M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Avenue A/Razorfish (firma)"

Zagranica, 30 września 2008

Visa planuje przegląd globalnych budżetów na direct marketing i interaktywnego

Po tym jak Antonio Lucio, global chief marketing officer Visy, przeprowadził globalne przetargi na media i kreację, organizacja płatnicza przygotowuje...

Zagranica, 26 września 2008

TBWA tworzy agencję Riot do internetowej obsługi marki Adidas

Sieć TBWAWorldwide powołała nową agencję Riot. Zajmie się ona obsługą globalnego internetowego budżetu marki Adidas. Centrala agencji będzie w Amsterdamie....

Zagranica, 27 sierpnia 2008

WPP chce kupić od Microsoftu agencję Avenue A/Razorfish

WPP Group rozmawia z koncernem Microsoft na temat zakupu agencji interaktywnej Avenue A/Razorfish. Microsoft stał się właścicielem tej agencji w...

Zagranica, 1 sierpnia 2008

Adidas prowadzi globalny przetarg interaktywny

Adidas rozpoczął przetarg dotyczący obsługi globalnego budżetu interaktywnego. W przetargu uczestniczą: 180 Amsterdam, Droga5, Avenue A/Razorfish oraz Isobar. Przetarg prowadzi...

Zagranica, 22 maja 2007

Microsoft kupił za 6 mld dol. aQuantive

Microsoft przejął za 6 mld dol. firmę aQuantive specjalizującą się w marketingu w mediach cyfrowych oraz rozwiązaniach technologicznych. Spółka działa...

Zagranica, 26 października 2005

Akqa wygrywa interaktywny przetarg Coca-Coli

Agencja Akqa wygrywa globalny interaktywny przetarg Coca-Coli. Agencja zaprojektuje globalną platformę internetową koncernu i ma koordynować działania lokalne. Jednym z...

Zagranica, 12 września 2005

Coca-Cola rozpoczyna globalny przetarg interaktywny

Coca-Cola rozpoczyna globalny przetarg interaktywny. Ma on wyłonić agencję, która przygotuje kampanię internetową pod nazwą iCoke. Za pomocą muzyki i...