał dotąd obsługiwany przez Atmedia.

Kraj, 28 sierpnia 2014

Atmedia będzie sprzedawać reklamy w CDP.pl

Broker poszerza ofertę obsługiwanych witryn.

Kraj, 27 sierpnia 2014

IKEA pokazała nowe spoty promujące materace i nowy katalog

Ruszyło wsparcie marketingowe nowego katalogu i produktów IKEA w obniżonych cenach autorstwa agencji Grey.

Kraj, 22 sierpnia 2014

Pierwsza kampania sieci księgarni Matras [wideo]

Zakupem i planowaniem mediów zajął się krakowski dom mediowy IQ Media.

Kraj, 25 lipca 2014

Aneta Nowicka poszerzyła zakres obowiązków w Atmediach

W związku z odejściem Małgorzaty Szelenbaum Nowicka będzie też odpowiadać za dział sprzedaży specjalnej.

Kraj, 15 lipca 2014

Atmedia wzmacniają współpracę ze Smart Publishing

Do portfolio brokera dołączyły trzy kolejne tytuły tego wydawnictwa.

Kraj, 15 lipca 2014

Małgorzata Szelenbaum CSO w ClickAd

Po 10 latach pracy w Atmediach Szelenbaum dołączyła do zespołu ClickAd.

Kraj, 18 czerwca 2014

Wiosna sprzyjała Polsatowi

Według podsumowań udziałów w widowniach największych stacji tylko Polsat utrzymał tej wiosny swój ubiegłoroczny wynik. Jednak TVN był nieznacznie lepszy.

Kraj, 21 maja 2014

Pierwsza kampania reklamowa marki UniGel

Szeroko zasięgowa kampania została przygotowana przez Focus Advantage i Value Media.

Kraj, 15 maja 2014

Przychody TVN wzrosły o 2,5 proc., a rynek o 4,8 proc.

Coraz większą pulę rynku zgarniają programy naziemnej telewizji. TVN przyznaje też, że dla TVP igrzyska w Soczi były korzystną inwestycją reklamową.

Kraj, 13 maja 2014

Atmedia będą sprzedawały Power TV

Broker pozyskał nową stację muzyczną.

Kraj, 8 maja 2014

Opus B dla Hyundaia

Z okazji zbliżającego się mundialu producent wyprodukował i reklamuje limitowaną edycję modeli Hyundaia Brasil.

Kraj, 28 kwietnia 2014

Serce i Rozum w restauracji [wideo]

Orange promuje ofertę Neostrady i internetu mobilnego.

Kraj, 24 kwietnia 2014

Marek Wochna na czele domu mediowego PHD

PHD i Easymedia będą miały jednego szefa.

Kraj, 14 kwietnia 2014

Nowa kampania agencji Publicis z Sercem i Rozumem dla Orange [wideo]

Bohaterowie tym razem spotykają Pana Zająca.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Atmedia będą sprzedawać magazyny AVT Korporacja

Kolejny klient Atmediów.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Joanna Nowakowska przeszła z Atmediów do MEC

MEC tworzy stanowisko external communication managera.

Kraj, 25 marca 2014

Kilkulatki coraz bardziej interaktywne

Przedszkolaki w internecie lubią oglądać filmy i seriale.

Kraj, 20 marca 2014

TVN Media przejmuje kolejny kanał Atmediów

Stacja iTV zmienia brokera reklamowego.