M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Barclays (firma)"

Zagranica, 18 marca 2015

David Wheldon prezesem WFA

Dotychczasowy globalny dyrektor marketingu Barclays mianowany prezesem The World Federation od Advertisers.

Zagranica, 8 września 2014

Barclays prezentuje specjalny skaner linii papilarnych

Firma prezentuje nową technologię, która niebawem może zastąpić PIN.

Zagranica, 28 stycznia 2014

Barclays może zrezygnować ze sponsorowania Premier League

W Wielkiej Brytanii coraz częściej pojawiają się domysły dotyczące rezygnacji banku Barclays ze sponsorowania najdroższej ligi piłkarskiej świata, czyli Premier League. Roczna wartość tego kontraktu to 40 mln funtów.

Zagranica, 6 grudnia 2013

Globalny przetarg Barclays

Brytyjski bank w ramach oszczędności weryfikuje współpracę ze wszystkimi swoimi agencjami.

Zagranica, 7 lutego 2012

Tesco opóźnia launch dodatkowych usług bankowych

Brytyjski koncern Tesco ogłosił, że wstrzymuje wprowadzenie pełnego zakresu swoich usług bankowych do początku 2013 roku.

Zagranica, 18 lipca 2011

Barclays rozpisuje globalny przetarg na media

Gros inwestycji mediowych banku przypada na Wlk. Brytanię.

Zagranica, 17 lutego 2011

WPP Digital łączy agencje interkatywne

Na bazie Schematic, Bridge Worldwide, Blue i Quasar powstaje globalna agencja interaktywna Possible Worldwide.

Zagranica, 27 sierpnia 2010

Premier League bliżej fanów

Organizacja futbolowa szuka agencji interaktywnej.

Zagranica, 4 grudnia 2009

Ogilvy zwalnia 90 pracowników w Ameryce Północnej

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather należąca do WPP Group poinformowała, że zwolni 90 pracowników w regionie Ameryki Północnej. To ok....

Zagranica, 10 listopada 2009

James Sinclair, kilkakrotny laureat Cannes Lions, dołącza do Balloon Dog

James Sinclair, były dyrektor kreacji w takich agencjach jak londyńskie Leo Burnett i TBWA, dołączył jako szef kreacji do Balloon...

Zagranica, 11 lutego 2009

Coca-Cola to brand najczęściej wykorzystywany w sponsoringu sportowym

Coca-Cola to marka najczęściej wykorzystywana w działaniach sponsoringowych związanych ze sportem - wynika z raportu Europsortu na temat relacji biznesu...

Zagranica, 17 czerwca 2008

Sony wyprzedziło Apple w rankingu najbardziej innowacyjnych marek

Technologiczne brandy są na topie marek, które konsumenci uznają za najbardziej innowacyjne według badania Incite. Na drugim biegunie jako najbardziej...

Zagranica, 30 lipca 2007

Havas odnotował niewielki wzrost przychodów, ale za to duży wzrost organiczny w I poł. br.

Pierwsze półrocze 2007 roku Havas zamknął 1,3-proc. wzrostem przychodów (490,5 mln funtów) w stosunku do roku ubiegłego. Nowy biznes pozyskany...

Zagranica, 20 czerwca 2007

Logo banku Barclays może być mylone z symbolem nazistowskim

Logo brytyjskiego banku Barclays może być mylone z symbolem nazistowskim - uważa holenderski ABN Amro. Oba banki planują w najbliższym...

Zagranica, 1 czerwca 2007

Saatchi & Saatchi przygotuje globalny projekt dla Barclays, sponsora Premier League

Barclays wybrał agencję Saatchi & Saatchi do obsługi globalnego budżetu działań, które mają komunikować sponsorskie zaangażowanie firmy w rozgrywki Premier...

Zagranica, 5 stycznia 2006

Bank Barclays prowadzi przegląd ofert mediowych

Bank Barclays prowadzi przetarg na obsługę budżetu mediowego, którego wartość szacuje się na blisko 58 mln euro. Do przeglądu zaproszono...

Zagranica, 24 listopada 2005

Top managerowie Starcomu zakładają nową firmę mediową

Trzech top managerów domu mediowego Starcom w Wielkiej Brytanii zakłada nową firmę, która zajmie się komunikacją mediową. Założycielami spółki o...

Zagranica, 19 października 2005

Barclays chce mieć przyjazny wizerunek

Brytyjski bank Barclays rusza z największą od czterech lat kampanią reklamową (budżet: kilka milionów funtów), która ma promować jego wizerunek...

Zagranica, 27 stycznia 2005

Barclays rozważa zmianę globalnej strategii marketingowej

Grupa finansowa Barclays wstrzymała realizację nowej globalnej strategii marketingowej. Szef marketingu firmy Jim Hytner zażądał kolejnego przeglądu założeń nowego pozycjonowania....

Zagranica, 28 grudnia 2004

Barclays wspiera swój sponsoring piłkarski dodatkowymi działaniami

Grupa finansowa Barclays zamierza obudować swoje działania sponsoringowe związane z brytyjską piłkarską Premier Leagues dodatkową akcją, w której kibice będą...

Zagranica, 21 grudnia 2004

Bobby Robson wraca do reklam grupy finansowej Barclays

Grupa finansowa Barclays ma dalej zaufanie w sir Bobby'ego Robsona (trenera, a poprzednio piłkarza) i wykorzysta jego wizerunek w nowej...

Zagranica, 21 grudnia 2004

Bobby Robson wraca do reklam grupy finansowej Barclays

Grupa finansowa Barclays ma dalej zaufanie w sir Bobby'ego Robsona (trenera, a poprzednio piłkarza) i wykorzysta jego wizerunek w nowej...

Zagranica, 27 października 2004

Konflikt między organizacjami piłkarskimi a mediami może zachwiać wizerunkami brytyjskich sponsorów piłki nożnej

Zdaniem gazet działania Premier League, League Cup i Football League mogą zachwiać wizerunkami sponsorów piłki nożnej w Wielkiej Brytanii. Media...

Zagranica, 15 października 2004

Omnicom łączy struktury Tequila/London i TBWA/GGT

W Wielkiej Brytanii dojdzie do połączenia dwóch struktur agencji marketing services Tequila/London i TBWA/GGT należących do Omnicom Group. GGT jest...

Zagranica, 1 września 2004

Zwolnienie Bobby'ego Robsona z Newcastle skomplikowało kampanię Barclaysa

Grupa finansowa Barclays musi odłożyć na półkę bardzo dobrze przyjętą reklamę z legendarnym piłkarzem, trenerem i działaczem piłkarskim Bobbym Robsonem...