M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bahlsen Sweet (firma)"

Kraj, 3 października 2007

Bahlsen Sweet zmienia nazwę; wprowadza do portfolio markę Inka

Bahlsen Sweet, właściciel marek: Leibniz, Krakuski i Hit, zmienił nazwę. Zgromadzenie wspólników spółki zdecydowało o zmianie na Bahlsen. Jak wyjaśnia...

Kraj, 23 marca 2007

Robert Plesko rozstanie się z MediaComem

Robert Plesko, account manager w MediaComie Warszawa, wkrótce rozstanie się z firmą. Pracował w niej od 2004 r., obsługiwał m.in....

Kraj, 11 lipca 2006

Aviko i Farm Frites podzieliły struktury sprzedaży i marketingu

Dwaj holenderscy producenci frytek i wyrobów ziemniaczanych - Farm Frites i Aviko, którzy od 1994 r. działali w Polsce w...

Przetargi, 7 grudnia 2005

Bahlsen Sweet szuka agencji reklamowej dla marki Hit

Bahlsen Sweet prowadzi przetarg, w wyniku którego wybierze agencję do obsługi największej przyszłorocznej akcji promocyjnej ciasteczek marki Hit. Wybrana agencja...

Kraj, 4 sierpnia 2005

Łukasz Kuza brand managerem marki Prymat

Łukasz Kuza objął stanowisko brand managera marki Prymat w dziale marketingu firmy PPH "Prymat" Sp. z o.o. Równocześnie do spółki...

Przetargi, 27 czerwca 2005

Men at Work prawdopodobnym zwycięzcą przetargu na kampanię outdoorową Bahlsen Sweet

Agencja Men at Work prawdopodobnie wygrała przetarg na kampanię outdoorową marki Hit należącej do portfolio Bahlsen Sweet. Ostatnie negocjacje w...

Przetargi, 8 czerwca 2005

Agencja Schulz wygrała przetarg na promocję marki Krakuski

Agencja reklamowa Schulz wygrała przetarg na obsługę promocji konsumenckiej marki Krakuski firmy Bahlsen Sweet. W przetargu brały udział trzy agencje....

Kraj, 11 marca 2004

Bartłomiej Suder account managerem w agencji Art FM

Bartłomiej Suder został account managerem w agencji Art FM. Wcześniej pracował jako junior brand manager w firmie Carlsberg Okocim i...

Kraj, 22 maja 2003

Bahlsen Sweet odświeża markę Hit i planuje kampanię

Firma Bahlsen Sweet odświeżyła opakowania swoich markiz Hit i planuje kampanię promocyjną. Wszystkie smaki produktów Hit mają teraz czerwone opakowania,...

Kraj, 7 maja 2003

Ink & Company podpisała umowę z siecią sklepów Mona Classic

Agencja public relations Ink & Company podpisała umowę z firmą Mona Classic, właścicielem ogólnopolskiej sieci sklepów z bielizną o nazwie...

Kraj, 2 września 2002

Leibniz sponsorem programów w TVN

Leibniz, marka herbatników produkowana przez Bahlsen Sweet, będzie sponsorem kina familijnego oraz dwóch nowych teleturniejów "Chwila prawdy" i "Przyjaciele" w...

Kraj, 13 maja 2002

Bahlsen Sweet wspiera promocyjnie markę Lajkonik

Trwa promocja konsumencka produktów marki Lajkonik należącej do spółki Bahlsen Sweet. Promocja obejmuje słodkie produkty - herbatniki, wafelki, markizy. Celem...

Kraj, 24 stycznia 2002

Julita Tomczyk została new business managerem w agencji Art FM

Julita Tomczyk objęła stanowisko new business managera w warszawskim oddziale agencji reklamowej Art FM. "Stanowisko, które pani Tomczyk objęła 21...

Kraj, 23 października 2001

Art FM poprowadzi kampanię Radia Blue FM i Pomorskiej Stacji Radiowej

Agencja reklamowa Art FM przeprowadzi w listopadzie br. kampanię reklamową krakowskiego Radia Blue FM i Pomorskiej Stacji Radiowej (PSR). "Kampania...

Kraj, 5 października 2001

J. WALTER THOMPSON/PARINTEX PRZYGOTOWAŁ KAMPANIĘ DLA BAHLSENA

Kampania reklamowa przygotowana przez agencję J. Walter Thompson/Parintex dla firmy Bahlsen Sweet komunikuje wprowadzenie nowego produktu - Hit Minis, będącego...

Kraj, 22 czerwca 2001

BAHLSEN SWEET KONSOLIDUJE BUDŻET STRATEGICZNO-KREATYWNY

Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex podpisała nową umowę na obsługę budżetu reklamowego producenta ciastek i słodyczy Bahlsen Sweet. JWT będzie...