M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bambino (marka)"

Kraj, 11 maja 2016

Agencja PZL zajmie się obsługą marki Bambino

Nivea Polska przygotowuje 60. urodziny marki.

Kraj, 21 października 2015

Siódma edycja FMZ

W dniach 4-5 listopada odbędzie się w Warszawie siódma edycja Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Kraj, 27 listopada 2014

Biuro Podróży Reklamy zdobywa grand prix w 18. edycji konkursu Kreatura

Przyznano 12 nagród głównych. Po raz drugi w historii konkursu wyróżniono pracę w kategorii ambient im. Konrada Świebody.

Kraj, 4 czerwca 2014

Rysunki kredkami Bambino na billboardach

Firma St. Majewski świętuje swoje 125. urodziny. Akcja jest częścią kampanii "Kolory każdego dzieciństwa", za której koncepcję oraz całościową realizację zarówno w obszarze offline, jak i online odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja MI Polska.

Przetargi, 14 marca 2014

Biuro Podróży Reklamy zdobywa budżet Bambino

Budżet marki St. Majewski trafia do agencji.

Kraj, 2 września 2013

Hygienika odnotowuje dobre półrocze

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży w I półroczu wyniosły 70,9 mln zł.

Kraj, 7 grudnia 2012

Hygienika rusza z inwestycjami w produkt

Producent będzie poprawiał efektywność i zainwestuje w innowacyjne pieluszki dla dzieci.

Przetargi, 17 października 2012

Hygenika wybrała ZOG

Dom mediowy przygotuje komunikację dla marki Bambino.

Kraj, 25 lutego 2010

Krystyna Waloszczyk w zespole Blue Grass

Do zespołu kreacji agencji reklamowej Blue Grass dołączyła Krystyna Waloszczyk, która objęła stanowisko grafika. Walaszczyk z wykształcenia jest architektem. Z...

Kraj, 22 października 2009

Anita Szajek-Żurczak dołączyła do działu PR Nivea Polska

Anita Szajek-Żurczak, dotychczas pełniąca funkcję asystentki dyrektora marketingu, przeszła do działu public relations Nivea Polska. Objęła tam stanowisko junior PR...

Kraj, 9 marca 2009

Nivea osiągnęła ok. 50-proc. wzrost sprzedaży; utrzyma poziom wydatków na marketing

Nivea Polska wypracowała w ub.r. 1,19 mld zł przychodów ze sprzedaży. Jest to o 52,2 proc. więcej niż w 2007...

Kraj, 24 marca 2005

Chusteczki Nivea Baby Toddies tworzą nową kategorię rynkową

Firma Beiersdorf-Lechia wprowadziła do sprzedaży chusteczki wielofunkcyjne Nivea Baby Toddies, kreując nową kategorię rynkową. Chusteczki Toddies są skierowane do dzieci...

Kraj, 26 stycznia 2005

Agencja Wizard zdobyła budżety Warsaw Apartments i Hygieniki

Firmy Warsaw Apartments i Hygienika SA powierzyły obsługę budżetów reklamowych agencji Wizard. Dla Warsaw Apartments agencja ma prowadzić działania direct-marketingowe...

Kraj, 10 maja 2004

Marek Janik został nowym marketing managerem w Beiersdorf-Lechii

Do działu marketingu Beiersdorf-Lechia SA dołączył Marek Janik. Objął stanowisko marketing managera kategorii skin care (pielęgnacja ciała). Zastąpił na tym...

Kraj, 14 lipca 2003

GPD reorganizuje swoje struktury, Mariusz Radecki dyrektorem generalnym i kreatywnym

Agencja reklamowa GPD zakończyła proces przebudowy struktury wewnętrznej organizacji. "Celem tych działań jest podniesienie efektywności naszych działań i zwiększenie satysfakcji...

Kraj, 29 sierpnia 2002

V&P zakończyła projekt szkoleń detalistów dla Beiersdorf-Lechia SA

Agencja reklamowa V&P zakończyła projekt szkoleń detalistów dla Beiersdorf-Lechia SA dotyczący wszystkich produktów z asortymentu firmy. Celem akcji było budowanie...

Kraj, 25 kwietnia 2001

BEIERSDROF-LECHIA BUDUJE NOWĄ FABRYKĘ ZA 40 MLN MAREK

Firma kosmetyczna Beiersdorf-Lechia otworzy nową fabrykę w Poznaniu. Jest to inwestycja w wysokości 40 mln marek niemieckich. Nowo powstała fabryka,...