M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bambino (marka)"

Kraj, 21 października 2015

Siódma edycja FMZ

W dniach 4-5 listopada odbędzie się w Warszawie siódma edycja Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Kraj, 27 listopada 2014

Biuro Podróży Reklamy zdobywa grand prix w 18. edycji konkursu Kreatura

Przyznano 12 nagród głównych. Po raz drugi w historii konkursu wyróżniono pracę w kategorii ambient im. Konrada Świebody.

Kraj, 4 czerwca 2014

Rysunki kredkami Bambino na billboardach

Firma St. Majewski świętuje swoje 125. urodziny. Akcja jest częścią kampanii "Kolory każdego dzieciństwa", za której koncepcję oraz całościową realizację zarówno w obszarze offline, jak i online odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja MI Polska.

Przetargi, 14 marca 2014

Biuro Podróży Reklamy zdobywa budżet Bambino

Budżet marki St. Majewski trafia do agencji.

Kraj, 2 września 2013

Hygienika odnotowuje dobre półrocze

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży w I półroczu wyniosły 70,9 mln zł.

Kraj, 7 grudnia 2012

Hygienika rusza z inwestycjami w produkt

Producent będzie poprawiał efektywność i zainwestuje w innowacyjne pieluszki dla dzieci.

Przetargi, 17 października 2012

Hygenika wybrała ZOG

Dom mediowy przygotuje komunikację dla marki Bambino.

Kraj, 25 lutego 2010

Krystyna Waloszczyk w zespole Blue Grass

Do zespołu kreacji agencji reklamowej Blue Grass dołączyła Krystyna Waloszczyk, która objęła stanowisko grafika. Walaszczyk z wykształcenia jest architektem. Z...

Kraj, 22 października 2009

Anita Szajek-Żurczak dołączyła do działu PR Nivea Polska

Anita Szajek-Żurczak, dotychczas pełniąca funkcję asystentki dyrektora marketingu, przeszła do działu public relations Nivea Polska. Objęła tam stanowisko junior PR...

Kraj, 9 marca 2009

Nivea osiągnęła ok. 50-proc. wzrost sprzedaży; utrzyma poziom wydatków na marketing

Nivea Polska wypracowała w ub.r. 1,19 mld zł przychodów ze sprzedaży. Jest to o 52,2 proc. więcej niż w 2007...

Kraj, 24 marca 2005

Chusteczki Nivea Baby Toddies tworzą nową kategorię rynkową

Firma Beiersdorf-Lechia wprowadziła do sprzedaży chusteczki wielofunkcyjne Nivea Baby Toddies, kreując nową kategorię rynkową. Chusteczki Toddies są skierowane do dzieci...

Kraj, 26 stycznia 2005

Agencja Wizard zdobyła budżety Warsaw Apartments i Hygieniki

Firmy Warsaw Apartments i Hygienika SA powierzyły obsługę budżetów reklamowych agencji Wizard. Dla Warsaw Apartments agencja ma prowadzić działania direct-marketingowe...

Kraj, 10 maja 2004

Marek Janik został nowym marketing managerem w Beiersdorf-Lechii

Do działu marketingu Beiersdorf-Lechia SA dołączył Marek Janik. Objął stanowisko marketing managera kategorii skin care (pielęgnacja ciała). Zastąpił na tym...

Kraj, 14 lipca 2003

GPD reorganizuje swoje struktury, Mariusz Radecki dyrektorem generalnym i kreatywnym

Agencja reklamowa GPD zakończyła proces przebudowy struktury wewnętrznej organizacji. "Celem tych działań jest podniesienie efektywności naszych działań i zwiększenie satysfakcji...

Kraj, 29 sierpnia 2002

V&P zakończyła projekt szkoleń detalistów dla Beiersdorf-Lechia SA

Agencja reklamowa V&P zakończyła projekt szkoleń detalistów dla Beiersdorf-Lechia SA dotyczący wszystkich produktów z asortymentu firmy. Celem akcji było budowanie...

Kraj, 25 kwietnia 2001

BEIERSDROF-LECHIA BUDUJE NOWĄ FABRYKĘ ZA 40 MLN MAREK

Firma kosmetyczna Beiersdorf-Lechia otworzy nową fabrykę w Poznaniu. Jest to inwestycja w wysokości 40 mln marek niemieckich. Nowo powstała fabryka,...