M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bahlsen (firma)"

Kraj, 6 lipca 2015

Jolanta Gorczyńska i Michał Łągiewka w PZL

Nowy team seniorski dołącza do zespołu agencji.

Kraj, 8 maja 2015

Bahlsen wprowadza nowość w segmencie herbatników

Na półkach pojawi się Leibniz Rożki z kremem.

Kraj, 17 marca 2015

Bahlsen rozszerza portfolio o produkt impulsowy

Teraz w portfolio również Karmelio w mniejszym formacie.

Kraj, 6 marca 2015

Hity w wersji impulsowej

Bahlsen wprowadza format ciastek "na raz".

Kraj, 9 lutego 2015

Warianty Carmel Brownie i Choco Delight na stałe w ofercie Hitów

Bahlsen pozostawia swoje ciastka w ofercie na stałe.

Kraj, 23 stycznia 2015

Bahlsen z dużą kampanią dla marki Krakuski

Kampania potrwa w sumie 22 tygodnie i jest zaplanowana na cały rok. Za zakup mediów na potrzeby działań odpowiada Starcom.

Kraj, 6 listopada 2014

Świąteczna edycja słodyczy od Bahlsena

Firma świętuje w tym roku 125-lecie istnienia.

Kraj, 22 sierpnia 2014

Krakuski z kampanią w telewizji

Bahlsen inwestuje w kategorię ciastek.

Kraj, 5 sierpnia 2014

Rusza chrupiąca promocja Bahlsena

Wystartowała promocja konsumencka marki Hit Choco Sticks.

Kraj, 1 sierpnia 2014

Bahlsen odpowiada na Belvitę Mondeleza

Firma wprowadza na rynek Krakuski Galicyjski Młyn.

Kraj, 15 lipca 2014

Krakuski wchodzą do mediów społecznościowych

Za prowadzenie komunikacji odpowiada agencja The Digitals.

Kraj, 7 lipca 2014

Hity wspierane aż do września

Wystartowała kampania ATL i BTL ciastek z portfolio Bahlsena.

Kraj, 22 maja 2014

Hity w nowej odsłonie wizualnej

Bahlsen odświeża opakowanie swoich ciastek.

Kraj, 28 kwietnia 2014

Hit w dwóch nowych smakach na wiosnę i lato

Bahlsen poszerza portfolio swoich ciastek.

Kraj, 4 grudnia 2013

Maciej Witalis w Opcomie

Nowa osoba dołącza do działu obsługi klienta.

Kraj, 18 października 2013

Słodkości mniej inwestują w reklamę

Większość wydatków generuje kilku reklamodawców.

Kraj, 3 września 2013

Bahlsen stawia na karmel

Firma poszerza słodkie portfolio.

Kraj, 12 czerwca 2013

Marka Hit z nowym sezonowym smakiem

Bahlsen wprowadza na rynek sezonowy, kawowy smak "imprezowych" ciastek.

Kraj, 25 kwietnia 2013

Krakuski wprowadzają ciasteczka dla dzieci

Na półkach pojawią się Robaczki i Fasolki.

Zagranica, 4 lutego 2013

Nestle, Ritter i Kraft ukarani za zmowę cenową

Niemiecki urząd ds. konkurencji nałożył na największych producentów karę w wysokości 60 mln euro.

Kraj, 24 lipca 2012

Z Bahlsena do Maspeksu

Jacek Bielarz po dwóch latach wraca do wadowickiej spółki.

Kraj, 4 lipca 2012

Meksykańska promocja marki Leibniz

Bahlsen wprowadza na rynek limitowaną serię maślanych ciastek. Kampania promocyjna wspiera markę Leibniz i daje szansę na wygranie rodzinnej wycieczki do Meksyku.

Kraj, 18 października 2011

Jacek Migrała dyrektorem generalnym Hochland Polska

Wraca do firmy po kilku latach pracy w innych korporacjach.

Zagranica, 17 sierpnia 2011

Sieć Isobar bogatsza o austriacką agencję

Aegis Media przejął cyfrową agencję kreatywną Pjure z Austrii z zamiarem dołączenia jej do sieci Isobar.

Kraj, 8 czerwca 2011

Bahlsen inwestuje w nową reklamę marki Hit [WIDEO]

Autorem jej kreacji jest wybrana niedawno przez marketera Gruppa66 Ogilvy.

Kraj, 1 czerwca 2011

Bahlsen wprowadza nowość w segmencie ciastek

Marketer poszerza ofertę Krakusków o Duelki.

Przetargi, 25 maja 2011

Bahlsen wybrał Gruppę66 Ogilvy

Po kilkumiesięcznym przetargu wybrana została agencja reklamowa dla marki Hit.

Przetargi, 5 kwietnia 2011

G7 i Ogilvy walczą o Hity

Short-lista w przetargu Bahlsena.

Kraj, 30 marca 2011

Hit Twist odpowiedzią Bahlsena na Oreo

Marketer, bazując na trzyetapowej zabawie, chce odebrać unikatowość marce Oreo.

Przetargi, 24 lutego 2011

Agencja dla Hitów

Bahlsen startuje z przetargiem.

Kraj, 3 lutego 2011

Leibniz zmienia opakowania

Bahlsen odświeża flagową markę herbatników.

Kraj, 28 stycznia 2011

Bahlsen w tym roku stawia na internet

Producent ciastek chce umacniać swoją pozycję i świadomość swoich brandów.

Kraj, 30 września 2010

Lisner ma nowego szefa marketingu

Menedżer odpowiedzialny za wprowadzenie marek Pastella i Salateria kieruje marketingiem firmy.

Kraj, 18 lutego 2010

Bahlsen zwiększa udział telewizji; pierwsza w historii reklama ATL Krakusków

Bahlsen, właściciel marek ciastek Hit, Krakuski i Leibniz, skupi się w tym roku na wsparciu dwóch pierwszych marek. Jak mówi...

Kraj, 11 lutego 2010

Bahlsen wprowadza Barbakanki, rusza z kampanią Krakusków

Spółka Bahlsen, właściciel takich marek jak Hit czy Krakuski, wprowadza nowość do oferty - Barbakanki. To nowa linia ciastek korzennych...

Kraj, 14 stycznia 2010

Bahlsen wkrótce ruszy z kampanią wizerunkową marki Krakuski

Firma Bahlsen na luty i marzec zaplanowała kampanię reklamową Krakusków. Obejmować ona będzie głównie telewizję, ale dokładne plany mediowe nie...

Przetargi, 13 października 2009

Trzy agencje w przetargu Krakusków

Trzy agencje reklamowe pozostały w przetargu na obsługę w zakresie kreacji marki Krakuski z portfolio Bahlsena (o konkursie pisaliśmy ostatnio...

Przetargi, 26 sierpnia 2009

Cztery agencje walczą o budżet marki Krakuski

Cztery agencje znalazły się na krótkiej liście przetargu na obsługę w zakresie kreacji marki Krakuski z portfolio firmy Bahlsen (o...

Przetargi, 28 lipca 2009

Bahlsen szuka agencji do obsługi marki Krakuski

Firma Bahlsen prowadzi przetarg dotyczący obsługi marki Krakuski w zakresie kreacji. Marketer rozmawia z pięcioma agencjami, ale nie podaje ich...

Kraj, 25 maja 2009

Bahlsen rozpoczął relaunch ciastek marki Hit

Firma Bahlsen pod hasłem "Przebojowa paczka" rozpoczęła kampanię wizerunkową ciastek marki Hit, które po kilku latach przerwy reklamuje w telewizji....

Kraj, 30 stycznia 2008

Bahlsen zwiększa o ok. 30 proc. tegoroczny budżet reklamowy, wprowadza nowe produkty

Bahlsen, właściciel marek: Hit, Leibniz i Krakuski, zwiększa w tym roku wydatki na reklamę o 28 proc. Decyzja spowodowana jest...

Kraj, 18 stycznia 2008

Scott Brankin nowym country managerem Bahlsena w Polsce

Scott Brankin jest nowym country managerem firmy Bahlsen w Polsce. Zastąpił na tym stanowisku Steffena Junga, który przeszedł na emeryturę....

Kraj, 1 grudnia 2005

Rekłajtis, Olzak i Stankiewicz w zespole agencji reklamowej Locomotiva

Agencja reklamowa Locomotiva zakończyła rekrutację na wybrane stanowiska w firmie. Agnieszka Rekłajtis objęła funkcję account directora. W latach 2001-2005 pracowała...

Kraj, 6 sierpnia 2004

Pietrzykowski national sales directorem w firmie Lynka

Mariusz Pietrzykowski objął stanowisko national sales directora w firmie reklamowej Lynka zajmującej się sprzedażą artykułów promocyjnych. Poprzednio pracował dla Johnson...

Kraj, 6 lipca 2004

Ginny Hill regionalnym koordynatorem Provident Financial w Lowe GGK

Ginny Hill objęła w agencji Lowe GGK stanowisko regionalnego koordynatora odpowiedzialnego za obsługę Provident Financial. Hill będzie odpowiedzialna za wszystkie...

Kraj, 21 stycznia 2002

BTL Group stworzyła kampanię promocyjną dla Bahlsena

Na zlecenie firmy Bahlsen agencja BTL Group zajęła się przygotowaniem akcji promocyjnej dla 4 produktów z portfolio firmy: Crunchips, Monster...

Kraj, 27 lipca 2001

LEGO I BAHLSEN ZORGANIZOWAŁY WSPÓLNĄ PROMOCJĘ

Bahlsen, producent przekąsek, oraz Lego, producent zabawek, rozpoczęły letnią promocję skierowaną do najmłodszych konsumentów. Bahlsen wykorzystał do promocji chrupek Curly,...

Kraj, 28 czerwca 2001

ULLRICH RESTRUKTURYZUJE AGENCJĘ GREY WARSZAWA

Agencja reklamowa Grey Warszawa wprowadza zmiany w swoich strukturach, których celem jest zaktywizowanie jej działań na rynku reklamy w Polsce....

Zagranica, 18 grudnia 2000

BRAUCH & HUBE PRZEJĄŁ WART 9 MLN USD BUDŻET BAHLSENA

Niemiecki producent snacków i ciasteczek Bahlsen przekazał agencji Brauch & Hube swój budżet o wartości 9 mln USD. Kampania wprowadzi...