M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Badziak Zbigniew (ludzie)"

Kraj, 28 marca 2012

Badziak od lipca szefem Aldentro

Były wieloletni dyrektor BR TVP na początku lipca br. stanie na czele spółki specjalizującej się m.in. w product placemencie. Szykują się zmiany w agencji.

Kraj, 23 lutego 2012

Badziak ostatecznie rozstał się z BR TVP

Były szef BR TVP już nie współpracuje z telewizją.

Kraj, 12 stycznia 2012

Zbigniew Badziak wciąż współpracuje z BR TVP

Przynajmniej do połowy lutego br. będzie współpracował z biurem reklamy nadawcy publicznego.

Kraj, 21 listopada 2011

BR TVP bez szefa

Biuro reklamy telewizji publicznej przez najbliższe tygodnie może nie mieć szefa.

Kraj, 4 listopada 2011

Marcin Gudowicz oficjalnie szefem BR TVP

Telewizja Polska potwierdziła mianowanie Marcina Gudowicza na szefa Biura Reklamy. Nie wiadomo tylko, kiedy obejmie nową funkcję.

Kraj, 25 października 2011

Marcin Gudowicz ma dołączyć do BR TVP

Według naszych informacji obecny dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer dołączy do ścisłego kierownictwa w BR TVP.

Kraj, 14 października 2011

Piotr Gaweł doradcą TVP

Po kilkuletniej przerwie wraca do TVP jako zewnętrzny konsultant.

Kraj, 5 października 2011

Braun osobiście dba o kontakt z top reklamodawcami TVP

Prezes TVP odbył cykl spotkań z szefami kilku największych reklamodawców.

Kraj, 27 września 2011

TVP przygotowuje oferty reklamowe na Euro 2012

BR TVP przygotowało strategię reklamową na rok 2012, w tym także ofertę na Euro. Obecnie czeka na jej akceptację przez zarząd.

Kraj, 23 września 2011

BRiH TVP bez Zbigniewa Badziaka

Odejście Zbigniewa Badziaka z TVP według analityków rynku może być niebezpieczne dla interesów nadawcy publicznego i rynku reklamy telewizyjnej.

Kraj, 22 września 2011

Zbigniew Badziak przestanie kierować BRiH TVP

Odejdzie z firmy z końcem 2011 r. Na razie nie wiadomo, kto go zastąpi.

Kraj, 29 marca 2011

TVP szacuje wzrost cen na 7-8 proc.

W tym roku ceny netto reklam w TVP wzrosną o ok. 7-8 proc.

Kraj, 1 grudnia 2010

Rada Reklamy wybrała nowych arbitrów

Na ostatnim walnym zebraniu członków organizacji doszło do wyboru osób, które będą rozpatrywać skargi na reklamy w latach 2010-2012.

Kraj, 26 listopada 2010

BRiH TVP planuje rozwój struktury

Podobnie jak w BR TVN w strukturze handlowej TVP mają się pojawić brand managerowie.

Kraj, 4 listopada 2009

One-2-One będzie pracować dla TVP; wartość usług 60 mln zł

Telewizja Polska SA podpisała z firmą One-2-One na obsługę ruchu premium SMS na swoich antenach. Wartość zamawianych usług wyniesie około...

Kraj, 24 kwietnia 2008

BR TVP po reorganizacji, planowane zmiany w sprzedaży regionalnej

BR TVP zmodyfikowało strukturę. Zlikwidowano stanowiska dyrektora BR TVP ds. ekonomiczno-finansowych oraz zastępcy dyrektora BR TVP ds. marketingu i rozwoju...

Kraj, 13 marca 2008

Reklamy MobilKinga ocenzurowane, TVP zrezygnowała z ich emisji

Od wtorku 11 marca spoty reklamowe MobilKinga, nowego operatora telefonii komórkowej (MEC), emitowane są w stacjach komercyjnych w nowej ocenzurowanej...

Kraj, 4 lutego 2008

Kazimierz Piekarz odchodzi z Biura Reklamy TVP

Kazimierz Piekarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju biznesu Biura Reklamy TVP, z końcem kwietnia br. kończy pracę w tej firmie....

Kraj, 13 sierpnia 2007

Kazimierz Piekarz będzie odpowiadał za sprzedaż kanałów tematycznych TVP

Kazimierz Piekarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju w Biurze Reklamy TVP, ma koordynować sprzedaż kanałów tematycznych Telewizji Polskiej. Do tej...

Kraj, 10 sierpnia 2007

BR TVP zaoferuje niestandardowy sponsoring wokół "Przebojowej nocy" w TVP1

Biuro Reklamy TVP finalizuje rozmowy na temat sponsoringu wokół programu "Przebojowa noc" w TVP1. Program ma być jednym z hitów...

Kraj, 24 sierpnia 2006

Od nowego roku BR TVP będzie sprzedawać czas reklamowy w kanałach tematycznych

Najpóźniej od początku 2007 r. Biuro Reklamy TVP (BR TVP) rozpocznie sprzedaż czasu antenowego w kanałach tematycznych telewizji publicznej. W...

Kraj, 8 czerwca 2006

Środowisko reklamowe chce uregulowań ws. product placementu

W związku z liberalizacją prawa Unii Europejskiej dotyczącego product placementu (Prawo wspólnotowe, dyrektywa 2005/29, w Polsce wchodząca w życie do...

Kraj, 26 maja 2006

Telewizja w czerwcu br. może być dramatycznie obłożona

Telewizja TVN prawdopodobnie roześle do domów mediowych list, w którym poinformuje o tym, że zamierza obcinać zlecenia na czerwiec br....

Kraj, 21 kwietnia 2006

TVP i Discovery odmówiły emisji reklam LG w ciągu dnia

LG Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową telewizorów plazmowych Time Machine z twardym dyskiem. Spot reklamowy przygotowany przez Euro RSCG London,...

Kraj, 1 grudnia 2005

Image Art pozwie firmę Goodyear w związku z najnowszą kampanią marki Dębica

Robert Boczkowski, prezes agencji reklamowej Image Art, zamierza skierować do sądu sprawę przeciwko firmie Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z...

Kraj, 27 września 2005

Konsekwencje kontroli w BR TVP mogą objąć poprzednie i obecne kierownictwo biura

Rada nadzorcza TVP na dzisiejszym posiedzeniu będzie omawiać m.in. wstępne wyniki kontroli, jaką przeprowadzono w Biurze Reklamy TVP po ujawnieniu...

Kraj, 10 sierpnia 2005

TVN ograniczy dostęp do czasu reklamowego zadłużonym klientom

Telewizja TVN zamierza rozwiązać problem z opóźnieniami w płatnościach niektórych klientów poprzez ograniczenie im dostępu do czasu reklamowego. Według Marcina...

Kraj, 15 lipca 2005

BR TVP rozpoczyna sprzedaż sponsoringu jesiennych formatów, sprzedaż czasu ruszy 3 sierpnia

Biuro Reklamy TVP będzie intensywnie poszukiwać sponsorów nowych formatów, które pojawią się w jesiennej ramówce TVP1 i TVP2. Sprzedaż projektów...

Kraj, 29 marca 2005

Biuro Reklamy TVP zaprezentowało klientom nową strukturę organizacyjną

Struktura Biura Reklamy TVP zostanie zreorganizowana, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Piotr Wałęski, zastępca dyrektora BR TVP ds. handlowych, jeden ze współtwórców...

Kraj, 29 marca 2005

KRRiTV zakazała emisji spotów Kaczyńskiego w TVP, PiS zapowiada odwołanie

Danuta Waniek, przewodnicząca Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, po spotkaniu z przedstawicielami Państwowej Komisji Wyborczej i zapoznaniu się z opinią...

Kraj, 23 grudnia 2004

Komitet organizacyjny Konkursu Innowacji w Planowaniu Mediów "Media Trendy" 2005 wybrał jurorów

Komitet organizacyjny konkursu Media Trendy 2005, który tworzą przedstawiciele Eskadry, Klubu Mediowego SAR i Biura SAR, ogłosił listę jurorów piątej...

Kraj, 15 grudnia 2004

Piotr Wałęski dyrektorem handlowym Biura Reklamy TVP

Piotr Wałęski, obecnie dyrektor zakupu mediów w domu mediowym Initiative Warszawa, obejmie stanowisko dyrektora handlowego Biura Reklamy TVP (BR TVP)....

Kraj, 2 listopada 2004

BR TVP promuje czas reklamowy w styczniu i lutym dodatkowym rabatem

Biuro Reklamy TVP (BR TVP) zachęca agencje mediowe i klientów do zakupu czasu reklamowego w styczniu i lutym br. dodatkowym...

Kraj, 30 września 2004

Biura reklamy TVN i TVP chcą ograniczyć overbooking

Biuro Reklamy TVN i Biuro Reklamy TVP (BR TVP) poinformowały agencje mediowe i klientów o tym, że zamierzają ograniczyć problem...

Kraj, 18 sierpnia 2004

TVP podniesie ceny o blisko 10 proc. i urealni cennik na 2005 r.

Biuro Reklamy TVP (BR TVP) zaprezentuje ofertę handlową na przyszły rok już pod koniec września br., a nie, jak to...

Kraj, 22 lipca 2004

Kienbaum poszuka osoby na stanowisko dyrektora handlowego BR TVP

Firma doradztwa personalnego Kienbaum zajmie się prawdopodobnie poszukiwaniem kandydatów na stanowisko dyrektora handlowego Biura Reklamy TVP, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Zbigniew...

Kraj, 13 maja 2004

Biuro Reklamy TVP kończy proces restrukturyzacji

W Biurze Reklamy Telewizji Polskiej SA kończy się proces restrukturyzacji. Głównymi celami zmian, jakie miały miejsce ostatnio wewnątrz BR TVP,...

Kraj, 20 kwietnia 2004

IWP, SAR i ZMR deklarują podpisanie kodeksu etyki reklamowej

Trzy organizacje branżowe: Izba Wydawców Prasy (IWP), Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) oraz Związek Mediów i Reklamy (ZMR, działa przy Polskiej...

Kraj, 15 marca 2004

Dyrektor handlowy BR TVP zostanie wybrany w ciągu najbliższych tygodni

Nowy dyrektor handlowy Biura Reklamy TVP (BR TVP) zostanie wybrany w ciągu kilku najbliższych tygodni. Do tego czasu obowiązki dyrektora...

Kraj, 12 marca 2004

Zbigniew Badziak nowym dyrektorem Biura Reklamy TVP

Dzisiaj zostanie powołane nowe kierownictwo Biura Reklamy TVP SA. Dyrektorem BR TVP będzie Zbigniew Badziak, a zastępcą dyrektora ds. marketingu...

Kraj, 10 marca 2004

PTK Centertel wstrzymał telewizyjną kampanię nowej oferty Idea Pop

PTK Centertel, operator telefonii komórkowej Idea, wstrzymał telewizyjną część teaserowej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nową ofertę Idea Pop. Kampania...

Kraj, 9 marca 2004

PTK Centertel wstrzymał telewizyjną kampanię nowej oferty Idea Pop

PTK Centertel, operator telefonii komórkowej Idea, wstrzymał telewizyjną część teaserowej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nową ofertę Idea Pop. Kampania...

Kraj, 22 stycznia 2004

O mniej więcej 10 proc. zdrożała telewizja według szacunków BR TVP

Według wstępnych szacunków Biura Reklamy TVP SA (BR TVP) ceny reklam w stacjach telewizyjnych są wyższe od ubiegłorocznych o mniej...

Kraj, 3 października 2002

Zbigniew Badziak dyrektorem ds. handlowych BR TVP

Zbigniew Badziak został powołany na stanowisko dyrektora ds. handlowych Biura Reklamy TVP SA. Badziak ma 33 lata, jest absolwentem Wydziału...