M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Auto Firmowe (marka)"

Kraj, 30 maja 2008

"Auto Firmowe" rozpoczyna program na rzecz bezpieczeństwa kierowców

Miesięcznik "Auto Firmowe" (wydawnictwo IPM) oraz portal Autofirmowe.pl są organizatorami I edycji ogólnopolskiego programu na rzecz bezpieczeństwa kierowców samochodów firmowych...

Kraj, 30 sierpnia 2007

Urszula Hamkało została dyr. wydawniczym ds. czasopism w IPM

Urszula Hamkało została dyrektorem wydawniczym ds. czasopism w wydawnictwie Internet Prasa Media (IPM). Jest to nowe stanowisko w firmie. Urszula...

Kraj, 21 marca 2007

"Motoryzacyjny Raport Specjalny" będzie wydawany w wersji papierowej

Wydawnictwo Internet Prasa Media (IPM Sp. z o.o.) wprowadzi nowy tytuł "Motoryzacyjny Raport Specjalny". Będzie to kwartalnik w nakładzie 2...

Kraj, 31 sierpnia 2006

Wydawnictwo IPM oraz PSM organizują wspólnie z PZU program "Fleet Safety"

Wydawnictwo Internet Prasa Media (IPM) oraz Polskie Stowarzyszenie Motorowe (PSM) organizują wspólnie z Grupą PZU program "Fleet Safety - bezpieczne...

Kraj, 29 czerwca 2006

Wydawnictwo IPM i korporacja IBS zwiększają dostępność "Motoryzacyjnego Raportu Specjalnego"

Wydawnictwo Internet Prasa Media (IPM) oraz korporacja International Business Systems (IBS) przygotowały nową edycję "Motoryzacyjnego Raportu Specjalnego", która obejmie drugi...

Kraj, 19 czerwca 2006

Toyota partnerem Fleet Management Institute integrującego branżę flotową

Toyota została kolejnym obok Orlenu partnerem Fleet Management Institute CEE i do końca roku wspierać będzie wszystkie jego działania, jak...

Kraj, 2 lutego 2006

Marcin Hutnik dyrektorem zarządzającym wydawnictwa IPM

Marcin Hutnik objął na początku lutego br. stanowisko członka zarządu i dyrektora zarządzającego w wydawnictwie IPM. W firmie będzie odpowiedzialny...

Kraj, 14 września 2005

"Auto Firmowe" podniosło nakład do 50 tys. egzemplarzy

"Auto Firmowe" (wydawnictwo IPM), miesięcznik skierowany do małych i średnich firm użytkujących samochody, podniósł nakład do 50 tys. egz. Tytuł...

Kraj, 24 stycznia 2005

MojeAuto.pl chce usprawnić komunikację między klientami a dealerami samochodów

Serwis www.MojeAuto.pl uruchomił mechanizm "CRM-owy" - służący do komunikacji pomiędzy internautami poszukującymi informacji o nowych samochodach a dealerami. Narzędzie to...

Kraj, 29 listopada 2004

Wydawnictwo IPM i serwis www.mojeauto.pl wprowadzą "Auto Firmowe"

Wydawnictwo IPM i serwis www.mojeauto.pl na marzec br. zapowiadają premierę miesięcznika "Auto Firmowe". Tytuł skierowany do właścicieli i pracowników małych...