M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Auto Sukces (marka)"

Kraj, 21 grudnia 2006

Axel Springer zamierza wydawać nowy tytuł motoryzacyjny

Axel Springer Polska w styczniu przyszłego roku zadebiutuje z nowym pismem motoryzacyjnym. Magazyn ma mieć charakter poradnikowy i będzie się...

Kraj, 2 listopada 2004

Axel Springer obuduje "Auto Świat" dodatkowymi magazynami

Axel Springer Polska będzie w przyszłym roku obudowywać swój motoryzacyjny tygodnik "Auto Świat" dodatkowymi produktami o cyklicznym charakterze. Jak mówi...

Kraj, 27 września 2004

Józef Szewczyk odchodzi z Axel Springer Polska

Józef Szewczyk, wydawca tytułów motoryzacyjnych w Axel Springer Polska, rozstaje się z firmą. Jego odejście związane jest z reorganizacją struktur...

Kraj, 21 czerwca 2004

Iberia Motor Company przeprowadzi kampanię modelu Altea

Spółka Iberia Motor Company rozpoczyna kampanię reklamową modelu Altea. Premiera tego samochodu miała miejsce w ubiegły piątek. Kampania launchowa potrwa...

Kraj, 18 czerwca 2004

Joanna Stolarska, były wydawca "Sukcesu", nie rezygnuje z działalności wydawniczej

Joanna Stolarska, dotychczasowy wydawca magazynu "Sukces" (spółka Inter Media), powiedziała, że sprzedaż tego tytułu, która miała miejsce w tym tygodniu,...

Kraj, 14 maja 2004

Volvo po raz pierwszy w Polsce będzie reklamować się w telewizji

Koncern Volvo Auto Polska rozpocznie na przełomie maja i czerwca kampanię reklamową modelu V50. Potrwa ona 5 tygodni. Kreację przygotował...

Kraj, 6 kwietnia 2004

Michelin Polska rozoczął trzy kampanie - dla marek Michelin, Kleber i BFGoodrich

Koncern Michelin Polska rozpoczął kampanie reklamowe trzech marek ze swojego portfolio: Michelin, Kleber i BFGoodrich. Działania reklamowe potrwają przez cały...

Kraj, 28 stycznia 2004

Suzuki Motor Poland rozpocznie kampanię modelu Ignis

Koncern Suzuki Motor Poland rozpocznie na początku lutego kampanię reklamującą model Ignis. Przygotowała ją agencja reklamowa Wizard, a planowaniem i...

Kraj, 5 listopada 2003

TBWAWarszawa przygotowała kampanię opon zimowych Michelin

Agencja reklamowa TBWAWarszawa przygotowała kreację kampanii reklamowej opon zimowych Michelin. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy HMS Carat....

Kraj, 30 września 2003

Citroen Polska rozpocznie kampanię launchową modelu C2

Citroen Polska rozpocznie 6 października kampanię wprowadzającą na rynek nowy model samochodu - C2. Kampania, której przygotowaniem zajmowały się agencja...

Kraj, 3 września 2003

Zmiany w strukturze Biura Reklamy ASP

Z dniem 1 września stanowisko dyrektora Biura Reklamy Axel Springer Polska objęła Agnieszka Kostka, która pełniła do tej pory funkcję...

Kraj, 14 sierpnia 2003

Burmajster objął funkcję redaktora naczelnego magazynu "Motor"

Krzysztof Burmajster został nowym redaktorem naczelnym tygodnika "Motor" (Wydawnictwo Bauer). Pracę rozpocznie 1 września br. Od 1995 r. pracował w...

Kraj, 3 lipca 2003

Osiem wirtualnych tytułów Axel Springer Polska w sieci IDMNet

Z początkiem lipca wirtualny "Newsweek", "Auto Świat", "Komputer Świat", "Profit", "Dziewczyna", "Popcorn", "Auto Sukces" i "Komputer Świat Gry" (wydawnictwo Axel...

Kraj, 13 czerwca 2003

Wprowadzanie gazet do wtórnego obiegu ukarane

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy 22 maja br. wydał wyrok w sprawie przedsiębiorcy, który w listopadzie 2001 roku wprowadzał do...

Kraj, 5 maja 2003

Finał konkursu "Bezpieczeństwo dla wszystkich" wyemituje Minimax

Kanał Minimax wyemituje 11 maja br. relację z ogólnopolskiego finału Międzynarodowego Konkursu "Bezpieczeństwo dla wszystkich". Kanał po raz drugi był...

Kraj, 23 grudnia 2002

Renault rozpoczyna 3. edycję programu "Bezpieczeństwo dla wszystkich"

Rozpoczęła się 3. edycja programu "Bezpieczeństwo dla wszystkich" - bezpłatne pakiety edukacyjne zostaną rozesłane przez Renault Polska do 1389 szkół...

Kraj, 12 grudnia 2002

Orlen Oil na święta

Wystartowała świąteczna kampania Orlen Oil promująca marki oleju Orlen Oil i Platinium. Przygotowała ją agencja Focus Advertising, która także we...

Kraj, 12 grudnia 2002

Orlen Oil na święta

Wystartowała świąteczna kampania Orlen Oil promująca marki oleju Orlen Oil i Platinium. Przygotowała ją agencja Focus Advertising, która także we...

Kraj, 7 listopada 2002

Kolejne działania poszerzające markę "Auto Moto" Wydawnictwa Bauer

"Auto Moto", miesięcznik motoryzacyjny Wydawnictwa Bauer, rozszerza markę. Pod jego szyldem wkrótce ukażą się dwa wydania specjalne skierowane do miłośników...

Kraj, 16 października 2002

Citroen wspiera reklamą sprzedaż modelu samochodu C3

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię reklamową samochodu Citroen C3 HDi. Za planowanie strategiczne i zakup mediów odpowiedzialny...

Kraj, 20 września 2002

"Auto Bazar" stał się częścią tygodnika "Auto Świat"

Axel Springer Polska połączył dwa ze swoich trzech tytułów motoryzacyjnych. Samodzielnie przestał się ukazywać dwutygodnik z ofertą rynku samochodów używanych...

Kraj, 20 września 2002

Orlen Oil wspiera kampanią reklamową sprzedaż oleju Platinum

Spółka Orlen Oil należąca do grupy kapitałowej PKN Orlen rozpocznie 21 września br. pierwszą w tym roku kampanię reklamową olejów...

Kraj, 26 lipca 2002

Wysoka efektywność akcji promocyjnej "Auto Sukcesu" w Gadu-Gadu

Axel Springer Polska, wydawca "Auto Sukcesu", przeprowadził jednodniową kampanię promocyjną w komunikatorze Gadu-Gadu, wchodzącym w skład sieci reklamowej Ad.net. Marek...

Kraj, 13 czerwca 2002

"Sukces" zredukował etaty, ale ma się nadal ukazywać

"Sukces" będzie się ukazywał nadal, jak powiedziała nam Joanna Stolarska, prezes wydawcy miesięcznika spółki Inter-media i właścicielka tytułu. Ta deklaracja...

Kraj, 23 maja 2002

Futbolowa promocja Wilkinsona Sword

Agencja Reklamowa Epoka przygotowała kampanię PR dla Wilkinson Sword. Kampania ma na celu wprowadzenie nowego produktu, jakim jest specjalna maszynka...

Kraj, 15 maja 2002

W internecie ruszyła kampania reklamowa nowego modelu BMW

Na zlecenie P.H. Smorawiński i Spółka, przedstawiciela koncernu BMW w Polsce, poznańska firma Stanimex (provider ISP) przygotowała kampanię internetową modelu...

Kraj, 9 maja 2002

Axel Springer Polska wydaje grę futbolową na Mistrzostwa Świata

Wydawnictwo Axel Springer Polska od jutra rozpoczyna sprzedaż gry komputerowej pt. "Era futbolu 2002" przygotowanej z okazji zbliżających się piłkarskich...

Kraj, 12 marca 2002

Rozbudowa struktur wydawnictwa G+J Polska

G+J Polska tworzy grupy wydawnicze, rozbudowuje struktury wydawnicze i redakcyjne. W związku z rozwojem zatrudnia nowych specjalistów. Dyrektorem wydawniczym grupy...

Kraj, 4 stycznia 2002

Dwutygodnik "Auto Bazar" poszerza zawartość i zmienia layout

Dwutygodnik "Auto Bazar" (wydawca: Axel Springer Polska) od obecnego, 500. numeru - na rynku od dzisiaj - rozbudowuje zawartość i...

Kraj, 4 października 2001

"AUTO BAZAR" NOWYM TYTUŁEM AXEL SPRINGER POLSKA

Axel Springer Polska ma o jeden tytuł więcej. Właśnie kupił prawa do wydawania dwutygodnika "Auto Bazar", który koncentruje się na...

Kraj, 25 września 2001

"AUTO SUKCES" TAKŻE W SIECI

W Internecie pojawiła się witryna magazynu motoryzacyjnego "Auto Sukces" wydawanego przez Axel Springer Polska. Została stworzona wewnętrznie przez dział internetowy...

Kraj, 20 marca 2001

KOLEJNE ZMIANY PERSONALNE W AXEL SPRINGER POLSKA

Po niedawnych nominacjach na nowe stanowiska dyrektorów wydawniczych w Axel Springer Polska doszło w tym wydawnictwie do kolejnych, związanych z...

Kraj, 14 lutego 2001

TRZEJ DYREKTORZY WYDAWNICZY W AXEL SPRINGER POLSKA

Axel Springer Polska zmienia swoje struktury. Od 1 marca br. zaczną pracować powołani właśnie trzej dyrektorzy wydawniczy. Są nimi: Małgorzata...

Kraj, 18 stycznia 2001

DODATKOWE ATRAKCJE TYTUŁÓW AXEL SPRINGER POLSKA

Axel Springer aktywnie dołącza do swoich magazynów dodatkowe atrakcje dla czytelników. Jest to tym bardziej znamienne, że wydawnictwo długo broniło...