M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bank Polskiej Spółdzielczości SA (firma)"

Artykuły weekendowe, 21 stycznia 2011

Millennium ma najładniejszą kartę

Agencja reklamowa Mather Communications jest autorem projektu Najładniejszej polskiej karty kredytowej 2010 roku, którą przygotowała dla Banku Millennium.

Kraj, 14 listopada 2008

Banki spółdzielcze ruszyły z kampanią wizerunkową skierowaną do młodych

Agencja reklamowa Salt & Pepper po wygranym przetargu przygotowała kampanię reklamową dla banków spółdzielczych. Kampania dotyczy banków skupionych w zrzeszeniach:...

Kraj, 24 maja 2007

Justyna Szafraniec dyrektorem marketingu i PR towarzystwa funduszy Superfund

Justyna Szafraniec została dyrektorem ds. marketingu i PR w Superfund TFI. Do tej pory była dyrektorem biura rzecznika Banku Polskiej...

Przetargi, 2 kwietnia 2007

Hard & Smart i Star Media wygrały w przetargu BPS

Agencja reklamowa Hard & Smart zdobyła budżet kreatywny, a Star Media budżet mediowy Banku Polskiej Spółdzielczości. Nie udało nam się...

Kraj, 14 lutego 2006

Banki spółdzielcze chcą odmłodzić wizerunek - rusza ich pierwsza wspólna kampania

Banki spółdzielcze, skupione w trzech zrzeszeniach pod przewodnictwem Banku Polskiej Spółdzielczości (BPS), Gospodarczego Banku Wielkopolskiego (GBW) oraz Mazowieckiego Banku Regionalnego,...

Przetargi, 13 lutego 2006

Bank Polskiej Spółdzielczości wybrał Media Group

Bank Polskiej Spółdzielczości SA (BPS) rozstrzygnął swój przetarg mediowy i do przygotowania najbliższej kampanii reklamowej wybrał dom mediowy Media Group....

Przetargi, 5 kwietnia 2005

MPG zaplanuje media dla Banku Polskiej Spółdzielczości, w planach wybór agencji kreatywnej

Bank Polskiej Spółdzielczości SA (Bank BPS SA) zakończył przetarg mediowy i do realizacji kampanii Zrzeszenia BPS wybrał dom mediowy MPG...