M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bankier (firma)"

Kraj, 8 stycznia 2014

Joanna Kuzdak szefem sprzedaży Motor-Presse Polska

Wydawca zatrudnił menedżera z doświadczeniem internetowym jako szefa sprzedaży całej firmy.

Kraj, 29 października 2012

Wystartowała sieć performance marketingu GoldenAd

Prezesem zarządu GoldenAd jest Paweł Sypczuk, który jednocześnie kieruje zarządem agencji Click House.

Przetargi, 21 kwietnia 2011

180heartbeats z Grupą Allegro

Agencja interaktywna wygrała fullservice'owy przetarg internetowego potentata - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 25 marca 2010

Reklama internetowa urosła w 2009 r. o prawie 13 proc.; zyskały formy efektywnościowe

1,373 mld zł - tyle był wart rynek reklamy internetowej w Polsce w 2009 r. Oznacza to wzrost o 12,9...

Kraj, 10 lutego 2010

PKO BP reklamuje Lokaty 6+6

Bank PKO BP rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje Lokaty 6+6. Kampania pod hasłem "Dopasuj lokatę do swoich potrzeb"...

Kraj, 2 lutego 2010

Reklama online urosła w III kwartale 2009 r. o 15 proc.

Rynek reklamy internetowej w Polsce w III kwartale 2009 r. był wart 317,7 mln zł. To o 15 proc. więcej...

Kraj, 6 maja 2009

MultiBank promuje konta osobiste pod Godłem Jakości

MultiBank rozpoczął dwumiesięczną kampanię reklamową rachunków osobistych dla klientów indywidualnych. Kampania obejmie: radio, internet, outdoor oraz reklamy na witrynach w...

Kraj, 19 marca 2008

ING reklamuje hipoteki

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię reklamową kredytów hipotecznych. Wspiera ona promocję konsumencką - loterię, w której nagrodą jest spłata odsetek...

Kraj, 13 grudnia 2006

Getin Bank zdecydował się na reklamę porównawczą

Getin Bank rozpoczął kampanię reklamową w internecie, w której porównuje oprocentowanie swoich lokat terminowych z innymi bankami. - Zdecydowaliśmy się...

Kraj, 4 sierpnia 2006

One-2-One rozpoczyna ofertę publiczną, może pozyskać 13 mln zł na inwestycje

One-2-One SA rozpoczyna dziś zapisy na akcje swojej emisji publicznej. Spółka wyceniła akcję na 10 zł, a oferuje 1,3 mln...

Kraj, 17 maja 2006

TV Biznes rozpocznie realizację kampanii wizerunkowej

Pod koniec maja br. TV Biznes (nadawca: Media Biznes) rozpocznie kampanię wizerunkową. Hasło działań brzmi "Liczą się pieniądze". Kampania obejmie...

Kraj, 21 stycznia 2004

HypoVereinsbank postawi w tym roku na BTL

HypoVereinsbank zamierza w tym roku skoncentrować swoje działania marketingowe na BTL-u. "Do naszej grupy docelowej, czyli właścicieli małych i średnich...

Kraj, 20 stycznia 2004

Według analiz Gemius rośnie popularność serwisów finansowych

Jak wynika z badań firmy Gemius, od kiku miesięcy rośnie popularność polskich serwisów o tematyce biznesowej i finansowej. Pozycję lidera...

Kraj, 2 października 2003

MBank promuje karty kredytowe w internecie

MBank rozpoczął kampanię reklamową w internecie. Jej kreacją zajęła się agencja interaktywna OS3 Multimedia. "Kampania ma na celu promowanie dostępności...