M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bartle Bogart Hegarty (firma)"

Zagranica, 10 listopada 2009

JWT utrzymała globalną obsługę marki Rimmel

Koncern kosmetyczny Coty przedłużył współpracę z agencją reklamową JWT. Będzie ona obsługiwać globalnie markę Rimmel, której budżet reklamowy wynosi 70...

Zagranica, 29 maja 2008

Perfetti Van Melle wyda 40 mln dol. na markę Mentos w USA

Perfetti Van Melle wyda 40 mln dol. na wprowadzenie marki gumy do żucia - Mentos Gum na rynek USA. Jest...

Zagranica, 12 grudnia 2007

Lowe Worldwide przejmuje globalny budżet marki Signal

Unilever skonsolidował globalny, wart 100 mln dol. budżet reklamowy marki pasty do zębów Signal w rękach agencji Lowe Worldwide. Przekazanie...

Zagranica, 6 lipca 2006

Gwiazdy kobiecego tenisa w kampanii Sony Ericsson

Ana Ivanovic i Daniela Hantuchova wystąpią w nowej telewizyjnej kampanii Sony Ericsson wspierającej launch telefonów "fotograficznych" K800 i K790 Cyber-Shot....

Zagranica, 8 czerwca 2006

Agencja Bartle Bogart Hegarty wygrała budżet Flory w USA i Kanadzie

Koncern Unilever przesunął budżet reklamowy marki margaryn Promise (w Europie znanej jako Flora) do agencji Bartle Bogart Hegarty z Nowego...

Zagranica, 11 października 2005

M&C Saatchi traci po 23 latach obsługę British Airways

Agencja M&C Saatchi przegrała przetarg kreatywny organizowany przez linie lotnicze British Airways na rzecz Bartle Bogart Hegarty. Straciła tym samym...

Zagranica, 25 listopada 2002

Agencja BBH będzie obsługiwała Mentosa

Włoski koncern Perfetti van Melle przekazał paneuropejski budżet brandu Mentos do agencji Bartle Bogarte Hegarty. Przekazanie budżetu nastąpiło po trwającym...

Zagranica, 15 listopada 2002

Sony Europe przekazuje wart około 70 mln dol. budżet agencji Fallon

Należący do korporacji Sony oddział Sony Consumer Electronics przekazał oceniany na około 70 mln dol. europejski budżet reklamowy do agencji...

Zagranica, 24 maja 2002

Francuski urząd antymomopolowy zatwierdza fuzję Publicis i Bcom3

Francuski urząd antymonopolowy COB zaaprobował fuzję Publicis Groupe z Bcom3, której wartość szacowana jest na 3 mld dol. COB wyraził...