M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Auto Motor i Sport (marka)"

Kraj, 7 maja 2014

Maciej Musiał nowym szefem reklamy Motor-Presse

Wydawca awansował byłego szefa sprzedaży grupy pism lifestyle na dyrektora sprzedaży.

Kraj, 24 marca 2014

Motor-Presse uruchamia biuro w Warszawie

Wrocławski wydawca rozwija działalność.

Kraj, 8 stycznia 2014

Joanna Kuzdak szefem sprzedaży Motor-Presse Polska

Wydawca zatrudnił menedżera z doświadczeniem internetowym jako szefa sprzedaży całej firmy.

Kraj, 8 listopada 2013

Motor-Presse przejmuje Mojeauto.pl

Wydawnictwo planuje rozwinięcie platformy motoryzacyjnej, wzmacnia ją przez zakup serwisu należącego do Grupy Allegro.

Kraj, 20 sierpnia 2013

Marcin Hutnik nowym szefem sprzedaży Motor-Presse Polska

Wydawca m.in. "Men's Health" i "Auto Motor i Sport" ma nowego dyrektora działu sprzedaży.

Kraj, 5 sierpnia 2013

"Auto Motor i Sport" ma nowego naczelnego

Jacek Ociepko będzie kierował dwiema redakcjami motoryzacyjnymi magazynów Motor-Presse Polska.

Kraj, 25 kwietnia 2013

Jutro debiutuje "Women's Health"

Agnieszka Cegielska bohaterką pierwszej okładki nowego magazynu.

Kraj, 15 marca 2013

"Women's Health" wchodzi na rynek polski

Motor-Presse Polska wprowadza siostrzany tytuł "Men's Health".

Kraj, 14 marca 2013

Paralotna dla Kia Motors

Kia chwali się wygraną w plebiscycie "Auto Motor i Sport".

Kraj, 11 października 2012

"Auto Motor i Sport" w nowej odsłonie

Wydawca motoryzacyjnego magazynu przeprowadza relaunch pisma.

Kraj, 26 stycznia 2012

Serwisy Motor-Presse Polska w BAN

Business Ad Network będzie obsługiwał m.in. serwisy "Men's Health" i "Runners' World".

Kraj, 30 czerwca 2011

Maznas nie będzie naczelnym "Cars"

Motoryzacyjny miesięcznik będzie miał nowego naczelnego. Jarosław Maznas skupia się na telewizji.

Kraj, 14 października 2010

40 tys. "Carsów"

Według nieoficjalnych danych pierwszy numer magazynu rozszedł się w ponad 40 tys. egz.

Artykuły weekendowe, 16 kwietnia 2010

Zwierciadło spróbuje sił w motoryzacji

Jarosław Maznas, Maciej Struk, Wojciech Jakóbczyk to tylko kilka osób, które Wydawnictwo Zwierciadło przejęło do nowego projektu pisma motoryzacyjnego. Miesięcznik ma się pojawić w tym roku. Sukces pisma będzie testem także dla nowego prezesa.

Kraj, 2 marca 2010

Jarosław Maznas przechodzi z "Auto Moto" do telewizji

Jarosław Maznas, redaktor naczelny miesięcznika "Auto Moto", potwierdził nasze nieoficjalne informacje z wczorajszego wydania DS "MMP", że rozstaje się z...

Kraj, 30 marca 2009

Lotos SA startuje z promocją olejów Lotos Thermal Control

Lotos przygotował promocję olejów Lotos Thermal Control adresowaną do kierowców. Od 30 marca do 29 maja br. na uczestników czeka...

Kraj, 27 stycznia 2009

Motor-Presse zamyka "Maxi Tunning"

Wydawnictwo Motor-Presse rezygnuje z dalszego wydawania miesięcznika "Maxi Tunning" i zamyka tytuł - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji obecnie...

Kraj, 15 października 2008

Zimowa kampania Goodyear i Dunlop

Grupa Goodyear rozpoczyna w Polsce zimową kampanię marek Goodyear i Dunlop. Kampania obejmie media drukowane i internet. Głównym elementem będzie...

Kraj, 30 września 2008

Orlen kontynuuje wsparcie marki olejów Platinum z udziałem Wisławskiego

W październiku wystartuje najnowsza kampania reklamowa olejów silnikowych Platinum (Orlen Oil) pod hasłem "Wymieniany przez ekspertów". Jest to kontynuacja wiosennych...

Kraj, 18 sierpnia 2008

"Auto Motor i Sport" po relaunchu podniósł sprzedaż o 10 proc.

Sprzedaż pierwszego po relaunchu wydania "Auto Motor i Sport" wzrosła o mniej więcej 10 proc. w stosunku do średniej z...

Kraj, 14 sierpnia 2008

Motor-Presse planuje kolejne inwestycje w projekty internetowe

Motor-Presse Polska zamierza do końca tego roku i na początku przyszłego uruchomić serwisy internetowe dla magazynów "Runner's World" i "Motocykl"....

Kraj, 12 czerwca 2008

"Auto Motor i Sport" chce być nawyżej plasowanym tytułem motoryzacyjnym

W ciągu najbliższych kilku dni do sprzedaży trafi pierwszy numer miesięcznika "Auto Motor i Sport" po jego relaunchu rynkowym. Jak...

Kraj, 11 czerwca 2008

Motor-Presse szykuje się do największego relaunchu "Auto Motor i Sport"

Wydawnictwo Motor-Presse Polska przygotowuje relaunch miesięcznika "Auto Motor i Sport", o czym dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji zmiany, jakie...

Kraj, 3 kwietnia 2008

Cyfrowy Polsat reklamuje ofertę Euro 2008

Rusza nowa kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu promująca mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2008. Główne hasło kampanii "Polacy Mistrzami Europy!...

Kraj, 1 kwietnia 2008

Maciej Wisławski w reklamach olejów Platinum

Orlen Oil realizuje nową kampanię reklamową olejów silnikowych marki Platinum pod hasłem "Wymień olej! Na Platinum". Projekt jest kontynuacją długofalowej...

Kraj, 20 grudnia 2007

Motor-Presse Polska inwestuje w projekty internetowe

Wydawnictwo Motor-Presse Polska uruchomi w najbliższych dniach nowy serwis internetowy magazynu "Auto Motor i Sport". Docelowo zawartość serwisu ma być...

Kraj, 11 maja 2007

Motor-Presse wydaje trzeci numer specjalny "Auto Motor i Sport"

Motor-Presse Polska wprowadza na rynek trzecie w tym roku wydanie specjalne miesięcznika "Auto Motor i Sport". Pismo "Auto Moto i...

Kraj, 5 kwietnia 2007

Jacek Ociepko naczelnym "Motocykla"

Jacek Ociepko objął stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "Motocykl" wydawanego przez Motor-Presse Polska. Do tej pory szefem redakcji był Imre Paulovits,...

Kraj, 4 kwietnia 2007

Mitsubishi rozpoczyna kampanię nowej generacji Outlandera

MMC Car Poland, dystrybutor Mitsubishi w naszym kraju, rozpoczął kampanię launchową nowego Mitsubishi Outlander. Jest to druga generacja tego auta...

Kraj, 15 marca 2007

Motor Presse wyda numer specjalny "Auto Motor i Sport" o samochodach używanych

Wydawnictwo Motor Presse Polska wprowadzi do sprzedaży numer specjalny miesięcznika "Auto Motor i Sport" poświęcony samochodom używanym. Magazyn ukaże się...

Kraj, 9 sierpnia 2006

Wydawnictwo Bauer wkrótce wybierze nowego naczelnego "Auto Moto"

Wydawnictwo Bauer zamierza do końca tego miesiąca wybrać nowego naczelnego magazynu motoryzacyjnego "Auto Moto". Obecnie prowadzi rozmowy z kilkoma kandydatami,...

Kraj, 23 maja 2006

Agora rezygnuje z wydawania "Magazynu Wysokie Obroty"

Agora SA zawiesiła wydawanie motoryzacyjnego miesięcznika "Magazyn Wysokie Obroty" (dawniej "Auto+"). Według komunikatu spółki "powodem zawieszenia miesięcznika jest utrzymujący się...

Kraj, 25 kwietnia 2006

Visa realizuje projekt oparty na mechanizmie promocji aktywnej

Polski oddział organizacji płatniczej Visa Europe wraz z 38 bankami, jej członkami, zachęca konsumentów do używania kart płatniczych zamiast gotówki...

Kraj, 7 kwietnia 2006

Gruppa 66 Ogilvy i MindShare autorami pierwszej całkowicie lokalnej kampanii Castrola

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy, agencja BTL-owa Ogilvy One i dom mediowy MindShare Polska przygotowały loterię promocyjną i kampanię reklamową...

Kraj, 7 kwietnia 2006

JWT i MediaCom autorami kampanii Shell Polska

Shell Polska Sp. z o.o. rusza z kampanią reklamową, która ma wesprzeć sprzedaż olejów silnikowych Shell Helix w okresie wiosennym....

Kraj, 28 października 2005

Motor Presse zamyka warszawskie biuro i przenosi "Maxi Tuning" do Wrocławia

Wydawnictwo Motor Presse Polska rezygnuje z warszawskiego biura, w którym wydawano magazyn "Maxi Tuning". Redakcja tego pisma zostanie przeniesiona do...

Kraj, 5 września 2005

Renault wspiera akcję promocyjną i sprzedaż limitowanej serii Laguny

Renault przeprowadzi we wrześniu br. dwie kampanie reklamowe. Jedna z nich będzie miała charakter prosprzedażowy "z wizerunkiem w tle". Tematycznie...

Kraj, 5 maja 2005

G+J Polska i Motor-Presse Polska planują wspólne działania wspierające

W najbliższych tygodniach dojdzie do rozmów kierownictw G+J Polska i Motor-Presse Polska odnośnie do pomysłów na wzajemne działania wspierające w...

Kraj, 10 listopada 2004

Możliwe przejęcie Motor-Presse Polska przez G+J Polska?

Wydawnictwo Motor-Verlage prowadzi negocjacje z wydawnictwem G+J w sprawie sprzedaży firmy lub części jej udziałów. Doniesienia o trwających rozmowach potwierdziła...

Kraj, 4 listopada 2004

Olympus wprowadza nowe aparaty fotograficzne na rynek

Olympus Polska Sp. z o.o. rozpoczął kampanię reklamową wprowadzającą nową linię aparatów cyfrowych Mju-mini Digital. Jest to cyfrowy aparat fotograficzny...

Kraj, 15 października 2004

Goodyear realizuje sezonowy projekt wsparcia sprzedaży opon

Goodyear rozpoczyna w telewizji i prasie realizację kampanii reklamowej opon zimowych Goodyear Ultra Grip. W spocie telewizyjnym cztery samochody jadą...

Kraj, 1 października 2004

Kampania Volkswagena ma poszerzyć dotychczasowy target tej marki

Kulczyk Tradex rozpoczyna dzisiaj prosprzedażową kampanię reklamową promującą korzystną ofertę kredytową na samochody Volkswagen. - Próbujemy pozyskać ludzi, którzy dotychczas...

Kraj, 29 września 2004

Motor Presse Polska będzie wydawać kolejny magazyn motoryzacyjny

Wydawnictwo Motor Presse Polska jesienią tego roku wprowadzi na rynek nowy miesięcznik motoryzacyjny, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Tytuł będzie wydawany na...

Kraj, 27 września 2004

RFSU kieruje kampanię do młodych kierowców

Jutro startuje kampania RFSU, szwedzkiego producenta prezerwatyw. RFSU zdecydował się na precyzyjnie skierowane działania reklamowe. Tym razem grupę docelową określono...

Kraj, 27 września 2004

Józef Szewczyk odchodzi z Axel Springer Polska

Józef Szewczyk, wydawca tytułów motoryzacyjnych w Axel Springer Polska, rozstaje się z firmą. Jego odejście związane jest z reorganizacją struktur...

Kraj, 23 września 2004

RFSU kieruje kampanię do młodych kierowców

Rozpoczęła się kampania firmy RFSU, szwedzkiego producenta prezerwatyw, który zdecydował się na precyzyjnie skierowane działania reklamowe. Tym razem grupę docelową...

Kraj, 15 września 2004

Skoda Auto Polska promuje nową wersję modelu Octavia

Skoda Auto Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowej Skody Octavii. "Celem kampanii jest uświadomienie klientom, że na rynek wprowadzona została zupełnie...

Kraj, 3 września 2004

Ford promuje nowego diesla Mondeo w kampanii wizerunkowej

Ford Motor Company wystartował z kampanią reklamową diesla Mondeo TDcI z nowym sześciocylindrowym silnikiem. Będzie się ona toczyła we wrześniu....

Kraj, 23 sierpnia 2004

Motor Presse Polska zamierza jesienią wprowadzić nowy tytuł na licencji

Wydawnictwo Motor Presse Polska jesienią br. wprowadzi na rynek nowy tytuł na zagranicznej licencji. "Pracujemy nad nowym produktem, który będzie...

Kraj, 17 sierpnia 2004

Bezpieczeństwo Volkswagena Golfa V będzie promowane w kampanii porównawczej

Kulczyk Tradex rozpocznie za tydzień kampanię reklamową promującą model Volkswagen Golf V. Jej przedmiotem będzie 12 gwiazdek, jakie model ten...