M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bank BPH (firma)"

Kraj, 6 lipca 2015

Jolanta Gorczyńska i Michał Łągiewka w PZL

Nowy team seniorski dołącza do zespołu agencji.

Kraj, 1 lipca 2015

Nowe osoby w dziale digital Lowe Media

Piwowarczyk i Kacprzak wzmocnią m.in. zespoły pracujące dla kluczowych klientów, w tym ING Banku.

Kraj, 19 maja 2015

25 osób zakwalifikowanych do II etapu Telemarketera Roku

1064 rozmowy w sześciu konkursowych kategoriach o łącznej długości ponad 152 godzin odsłuchało jury składające się z 12 jurorów.

Kraj, 17 lutego 2015

Piotr Ślusarski dołącza do K2 Media jako head of TV planning & buying

Będzie odpowiadał za rozwinięcie kompetencji agencji w zakresie planowania i zakupu czasu w TV.

Kraj, 29 stycznia 2015

Jakub Krawczyk executive vice presidentem w grupie Saatchi & Saatchi Poland

Dotychczasowy digital business & client service director awansuje w strukturach grupy.

Kraj, 22 września 2014

Po połączeniu BGŻ BNP Paribas będzie siódmym bankiem na rynku

Najprawdopodobniej bank będzie działał pod marką BGŻ BNP Paribas. Józef Wancer nie będzie prezesem.

Kraj, 19 września 2014

Mariusz Bruchacki i Paweł Krzemiński zarządzają kreacją w Kropce Bordo

Team po kilkunastu latach odszedł z Havas Worldwide Warsaw.

Kraj, 13 czerwca 2014

Zwycięzcy Young Creatives, YouTube FilmHack i Creatives Mobile

Polska reprezentacja na Cannes Lions.

Kraj, 12 marca 2014

Powstała nowa agencja PR i social media - Zoom BSC

Prezesem agencji jest Sławomir Żurek, rozwijaniem działu PR zajmują się Agnieszka Pietrzak i Sylwia Maj, a realizacją projektów socialmediowych kieruje Marta Odrzywolska.

Kraj, 19 grudnia 2013

Piotr Królikowski w zarządzie Provident Polska

Były prezes PTE Nordea w firmie pożyczkowej będzie dyr. ds. operacyjnych i obsługi klienta.

Kraj, 7 listopada 2013

OS3 Group kupuje udziały w spółce Mr Target

Mr Target został przekształcony ze spółki Mail-media i działa w strukturach Sare SA.

Kraj, 4 października 2013

CSR - misja i konieczność

Wielkie marki w zderzeniu z małymi i średnimi przedsiębiorcami, raportowanie społecznej odpowiedzialności czy trudność przekonania dyrektorów sprzedaży do działań CSR-owych to tylko niektóre tematy poruszane na konferencji zorganizowanej przez VFP Communications.

Przetargi, 6 września 2013

BPH prowadzi przetarg na obsługę mediów online

Bank szuka partnera do obsługi działań w internecie.

Kraj, 3 lipca 2013

Moreń i Pijanowska-Kuras przeszli do LOT-u

Robert Moreń przez ostatnie 10 lat pracował w banku Pekao SA, Barbara Pijanowska-Kuras zarządzała agencją Imedia PR.

Kraj, 1 lipca 2013

Bank BPH - kolejna instytucja, która spłaszcza strukturę marketingu

Obowiązki dyrektora departamentu komunikacji marketingowej banku pełni Tomasz Ziemiński.

Kraj, 12 lutego 2013

Alior Bank opuszcza jeden z jego założycieli

Cezarego Smorszczewskiego w zarządzie Alior Banku zastąpił 32-letni Michał Hucał.

Kraj, 4 lutego 2013

BPH kusi nagrodami

W loterii bank rozda trzy nagrody po 100 tys. zł oraz 5 tys. nagród o wartości 100 zł.

Kraj, 23 stycznia 2013

Nowa osoba w biurze prasowym Banku BPH

Do zespołu dołączyła Joanna Nagierska.

Kraj, 2 października 2012

Druga odsłona akcji "Zwykły bohater" z inną agencją

Za kreację odpowiada agencja Team One. Poprzednio była to FireFly Interactive.

Kraj, 12 czerwca 2012

11 statuetek i grand prix Golden Arrow

Jury siódmej edycji konkursu uhonorowało najlepsze prace.

Kraj, 25 maja 2012

145 zgłoszeń na VII edycję Golden Arrow

Organizatorzy konkursu Golden Arrow - VFP Communications oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego - zakończyli zbieranie i weryfikację zgłoszeń. W 14 kategoriach napłynęło w tym roku 145 prac.

Przetargi, 17 maja 2012

BPH wybrał agencję do social mediów

Wygrała agencja Live Brand.

Kraj, 7 maja 2012

Jury VII edycji konkursu Golden Arrow w komplecie

Obradom jury przewodniczyć będzie Monika Brudło, dyrektor marketingu Banku BPH.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Główna nagroda Media Trendów dla Saatchi & Saatchi

Grand prix konkursu trafiło do Saatchi & Saatchi Poland za kampanię "Życie to nie facebook". Śmierć Hanki Mostowiak MEM-em Roku.

Kraj, 13 kwietnia 2012

Bank BPH reklamuje konta

W ramach promocji za ich otwarcie płaci premie 100, 200 lub 300 zł.

Kraj, 4 marca 2012

Nowa osoba w dziale client service w Change

Do agencji dołączy Małgorzata Jakimowicz na stanowisko account managera.

Kraj, 21 lutego 2012

Były dyr. marketingu banku BPH pokieruje komunikacją marketingową Meritum Banku

Piotr Machel obejmie stanowisko dyrektora komunikacji marketingowej Meritum Banku.

Kraj, 22 grudnia 2011

Zespół ATL w dziale kreacji Ars Thanea

Wcześniej oboje byli związani z FireFly Creation.

Przetargi, 21 października 2011

Pełna lista agencji w przetargu BPH

BPH wybierze wkrótce agencję, która będzie odpowiedzialna za strategiczną obsługę komunikacji banku.

Kraj, 17 października 2011

FireFly wraca do korzeni

Grupa przekształca spółkę technologiczną w interaktywną. Jednym z jej pierwszych projektów jest kampania wprowadzająca nowe pozycjonowanie Banku BPH.

Kraj, 10 października 2011

BPH zyskuje na popularności dzięki "Zwykłym bohaterom"

W ciągu tygodnia od rozpoczęcia akcji zgłoszono ponad sto historii.

Kraj, 29 września 2011

Bank BPH i TVN poszukają "zwykłych bohaterów"

Bank postanowił wykorzystać programming stacji do reklamy swojej marki.

Przetargi, 28 września 2011

Sześć agencji powalczy o budżet Banku BPH

Dotychczasowego biznesu będzie bronić Gruppa66 Ogilvy.

Kraj, 16 września 2011

Nominowni - XII edycja Effie Awards

Znamy 38 prac, które zostały wyłonione spośród 103 nadesłanych zgłoszeń.

Przetargi, 23 sierpnia 2011

Bank BPH planuje przetarg

Obecnie trwa przegląd agencyjnych credentials.

Kraj, 5 lipca 2011

Z bankowości do konsultingu

Po kilkunastu latach pracy w działach komunikacji kilku banków Aleksandra Kwiatkowska przeszła do Questia Communications Management Consultants.

Kraj, 30 maja 2011

Bank BPH promuje kredyty dla małych i średnich firm

Projekt realizują Gruppa66 Ogilvy i Starcom.

Kraj, 25 maja 2011

122 tys. zł nagród w promocji kart MasterCard Banku BPH

Po raz kolejny bank BPH premiuje nagrodami płatności kartami kredytowymi.

Kraj, 9 maja 2011

Bank BNP Paribas ma nowego szefa marketingu i nowy dom mediowy

Katarzyna Wojniak pokieruje pionem marketingu i komunikacji korporacyjnej banku, MPG przejmie zaś od MEC jego obsługę mediową.

Kraj, 20 kwietnia 2011

Gruppa66 Ogilvy i Bank BPH chcą pomóc dzieciom

Zakupy kartą kredytową Fundacji "Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową" mają wspierać dzieci z chorobą nowotworową oraz ich rodziny.

Kraj, 18 kwietnia 2011

Monika Brudło będzie zarządzała marketingiem i komunikacją BPH

Była szefowa marketingu banku BNP Paribas Fortis za miesiąc rozpocznie pracę w Banku BPH.

Artykuły weekendowe, 1 kwietnia 2011

Czy to wciąż wydawca?

Wydawca "Polski" wchodzi w nowe obszary biznesu. Teraz zajmie się sprzedażą używanych samochodów.

Kraj, 15 marca 2011

MediaOn powiększył dział internetowy

Anna Piwowarczyk została nowym senior media plannerem.

Kraj, 28 lutego 2011

Ogilvy Interactive liczy na 40-proc. wzrost w tym roku

Agencja w 2010 r. odnotowała 90-proc. wzrost przychodów, ale startowała z niskiego pułapu.

Kraj, 28 lutego 2011

Bartosz Opania reklamuje Bank BPH [WIDEO]

Bank chwali się, że z jego pożyczek gotówkowych skorzystało 1,5 mln klientów, a kolejnym ma być Bartosz Opania.

Kraj, 25 lutego 2011

Bartosz Opania będzie zachęcał do pożyczek

Bank BPH zdecydował się zatrudnić do reklamy popularnego aktora.

Kraj, 22 lutego 2011

Telemarketer Roku po raz trzeci

Najlepsi polscy telemarketerzy będą walczyli o tytuł Telemarketera Roku w pięciu kategoriach. Jest to już trzecia edycja konkursu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, która potrwa do 30 kwietnia 2011 roku.

Kraj, 14 lutego 2011

Duży wzrost w Gruppie66 Ogilvy

Sukces biznesowy agencji przełożył się na sukces innych spółek w ramach grupy.

Przetargi, 1 lutego 2011

Live zorganizuje eventy dla TP

Telekomunikacja Polska wybrała w przetargu agencję Live jako jedną z firm, które świadczyć będą na jej rzecz usługi związane z realizacją eventów.

Kraj, 31 sierpnia 2010

Upside pozyskał kreatywnych z Gruppy66 Ogilvy

Paweł Stankiewicz i Robert Wasilczuk zostali dyrektorami kreatywnymi oraz partnerami biznesowymi w agencji reklamowej Upside, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.