M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Axa (marka)"

Kraj, 8 maja 2013

Mateusz Felsmann dyrektorem kreatywnym Artegence

Poprzednio związany był z agencją The Digitals.

Kraj, 6 sierpnia 2010

Renault w mediach społecznościowych

Publicis Modem realizuje projekty wspierające markę w Facebooku.

Kraj, 30 lipca 2010

Publicis dla surferów spod znaku Dacii

Publicis Modem jest odpowiedzialny za internetowy konkurs i całościowy wizerunek Dacia Surfing Team.

Kraj, 23 czerwca 2010

Przejażdżka z Kubicą

W konkursie Renault Polska nagrodą jest przejazd z Robertem Kubicą. Przy platformie internetowej promocji pracowała agencja Publicis Modem.

Przetargi, 26 lutego 2008

Media Direction OMD wycofuje się z przetargu G+J Polska

Media Direction OMD wycofał się z przetargu mediowego wydawnictwa G+J Polska. Jak powiedział Jacek Hendigery, dyrektor mediów tej agencji, na...

Kraj, 31 stycznia 2008

Axa startuje z kampanią funduszu emerytalnego

Ruszyła pierwsza kampania Axa OFE zrealizowana przez agencję reklamową TBWA, która pracuje dla tego klienta po zwycięstwie w przetargu pod...

Kraj, 10 sierpnia 2007

Commercial Union szykuje launch i wsparcie reklamowe marki CU Direct

Grupa Commercial Union Polska w IV kw. br. rozpocznie sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych przez telefon i internet. Będzie to prowadziła pod...

Kraj, 21 grudnia 2006

BRE Ubezpieczenia ruszy ze sprzedażą polis komunikacyjnych direct w styczniu

BRE Bank utworzył spółkę ubezpieczeniową BRE Ubezpieczenia, która od stycznia rozpocznie sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych OC i autocasco w systemie direct,...

Przetargi, 20 grudnia 2006

MPG prawdopodobnie zachowa obsługę mediową Link4

Według naszych informacji Towarzystwo Ubezpieczeniowe "Link4" negocjuje kontrakt na obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów z domem mediowym MPG...

Przetargi, 8 listopada 2006

Sześć domów walczy o budżet mediowy Link4

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Link4 rozpisało przetarg mediowy, do którego zaprosiło sześć domów mediowych: MPG Media Planning, z którym obecnie współpracuje, Initiative...

Kraj, 3 listopada 2006

Rusza kampania launchowa ubezpieczeń Axy

Avanssure SA, polski oddział francuskiej grupy ubezpieczeniowej Axa, rozpoczyna kampanię reklamową mającą wprowadzić na rynek nową markę ubezpieczeń Axa. W...

Zagranica, 3 lutego 2006

Alison Burns została CEO agencji JWT London

Alison Burns została CEO agencji JWT London. Zastąpiła na tym stanowisku Simona Boltona. Jej zadaniem będzie podźwignięcie agencji z kłopotów...