Agencja odpowiada za przemodelowanie serwisu klienta.
Lojalność klientów banków w Polsce jest w znacznej mierze uzależniona od ich aktualnej oferty.
Wyniki raportu Monitor Satysfakcji Klientów Banków Detalicznych ARC Rynek i Opinia.
W 280 placówkach Banku Pocztowego można nadać błyskawiczne przekazy do 200 krajów na świecie.
Agencja odpowiada za realizację portalu na temat giełdy.
Na razie nowy bank działa pod dwiema markami, w ciągu kilku miesięcy wprowadzi jednak jeden brand. Szefową marketingu nowej instytucji, już oficjalnie, jest Małgorzata Nycz. Nowy bank obsłuży agencja Publicis.
Tomasz Bogus zastąpi Józefa Wancera.
Debiut nowej oferty w tym i przyszłym miesiącu będzie wspierać kampania w telewizji, prasie i internecie przygotowana przez Ambasada BC, Amigos Media i Effective Media.
W związku z rezygnacją Tomasza Bogusa na stanowisko prezesa Banku Pocztowego awansuje Szymon Midera, od sześciu lat wiceprezes odpowiedzialny za marketing i rozwój.
W ciągu roku bank pozyskał 300 tys. klientów detalicznych i otworzył 113 tys. rachunków.
Najpierw bank wprowadził podwyżki opłat, a teraz "osładza" je klientom w reklamach i… uczy ich negocjować.
Bank zachęca klientów do korzystania z jego usług.
Tym razem bank promuje kredyty gotówkowe.
Marcin Szymkowiak, po którym przejęła obowiązki, jest dyrektorem biura promocji i marketingu Poczty Polskiej.
Marketer rozstrzygnął przetarg na korzyść swojego dotychczasowego domu mediowego.
Apetyt rośnie jednak w miarę jedzenie - w przyszłym roku bank zamierza otworzyć 400 tys. kont.
Trwa przetarg na planowanie i zakup mediów dla banku.
Reklamy będą pojawiać się w telewizji do końca listopada br.
Bank Pocztowy wybrał agencję reklamową. Nie jest wykluczone, że za kilka miesięcy przejrzy także oferty domów mediowych.
Marketer nie był zadowolony z pomysłów kreatywnych.
Bank wybiera agencję kreatywną.
Bank szuka agencji kreatywnej.
Na ulicach wybranych miast pojawią się charakterystycznie obrandowane samochody marki Syrena, czyli popularne "skarpety".
Bank podkreśla w kampanii, że dzięki Poczcie Polskiej jest łatwo dostępny.
Przez dwa tygodnie bank będzie promował półroczną lokatę.
PKO BP ruszy niebawem z nową kampanią reklamową kont osobistych. Być może zobaczymy w niej Szymona Majewskiego.
Wybrana agencja ma się zająć kompleksową obsługą.
Lokalny dom mediowy przejmuje klienta MEC.
Bank chce zakomunikować, że oferuje lepszą alternatywę niż trzymanie oszczędności w skarpecie.
Reklama ma przekonać osoby starsze, że pieniądze lepiej trzymać w banku niż w skarpecie.
Bank Pocztowy ma ofertę dla tych, którzy piorą pieniądze (niekoniecznie brudne).
Bank Millennium wybrał agencję Zieltraffic do obsługi działań w wyszukiwarkach. Celem współpracy jest efektywna sprzedaż produktów banku z wykorzystaniem wyszukiwarki Google.
Tomasz Marszałł, dyr. marketingu PKO BP, czasowo poszerza obowiązki o te, którymi zajmował się odchodzący z firmy Marek Kłuciński.
Bank Pocztowy rozpoczyna drugą odsłonę swojej kampanii reklamowej - tym razem promuje konta Nestor dla emerytów i rencistów. W styczniu...
Bank Pocztowy przygotował intensywne działania reklamowe, a na najbliższą trzymiesięczną kampanię wyda 6-8 mln zł (cennikowo). Tegoroczny budżet reklamowy wzrośnie...