M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Baileys (marka)"

Zagranica, 19 października 2015

Mother globalnie obsłuży Baileysa

Agencja zostaje globalną wiodącą agencją strategiczną i kreatywną marki z portfolio Diageo.

Kraj, 23 września 2015

Anna Sekretarska w zespole K2 Media

Poprzednio związana była z agencją BrainJuice Group.

Kraj, 7 stycznia 2015

Baileys we współpracy z blogerką chcą inspirować kobiety

Marka z portfolio Diageo rozpoczęła współpracę z Charlize Mystery.

Zagranica, 24 kwietnia 2014

Baileys wysyła brytyjskich celebrytów w podróż w czasie

Marka Diageo w ramach wiosennych działań reklamowych wysyła londyńskie gwiazdy w podróż do XVIII w.

Zagranica, 7 marca 2014

Baileys prezentuje historie sióstr

Diageo po raz pierwszy wystartowało z intymną komunikacją adresowaną do kobiet w Chinach.

Zagranica, 20 listopada 2013

Świąteczny balet Baileysa

Diageo postawił na kobiecy kontent w świątecznej reklamie dla marki Baileys.

Zagranica, 30 października 2013

Milla Jovovich dla marki Baileys

Ruszyły kolejne działania marki Diageo adresowane do kobiet.

Kraj, 25 kwietnia 2013

On Board PR pracuje dla kolejnej marki Diageo

Agencja obsłuży brand Grand Marnier.

Zagranica, 7 marca 2013

Baileys przechodzi redesign

Likier przybrał bardziej kobiecy kształt i ma kampanię promocyjną wartą milion dolarów.

Kraj, 20 lutego 2013

Diageo reorganizuje consumer marketing w regionie CEEMEA

Marketer wprowadza trzy kluczowe funkcje: country marketing operations, category strategy development i center of marketing expertise.

Kraj, 18 grudnia 2012

Eskadra przygotowała komunikację dla produktów Diageo

Działania potrwają do końca grudnia.

Kraj, 12 grudnia 2012

Modowa odsłona kampanii Baileysa

Ze względu na ograniczenia prawne w Polsce marka skupia się na komunikacji niestandardowej.

Przetargi, 30 października 2012

On Board PR obsłuży markę Baileys

Agencja będzie odpowiedzialna za launch limitowanej serii w portfolio Diageo.

Kraj, 11 stycznia 2012

Pkt.pl rozbudowuje dział strategii i marketingu

Jolanta Kuczyńska i Beata Rozbiecka objęły stanowiska brand managerów, a Dominik Lewandowski dyrektora rozwoju biznesu.

Kraj, 8 grudnia 2011

Baileys promuje się filmowo

Kup butelkę likieru i oglądaj filmy w sieci.

Kraj, 29 lipca 2011

Diageo promuje domowe drinki

Firma chce nauczyć Polaków, jak robić koktajle.

Kraj, 18 czerwca 2010

Krzysztof Michalski pokieruje Diageo

Topowy menedżer firmy Procter & Gamble przechodzi do branży alkoholowej.

Zagranica, 8 czerwca 2010

BBH zajmie się marką likieru Baileys

Diageo przeniósł globalny budżet jednej ze swoich flagowych marek, którego wartość szacuje się na ok. 40 mln funtów.

Zagranica, 8 czerwca 2010

Marketingowa przebudowa w Diageo

Koncern alkoholowy będzie koncentrować się na zarządzaniu kategorią.

Zagranica, 5 marca 2010

Diageo prowadzi globalny przetarg na obsługę reklamową marki Baileys

Koncern Diageo rozpoczął przetarg na wartą 40 mln funtów globalną obsługę reklamową marki likieru Baileys. Firma zakończyła współpracę z agencją...

Kraj, 23 grudnia 2009

Diageo promuje Johnnie Walker, Smirnoffa oraz J&B na święta

Pod hasłem "Gwiazdy na gwiazdkę. Najlepsze pod choinkę!" Diageo Polska prowadzi kampanię wspierającą sprzedaż swoich produktów w okresie przedświątecznym. W...

Zagranica, 18 sierpnia 2009

Philip Almond global brand directorem marki Baileys

Philip Almond objął stanowisko global brand directora marki likieru Baileys w koncernie alkoholowym Diageo. Przed awansem do struktur międzynarodowych przez...

Kraj, 24 kwietnia 2009

Diageo wprowadza dwa nowe smaki Baileysa

Koncern Diageo Polska wprowadza na rynek dwa nowe warianty smakowe likierów Baileysa. Są to Baileys z odrobiną kremu karmelowego oraz...

Zagranica, 23 kwietnia 2009

Diageo chce przejąć gros udziałów w LVMH

Diageo zaoferował 12 mld euro za 66 proc. udziałów w należącej do LVMH winno-spirytusowej dywizji Moet Hennessy, która ma w...

Kraj, 18 listopada 2008

Agnieszka Lewandowska odchodzi z Diageo

Agnieszka Lewandowska, junior brand manager marek Baileys, Sheridans i innowacje w Diageo Polska, postanowiła rozstać się z firmą. Zamierza skoncentrować...

Zagranica, 6 listopada 2008

Baileys rusza z międzynarodową kampanią "Listen to your lips"

Baileys rozpoczął międzynarodową kampanię reklamową prowadzoną pod hasłem "Listen to your lips". Wartość kampanii szacowana jest na 40 mln dol....

Kraj, 16 października 2008

Diageo zmienia opakowanie Baileysa i szykuje akcję promocyjną

Diageo Polska wkrótce wprowadzi do sprzedaży Baileysa w nowym opakowaniu. Zmieniono etykietę, umieszczając na niej malowniczy irlandzki pejzaż. Wytłoczone na...

Kraj, 13 października 2008

Adrianna Wisińska brand managerem Belvedere i Veuve Clicquot

Adrianna Wisińska została brand managerem wódki Belvedere i szampana Veuve Clicquot w Moet-Hennessy Polska. Wcześniej była brand managerem w Procter...

Kraj, 21 lipca 2008

Diageo podniosło sprzedaż marki Baileys; wspólny projekt z "Elle"

Likier Baileys dystrybuowany przez Diageo Polska w ostatnim czasie zanotował kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży. Według danych firmy na podstawie ACNielsen pod...

Kraj, 16 maja 2008

Małgorzata Kwilosz consumer & trade marketing directorem w Diageo Polska

Małgorzata Kwilosz objęła stanowisko consumer & trade marketing directora w Diageo Polska. Tym samym po ok. 10 latach wróciła do...

Zagranica, 2 kwietnia 2008

Diageo przenosi globalny budżet reklamowy Baileys do JWT

Diageo, właściciel marki Baileys, przenosi jej globalny budżet reklamowy wart 40 mln funtów do agencji reklamowej JWT. Agencja została wybrana...

Zagranica, 25 stycznia 2008

Bartle Bogle Hegarty może stracić globalny budżet Baileysa

Koncern alkoholowy Diageo rozpisze przetarg na globalne działania reklamowe marki Baileys. Zaprosi do udziału w nim kilka agencji, w tym...

Kraj, 6 sierpnia 2007

180° Public Relations rozbudowuje zespół

Od sierpnia utworzono w strukturze 180° Public Relations (należącej do grupy Leo Burnett Warszawa) nowe stanowisko executive PR directora, które...

Kraj, 10 sierpnia 2005

180° PR promuje Smirnoff Twisted na imprezach z muzyką klubową

Agencja 180° PR na zlecenie Diageo Polska Sp. z o.o., producenta m.in. niskoalkoholowych drinków RTD (ready-to-drink) Smirnoff Twisted, promuje tę...

Zagranica, 25 kwietnia 2005

Malibu i Beefeater mogą zmienić właściciela

Alkoholowe napoje: Beefeater, Malibu i Courvoisier, mogą zmienić właściciela - francuska grupa Pernod Ricard i amerykańska Fortune Brands przymierzają się...

Zagranica, 5 stycznia 2005

BBH zajmie się obsługą globalnego budżetu marki Smirnoff Ice

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) zwyciężyła w przetargu na obsługę globalnego budżetu marki napojów ready to drink Smirnoff Ice...

Kraj, 31 marca 2004

Diageo obniża o około 10-30 proc. ceny importowanych alkoholi

Firma Diageo Polska obniżyła ceny swoich importowanych alkoholi, nowe ceny uwzględniają już zniesienie opłat celnych planowane na 1 maja po...

Kraj, 2 października 2003

Euro RSCG Marketing House obsłuży program lojalnościowy Diageo

Agencja Euro RSCG Marketing House została wybrana przez Diageo Polska do obsługi programu lojalnościowego, który zostanie wkrótce wdrożony dla jednej...

Zagranica, 18 lipca 2003

Diageo szuka agencji reklamowej do obsługi marki likieru Baileys

Koncern Diageo szuka agencji do obsługi wartego 40 mln funtów globalnego budżetu marketingowego marki Baileys. Nie wiadomo, jakie agencje zostały...