M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bates (firma)"

Zagranica, 8 lipca 2013

Christian Hinchcliffe mianowany global CMO w CHI

Awans jest wynikiem rozwoju Clemmow Hornby Inge (CHI) na rynkach w Azji, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.

Kraj, 18 lutego 2010

Tomasz Chojnacki nowym partnerem w San Markos

Do grona partnerów agencji reklamowej San Markos dołączył jej dotychczasowy dyrektor kreatywny Tomasz Chojnacki, związany z firmą od 2007 roku....

Zagranica, 11 września 2009

Szef G2 w regionie EMEA odchodzi z firmy

Matthew Howells, regional director w agencji reklamowej G2 na rynki EMEA, opuszcza zespół. Sieć G2 jest częścią holdingu komunikacyjnego WPP...

Zagranica, 15 czerwca 2009

Mark Cranmer nowym CEO w Isobarze

Mark Cranmer objął stanowisko chief executive officera w Isobarze - sieci interaktywnej komunikacji full service, której częścią w Polsce jest...

Kraj, 5 listopada 2008

Beata Sławińska przeszła z Leo Burnett do 4Frame

Beata Sławińska dołączyła do agencji reklamowej 4Frame, gdzie objęła stanowisko account managera. Wcześniej pracowała jako account supervisor w Leo Burnett...

Kraj, 2 września 2008

Maciej Chojnowski i Andrzej Mrozowski trzecim teamem kreatywnym 4Frame

Do działu kreacji agencji reklamowej 4Frame dołączył nowy team kreatywny. Tworzą go Maciej Chojnowski, copywriter, i Andrzej Mrozowski, senior art...

Kraj, 11 kwietnia 2008

Jarosław Wiewiórski szefem kreacji Leo Burnett Warszawa

Jarosław Wiewiórski został nowym dyrektorem kreatywnym agencji Leo Burnett Warszawa. Stanowisko obejmie 1 czerwca br. Martin Winter, dotychczasowy szef kreacji,...

Zagranica, 6 września 2007

Heineken szuka nowych pomysłów do globalnej komunikacji

Heineken szuka nowych pomysłów do globalnej komunikacji. W tym celu spotkał się już z dwiema swoimi agencjami: Bates Asia i...

Kraj, 16 listopada 2005

Publicis rozbudowuje struktury obsługi klienta, do zespołu dołącza Monika Katana

Obsługą klientów w agencji Publicis zajmie się teraz 5 zespołów, a więc o jeden więcej niż do tej pory. Celem...

Kraj, 10 sierpnia 2005

Wiewiórski został dyrektorem kreatywnym Leo Burnett Ukraina

Jarosław Wiewiórski rozpocznie we wrześniu br. pracę w ukraińskim oddziale sieci agencji reklamowych Leo Burnett (Publicis Groupe) na stanowisku dyrektora...

Kraj, 2 czerwca 2005

Anna Kapczyńska została senior account managerem w Proximity Poland

Do zespołu agencji Proximity Poland wchodzącej w skład grupy BBDO dołączyły dwie nowe osoby. Grzegorz Wierchowiec objął stanowisko senior copywritera...

Kraj, 25 stycznia 2005

WPP startuje z globalną siecią Ogilvy Healthworld, także w Polsce

WPP Group stworzyła globalną sieć do obsługi klientów farmaceutycznych - Ogilvy Healthworld. Powstała ona po akwizycji przez WPP Health Communications...

Kraj, 28 stycznia 2004

Testardo Red Cell - oficjalnie za miesiąc

Rafał Baran, dyr. operacyjny agencji Testardo-Bates (która po zakupie przez WPP agencji Bates ma zostać włączona do struktur sieci Red...

Zagranica, 16 grudnia 2003

WPP utrzyma nazwę agencji Bates tylko w Azji

WPP Group rozpoczęła relaunch agencji reklamowej Bates, z której holding chce uczynić tylko azjatycką sieć reklamową. W Europie i Stanach...

Kraj, 9 grudnia 2003

Grey przygotowuje się do przejęcia budżetu Seata

Z informacji pochodzących z agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa wynika, że przejmuje ona od agencji Testardo-Bates (obecnie Testardo Red Cell)...

Kraj, 4 grudnia 2003

Na razie w Polsce dwie firmy Red Cell

Rafał Baran, dyr. operacyjny agencji Testardo-Bates (która po zakupie przez WPP sieci Bates sieciowo ma zostać włączona do struktur sieci...

Kraj, 22 października 2003

Agencja Testardo-Bates zmieniła nazwę na Testardo Red Cell

Testardo-Bates zmienia nazwę na Testardo Red Cell zgodnie z decyzją zarządu sieci Red Cell. Oznacza to, że powoli wyjaśnia się...

Kraj, 1 października 2003

Ważą się losy dalszej przyszłości Testardo-Bates i Red Cell w Polsce

Do końca przyszłego tygodnia ma zapaść ostateczna decyzja dotycząca przyszłości agencji reklamowych Testardo-Bates i Red Cell. Wciąż nie wiadomo, jakie...

Zagranica, 9 września 2003

Miriam Keane objęła kierownictwo nad nową inicjatywą Publicis

Miriam Jordan Keane, dotychczas client services director w agencji Bates, została szefem nowej inicjatywy agencji Publicis. Publicis, która obsługuje budżety...

Zagranica, 4 września 2003

Grey Worldwide przejmuje obsługę budżetu marki Seat w Europie

Sieć agencji reklamowych Grey Worldwide, należąca do Grey Global Group, przejmuje obsługę europejskiego budżetu reklamowego marki hiszpańskich samochodów Seat z...

Zagranica, 19 sierpnia 2003

Konfliktowi dla JWT klienci agencji Bates mogą trafić do Cheetham Bell

Agencja J. Walter Thompson (JWT) rozważa otworzenie w Londynie oddziału agencji reklamowej Cheetham Bell. Po przejęciu sieci Cordiant przez grupę...

Kraj, 11 sierpnia 2003

Europejska sieć Bates ma wejść do struktur agencji Red Cell

Jak informuje serwis branżowy "BrandRepublic", holding WPP Group zadecydował o tym, że 15 europejskich oddziałów sieci agencji reklamowej Bates ma...

Zagranica, 11 sierpnia 2003

Roche zamierza przenieść swój europejski budżet reklamowy

Koncern farmaceutyczny Roche zamierza przenieść swój europejski budżet reklamowy z sieci agencji Bates do J. Walter Thompson (JWT). Szacuje się,...

Kraj, 7 sierpnia 2003

K2 Internet rozwija strukturę organizacyjną i zatrudnia menedżerów

Agencja K2 Internet zmieniła swoją strukturę organizacyjną, tworząc nowe stanowiska kierownicze i zatrudniając grupę specjalistów z zewnątrz. W ramach reorganizacji...

Kraj, 6 sierpnia 2003

Testardo-Bates czeka na decyzję WPP Group odnośnie do losów agencji

Po przejęciu przez WPP Group akcji Cordiant Communications Group (CCG) dalsze losy sieci agencji Bates należącej do CCG, w tym...

Zagranica, 1 sierpnia 2003

Agencja JWT może przejąć od Batesa budżety warte 20 mln funtów

Brytyjski oddział agencji reklamowej J. Walter Thompson może przejąć od Batesa po fuzji grup Cordiant i WPP budżety warte 20...

Zagranica, 30 lipca 2003

WPP i Cordiant muszą rozwiązać problem konfliktowych klientów

Po przejęciu grupy reklamowej Cordiant przez holding WPP Group przedstawiciele tego ostatniego będą musieli rozwiązać problem konfliktowych budżetów w branży...

Zagranica, 25 lipca 2003

WPP zwycięża w batalii o przejęcie grupy Cordiant

Grupa reklamowa WPP zwyciężyła w batalii o przejęcie kontroli nad grupą Cordiant. Udziałowcy Cordianta przegłosowali 23 lipca br. przyjęcie oferty...

Zagranica, 25 czerwca 2003

Active Value zwiększył swój udział w Cordiant Communications

Udziałowiec Cordiant Communications, spółka Active Value, odkupił kolejne akcje holdingu, co daje mu obecnie 24,53 proc. (wczoraj było to 23,94...

Zagranica, 24 czerwca 2003

Grey może wejść do gry o Cordianta

Active Value - spółka, która zwiększyła w ub. piątek udziały w Cordiant Communications Group z 16,7 proc. do 23,94 proc.,...

Zagranica, 18 czerwca 2003

WPP negocjuje warunki zakupu Cordiant Communications Group; oferta Publicis Groupe odrzucona

Wczoraj zostało ogłoszone porozumienie osiągnięte pomiędzy WPP Group a Cordiant Communications Group. Tym samym odrzucona została oferta Publicis Groupe, również...

Zagranica, 26 maja 2003

Cordiant sprzedał agencję reklamową George Patterson Bates

Grupa reklamowa Cordiant sprzedała agencję reklamową George Patterson Bates (GPB) za 30 mln funtów. Pakiet 70 proc. udziałów nabył fundusz...

Zagranica, 6 maja 2003

Kryzys w Cordiant Communications Group

Po stracie kolejnego kluczowego klienta - Allied Domecq - holding Cordiant Communication Group stoi w obliczu poważnego kryzysu. Firma cudem...

Zagranica, 4 kwietnia 2003

Nokia przekazała wart 100 mln dol. budżet N-Gage agencji Grey

Agencja reklamowa Grey Worldwide wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu strategiczno-kreatywnego nowego telefonu komórkowego Nokii. Wysokość budżetu reklamowego telefonu N-Gage...

Kraj, 31 marca 2003

DougFaberFamily wzmacnia dział kreatywny

Zespół kreacji agencji reklamowej DougFaberFamily powiększył się o dwie nowe osoby. Justyna Zoc została nowym senior art directorem, a Tomasz...

Zagranica, 4 lutego 2003

Pacific Equity Partners zamierza kupić 70 proc. akcji australijskiego oddziału Cordiant

Wart 19 mln dol. australijski budżet koncernu Hyundai obsługiwany przez Cordiant Communications Group został wystawiony na sprzedaż poprzez przetarg. Na...

Zagranica, 20 stycznia 2003

Roche przeniosło budżet reklamowy do sieci agencji reklamowych Bates

Koncern farmaceutyczny Roche przeniósł swój budżet reklamowy z likwidowanej agencji reklamowej D'Arcy (Publicis Groupe) do sieci agencji reklamowych Bates Group...

Zagranica, 12 grudnia 2002

Agencja Publicis Conseil zareklamuje wizerunek firm Cogema i Framatome

Paryska agencja reklamowa Publicis Conseil przygotuje pierwszą połączoną wizerunkową kampanię francuskich koncernów Cogema i Framatome działających w branży energii atomowej....

Zagranica, 12 grudnia 2002

Agencja Publicis Conseil zareklamuje wizerunek firm Cogema i Framatome

Paryska agencja reklamowa Publicis Conseil przygotuje pierwszą połączoną wizerunkową kampanię francuskich koncernów Cogema i Framatome działających w branży energii atomowej....

Kraj, 21 listopada 2002

Pomarańcze i klementynki reklamowane za pieniądze Unii

Rusza pierwsza prowadzona na terenie Polski kampania reklamowa finansowana przez Wspólnotę Unii Europejskiej (fundusze włoskie, greckie i hiszpańskie) w kraju...

Zagranica, 13 listopada 2002

Włosi przygotowują kampanię przeciwko łamaniu praw człowieka w Rosji

Organizacja Amnesty International i rzymska agencja Bates przygotowują wspólną kampanię prasową dotyczącą łamania praw człowieka w Rosji. Projekt reklamy nawiązuje...

Zagranica, 24 września 2002

Agencja Euro RSCG wygrała festiwal reklamowy w Gruzji

Odbyła się pierwsza edycja Kaukaskiego Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego (CIFA) z siedzibą w Tbilisi (Gruzja). Grand Prix powędrowało do paryskiego biura...

Zagranica, 21 sierpnia 2002

Bates stracił budżet Wendy International wart 312 mln dol.

Sieć reklamowa Bates, należąca do grupy Cordiant Communications, straciła budżet koncernu Wendy International oceniany na 312 mln dol. Budżet ten,...

Zagranica, 20 maja 2002

Bill Whitehead, prezes Bates America, rezygnuje ze stanowiska

Bill Whitehead, prezes sieci agencji reklamowych Bates America, złożył rezygnację. Jego obowiązki przejmie David Hern, pełniący funkcję prezesa CEO Cordiant...

Zagranica, 23 kwietnia 2002

Cordiant finalizuje umowy z bankami na temat spłaty długów

Cordiant Communications Group ogłosiła 19 kwietnia br. finalizację umowy z bankami mającej na celu renegocjację zasad spłaty jej długów. Od...

Zagranica, 4 grudnia 2001

Lego potwierdza informacje o globalnym przetargu

Lego Group potwierdziło, iż prowadzi procedury przetargowe dotyczące wyboru agencji reklamowej, która obsługiwałaby jego budżet na skalę globalną. Przyczyną rozpisania...

Kraj, 8 czerwca 2001

ZAKOŃCZENIE NEGOCJACJI TESTARDO - BATES

Po nieomal rocznych negocjacjach nastąpiło ostatecznie połączenie agencji reklamowych Testardo i Bates. Dotychczasowi właściciele Testardo (Alina i Paweł Niezgoda, pełniący...

Kraj, 4 czerwca 2001

ANGUS CRAWFORD OPUSZCZA POLSKĘ

Angus Crawford, CEO managing director Bates Poland, z dniem 22 czerwca opuszcza Polskę. Nie wiadomo, jak dalej będzie się rozwijać...

Kraj, 19 stycznia 2001

REAL POLSKA ROZSTRZYGA PRZETARG REKLAMOWY

Sieć niemieckich hipermarketów Real zdecydowała się na rozpisanie przetargu dotyczącego obsługi jej budżetu reklamowego. Jego rozstrzygnięcie nastąpi najprawdopodobniej na początku...