M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Audi (marka)"

Zagranica, 13 lipca 2015

MEC: Peter Vogel będzie zarządzał Azją i Pacyfikiem

Przedstawiciele MEC oświadczyli, że Peter Vogel, dotychczas pełniący funkcję CEO Australia, będzie zarządzał całym regionem Azji i Pacyfiku.

Przetargi, 30 kwietnia 2015

MediaCom Warszawa zdobył budżet Porsche

Tym samym poszerza współpracę z markami z grupy Volkswagen.

Zagranica, 13 stycznia 2015

Volkswagen w 2014 sprzedał ponad 10 milionów aut

Grupa Volkswagen AG w ubiegłym roku sprzedała ponad 10 milionów samochodów. Ten cel miał zostać osiągnięty dopiero za cztery lata.

Kraj, 4 grudnia 2014

Samar: kontynuacja korzystnego trendu w polskiej motoryzacji

Instytut badawczy Samar opublikował listopadowe wyniki rejestracji nowych aut w Polsce. Ubiegły miesiąc był już 18. z rzędu, kiedy ta liczba wzrasta w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013. Coraz lepiej sprzedają się samochody segmentu premium.

Przetargi, 21 lipca 2014

Audi nie wybrało partnera interaktywnego

Przedstawiciele marketera nie komentują naszych informacji.

Kraj, 16 lipca 2014

Audi wspiera modele RS [wideo]

Za kreację kampanii odpowiada poznańska agencja Zero2.

Kraj, 9 lipca 2014

Marka Lamborghini oficjalnie w Polsce

Za obsługę komunikacyjną marki odpowiada BrandLab.

Kraj, 27 maja 2014

Tylko jedna na 50 reklam TV odsyła do social mediów

Z analizy domu mediowego MEC wynika, że polscy reklamodawcy telewizyjni bardzo rzadko kierują widzów do mediów społecznościowych.

Kraj, 2 kwietnia 2014

MediaCom przedłuża współpracę z VW Group do 2016 r.

W Polsce dom mediowy przejmuje obsługę wszystkich marek.

Przetargi, 1 kwietnia 2014

Z przetargu Audi odpadły Lemon Sky i Red8

W drugim etapie tego konkursu była jeszcze agencja Gong, która prawdopodobnie pozostaje w rozmowach z klientem.

Kraj, 6 marca 2014

Grupa IQS współpracuje z MRevolution

Porozumienie dotyczy narzędzi do realizacji badań w społecznościach badawczych.

Przetargi, 17 stycznia 2014

Audi prowadzi przetarg reklamowy

Przedstawiciele marketera nie komentują naszych doniesień.

Zagranica, 27 sierpnia 2013

Audi z alter ego Supermana

Aby pokazać ukrytą moc samochodu, Audi wykorzystuje w kampanii wizerunek Clarka Kenta.

Kraj, 11 lipca 2013

Dyrektor marketingu i PR odchodzi z Volkswagena

Zmiany w dziale marketingu i PR marki grupy Volkswagen - trwa rekrutacja na miejsce Jerzego Krężlewskiego.

Kraj, 12 lutego 2013

Volkswagen Bank Direct z nową platformą komunikacji

Opracowała ją agencja Diferente.

Kraj, 16 listopada 2012

Wojciech Usak dyrektorem marketingu Audi

Doświadczony marketer w Volkswagen Group Polska.

Kraj, 14 września 2012

Łakomy dyrektorem marki Volkswagen samochody użytkowe

Odpowiada m.in. za realizację strategii sprzedaży.

Kraj, 12 września 2012

Pompidou autorem kampanii marki Avis

Wypożyczalnia samochodów będzie promowana za pomocą interaktywnej aplikacji.

Kraj, 4 września 2012

Z PR do marketingu Audi

Alicja Florek odpowiada m.in. za customer relationship management.

Kraj, 23 sierpnia 2012

Michał Cabaj w Volkswagen Group Polska

Odpowiada za komunikację marketingową i PR marki Skoda.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Wydatki na reklamę aut rosną, mimo że ich sprzedaż spada

Importerzy zwiększyli nakłady w mediach o 23 proc.

Kraj, 22 lutego 2012

Polacy o autach hybrydowych

Najwięcej badanych kojarzy je z marką Toyota.

Kraj, 25 listopada 2011

Volkswagen Leasing Polska dla prawników i lekarzy

Kampania skierowana do prestiżowej grupy docelowej potrwa dwa miesiące.

Kraj, 14 czerwca 2011

FireFly realizuje projekty dla VW Bank

Agencja zajmuje się m.in. promocją Audi Finance.

Kraj, 10 czerwca 2011

Według Samaru sprzedaż aut spada, a według Kantara wydatki na reklamę rosną

Wydatki na reklamę od stycznia do kwietnia br. wyniosły w kategorii motoryzacyjnej ponad 340 mln zł, co oznacza wzrost o 12,6 proc. Inwestycje reklamowe wzrosły, choć sprzedaż aut nieznacznie spadła.

Zagranica, 26 stycznia 2011

Vevo wystartuje w Wielkiej Brytanii

Serwis muzyczny powołany w USA przez firmy Universal, Sony i Abu Dhabi Media Company pojawi się na rynku brytyjskim w kwietniu.

Kraj, 11 stycznia 2011

0,5 mln zł kary za pusty SMS

Blisko 500 tys. zł kary nałożył UOKiK na organizatora loterii Pusty SMS, a ten... realizuje najnowszą loterię SMS-ową Orange.

Kraj, 10 stycznia 2011

Rafał Bryndal w reklamie loterii Orange [WIDEO]

Znany satyryk namawia do wysyłania SMS-ów i wygrywania samochodów marki Audi.

Kraj, 5 stycznia 2011

8 mln zł w loterii Orange

Sieć po raz czwarty kusi nagrodami w loterii SMS-owej. Wśród nagród jest ponad 100 samochodów Audi.

Kraj, 6 sierpnia 2010

Justyna Kowalczyk będzie twarzą Polbanku przez kolejna dwa lata

O kontrakt reklamowy z nią starał się także Volkswagen Bank Polska i Kulczyk Tradex.

Zagranica, 6 maja 2010

Zamożni konsumenci wybierają BMW i Chanel

Firma konsultingowa L2 zbadała preferencje zamożnych konsumentów klasyfikowanych jako "new affluents".

Zagranica, 25 lutego 2010

Nokia marką najbardziej godną zaufania na świecie i w Polsce

Nokia i Pampers najbardziej zaufanymi markami na świecie - wynika z badania TrustR przeprowadzonego przez firmy The Futures Group i...

Zagranica, 22 lutego 2010

Audi, Google i Doritos najlepszymi reklamami wyemitowanymi podczas Super Bowl

Reklama telewizyjna Audi pt. "Zielona policja" wyemitowana 7 lutego br. podczas rozgrywki futbolowej Super Bowl wygenerowała największe zaangażowanie w internecie...

Zagranica, 15 lutego 2010

Bob Garfield ocenia spoty w Super Bowl, najlepszy - Budweiser

Spot Budweisera "Select 55" to według Boba Garfielda najlepsza reklama piwa spośród wyemitowanych podczas tegorocznego finału futbolu amerykańskiego Super Bowl....

Kraj, 27 stycznia 2010

Audi komunikuje wielkie korzyści w ofercie wyprzedażowej

Przed wybranymi salonami dilerskimi Audi w całej Polsce pojawiły się wielkie trójwymiarowe litery: "A3", "A4", "A6". Stanowią one element akcji...

Zagranica, 25 stycznia 2010

Adidas, Nike i Puma najbardziej kojarzą się z futbolem

Adidas, Nike i Puma to marki konsumenckie, które najbardziej kojarzą się Europejczykom z piłką nożną - wynika z badania firmy...

Kraj, 20 stycznia 2010

Piotr Borowski strategic media managerem w MediaOn

Piotr Borowski dołącza do zespołu domu mediowego MediaOn jako strategic media manager. To nowe stanowisko w agencji. Borowski będzie m.in....

Kraj, 18 stycznia 2010

Audi A8 kluczowe marketingowo dla Kulczyk Tradex w tym roku

Kluczowym modelem w ofercie Audi w tym roku będzie dla importera tych aut w Polsce model A8. To z nim...

Kraj, 10 grudnia 2009

GoldenSubmarine wdroży strategię 360interactive

Agencja interaktywna GoldenSubmarine oficjalnie z początkiem 2010 r. zacznie wdrażać strategię o roboczej nazwie 360interactive. Ma ona repozycjonować firmę z...

Zagranica, 19 listopada 2009

Mercedes-Benz wprowadzi nowe hasło reklamowe

Firma motoryzacyjna Mercedes-Benz wprowadzi globalnie do komunikacji z konsumentami nowe hasło reklamowe. Dieter Zetsche, chief executive firmy, szuka nowego sloganu...

Kraj, 29 września 2009

Volkswagen Bank bez szefa marketingu

Ewa Boguszewska, dyrektor marketingu Volkswagen Bank Polska SA, rozstaje się z firmą. Jej dalsze plany zawodowe nie są na razie...

Kraj, 30 lipca 2009

Adam Małysz będzie jeździł samochodem marki Chrysler

Chrysler Polska w ramach programu "Najlepsi wspierają najlepszych" przekazał skoczkowi Adamowi Małyszowi w użytkowanie nowy model Chrysler Grand Voyager, dostosowany...

Kraj, 13 lipca 2009

Promocyjna oferta Audi wspierana kampanią w prasie

Z początkiem lipca Kulczyk Tradex, importer marki Audi, wprowadził promocyjną ofertę finansowania zakupu trzech modeli Audi z segmentu średniego premium:...

Kraj, 19 maja 2009

Zero,2 Inżynieria Marki zrealizowała kolejny projekt dla Audi

Kulczyk Tradex, wyłączny importer marki Audi, prowadzi na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach kampanię pt. "Indywidualista z charakterem" wprowadzającą...

Zagranica, 16 kwietnia 2009

Renault celuje w masowego konsumenta

Renault zamierza skupić się w swoich działaniach na umacnianiu pozycji na rynku masowym, podczas gdy wielu jego konkurentów aspiruje do...

Kraj, 13 lutego 2009

Kulczyk Tradex nie zabrał samochodu Małyszowi

Przedstawiciele marki Audi w Kulczyk Tradex, importera tych aut w Polsce, zaprzeczają doniesieniom prasowym, jakoby odebrali skoczkowi narciarskiemu Adamowi Małyszowi...

Kraj, 26 stycznia 2009

Audi planuje launch kilku modeli, nie zmniejszy nakładów na reklamę w tym roku

Kulczyk Tradex nie zamierza ograniczyć w tym roku wydatków na reklamy marki Audi. Jak informuje Leszek Kempiński, PR manager Audi,...

Zagranica, 5 marca 2008

Porsche chce przejąć kontrolę nad Volkswagenem

Porsche zamierza przejąć kontrolę nad koncernem Volkswagena. Obecnie Porsche ma 30,9 proc. udziałów w VW. Chce dokupić kolejnych 20 proc.,...

Kraj, 26 lutego 2008

W styczniu Polsat miał największy potencjał w product placemencie

Według Pentagon Research w styczniu telewizja Polsat miała największy potencjał w product placemencie. Ekspozycja marek najczęściej miała miejsce w serialach...

Kraj, 15 stycznia 2008

Maciej Michalik nowym kierownikiem działu marketingu Skody, Zadworny awansował do zarządu

Maciej Michalik jest nowym kierownikiem działu marketingu w Skoda Auto Polska. Pełniący tę funkcję od pięciu lat Łukasz Zadworny został...