M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bates Worldwide (firma)"

Zagranica, 22 września 2004

Marka M&M została uznana za ikonę amerykańskiej reklamy

Animowane postaci M&M reklamujące słodycze zostały uznane za najbardziej popularne symbole reklam w Stanach Zjednoczonych. W konkursie pokonały m.in. popularnego...

Zagranica, 3 grudnia 2003

Barceloński budżet Seata przechodzi z agencji Bates do Greya

Oceniany na 80 mln dol. międzynarodowy budżet reklamowy należącego do grupy Volkswagen koncernu Seat przechodzi z barcelońskiej agencji Bates Worldwide...

Zagranica, 29 września 2003

De Yturbe przechodzi z Cordiant Communications Group do Havasa

Jean de Yturbe po dziewięciu latach pracy w Cordiant Communications Group (ostatnio pełnił funkcję head of Bates Worldwide w Europie)...

Zagranica, 26 sierpnia 2003

Budżet nieczekoladowy Cadbury przechodzi z Bates do McCanna

Cadbury Schweppes przyznało swój globalny budżet na obsługę produktów nieczekoladowych agencji McCann-Erickson Worldwide (Interpublic Group of Cos.). Budżet przekracza 60...

Zagranica, 11 sierpnia 2003

Pfizer przenosi budżety z agencji Bates Worldwide do JWT

Amerykański koncern farmaceutyczny Pfizer przenosi budżety reklamowe wybranych brandów leków z agencji Bates Worldwide (Cordiant Communications Group) do J. Walter...

Zagranica, 18 czerwca 2003

Starania o przejęcie Cordiant dobiegają końca

Grupa WPP jest postrzegana jako ta, która najprawdopodobniej przejmie Cordiant Communications Group i może w tym tygodniu ogłosić zawarcie umowy....

Zagranica, 17 czerwca 2003

Bank HSBC rozpoczyna kampanię promocyjną "post-SARS"

Bank HSBC z Hongkongu przygotował kampanię reklamową "Support Hong Kong". Została ona przygotowana przez Bates Worldwide (Cordiant Communications Group). Ma...

Zagranica, 22 maja 2003

Financial Dynamics zostanie sprzedana za 25 mln dol.

Ponad 25 partnerów w organizacji public relations Financial Dynamics umiejscowionej w londyńskim City zamierza przejąć10 proc. udziałów w firmie, kiedy...

Zagranica, 9 maja 2003

Allied Domecq konsoliduje budżet reklamowy w agencji Publicis

Koncern alkoholowy Allied Domecq poinformował, że konsoliduje swój budżet reklamowy w jednej agencji - Publicis Worldwide należącej do Publicis Groupe....

Zagranica, 18 października 2002

Agencje zaalarmowane możliwością kupienia Welli przez Henkla

Ewentualne przejęcie przez koncern Henkel producenta kosmetyków Wella najprawdopodobniej doprowadzi do zmiany partnerów reklamowych tej firmy. Wśród międzynarodowych agencji obsługujących...

Zagranica, 17 października 2002

Bates Worldwide wygrała niemiecki budżet Alianz Insurance Group

Agencja reklamowa Bates Worldwide z Frankfurtu nad Menem wygrała niemiecki budżet firmy ubezpieczeniowej Alianz Insurance Group. W ub.r. budżet reklamowy...

Zagranica, 17 października 2002

Seat agresywnie promuje markę Ibiza kierowaną do młodych

Hiszpański koncern motoryzacyjny Seat (należący do niemieckiego Volkswagena) rozpoczął intensywne działania reklamowe we Włoszech, mające na celu wsparcie sprzedaży modelu...

Zagranica, 11 października 2002

"Time" planuje konsolidację budżetu reklamowego w Azji i Europie

Magazyn "Time" chce skonsolidować swój budżet reklamowy w Europie, Azji i Pacyfiku. Konsolidacja nie obejmie Stanów Zjednoczonych. Magazyn poprosił agencje...

Zagranica, 30 sierpnia 2002

Grupa ubezpieczeniowa Allianz szuka agencji reklamowej

The Allianz Group, jedno z największych towarzystw ubezpieczeniowych w Europie, poszukuje agencji reklamowej. Obecnie budżet reklamowy towarzystwa obsługuje agencja reklamowa...

Zagranica, 28 sierpnia 2002

Seat rozpoczyna ekspansję na siedmiu rynkach Ameryki Łacińskiej

Hiszpański koncern motoryzacyjny Seat, będący częścią Volkswagen Group, wchodzi w tym roku jednocześnie na siedem rynków Ameryki Łacińskiej: Barbadosu, Gujany...

Zagranica, 19 lipca 2002

CVS rozpoczął przegląd domów mediowych

CVS Corp., jeden z czołowych amerykańskich dystrybutorów leków, rozpoczął przegląd domów mediowych, które mogłyby obsługiwać jego budżet na planowanie i...

Zagranica, 20 maja 2002

Bill Whitehead, prezes Bates America, rezygnuje ze stanowiska

Bill Whitehead, prezes sieci agencji reklamowych Bates America, złożył rezygnację. Jego obowiązki przejmie David Hern, pełniący funkcję prezesa CEO Cordiant...

Zagranica, 15 maja 2002

Allied Domecq rozpoczyna kampanię Go Play swojej marki Ballantine's

Brytyjski koncern Allied Domecq ruszył z globalną kampanią produktową swojej wiodącej marki - whisky Ballentine's Finest. Autorem działań reklamowych, których...

Zagranica, 24 kwietnia 2002

Wartość akcji Cordianta spada z powodu informacji o kłopotach grupy

Po kilku tygodniach opóźnienia Cordiant Communications Group ogłosiła 22 kwietnia br. wstępne wyniki za 2001 r. Wynika z nich, że...

Kraj, 17 kwietnia 2002

Euro RSCG Worldwide wygrała globalny budżet Reckitt Benckisera

Światowy holding Reckitt Benckiser powierzył swój cały budżet reklamowy (z wyjątkiem proszków do prania) sieci agencji reklamowych Euro RSCG Worldwide....

Zagranica, 18 grudnia 2001

Young & Rubicam zdobyła globalny budżet Lego

Agencja reklamowa Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R będzie najprawdobodobniej obsługiwać globalny budżet Lego. Do przetargu zaproszono Oglivy & Mather Worldwide, BBDO...

Kraj, 17 września 2001

PRACA AMERYKAŃSKICH AGENCJI ZACZYNA SIĘ NORMALIZOWAĆ

Pracownicy amerykańskich agencji reklamowych po otrząśnięciu się z szoku po ataku na nowojorskie World Trade Center zamierzają kontynuować swoją działalność...

Zagranica, 16 sierpnia 2001

FINANSOWY RAPORT CORDIANT WSKAZUJE NA NIEWIELKI WZROST

Brytyjska grupa Cordiant Communications Group (CCG) ujawniła, że jej przychody za pierwsze półrocze br. osiągnęły kwotę 444,7 mln dol., co...

Zagranica, 15 marca 2001

WELLA KOŃCZY WSPÓŁPRACĘ Z BBDO WORLDWIDE

Niemiecki producent kosmetyków do włosów Wella definitywnie zakończył współpracę z BBDO Worldwide. W ubiegłym tygodniu Wella przekazała swój wart 100...

Zagranica, 15 stycznia 2001

VIZZAVI OGŁASZA FINALISTÓW PRZETARGU NA EUROPEJSKI BUDŻET

Portal Vizzavi stworzony przez spółkę francuskiego Vivendi Universal i brytyjskiej Vodafone Group ujawnił finalistów przetargu na swój europejski budżet reklamowy....