Kraj, 31 stycznia 2018
Model biznesowy BNG ma być konkurencyjny dla dużych sieciowych graczy na rynku komunikacji marketingowej, ale też dla małych wyspecjalizowanych agencji komunikacyjnych, technologicznych czy konsultingowych.
Czytaj więcej
Kraj, 16 stycznia 2018
Bank oferuje oprocentowanie środków do 200 tys. zł na 2,5 proc. przez cztery miesiące.
Czytaj więcej
Przetargi, 10 stycznia 2018
Działania będą dotyczyły wprowadzenia nowej marki wódki z portfolio marketera.
Czytaj więcej
Kraj, 22 grudnia 2017
Bank przypomina o swojej ofercie rachunków o nazwie Proste Zasady.
Czytaj więcej
Kraj, 4 grudnia 2017
Zajmować się będzie kompleksową reprezentacją i managementem twórców reklamowych i fabularnych.
Czytaj więcej
Przetargi, 24 października 2017
Kampania przygotowana przez agencję będzie prowadzona głównie w internecie.
Czytaj więcej
Przetargi, 19 października 2017
Agencja zajmie się m.in. repozycjonowaniem wódki Bols Premium.
Czytaj więcej
Kraj, 17 października 2017
Za koncept kreatywny, kreację i przygotowanie spotu odpowiada agencja BBDO Warszawa.
Czytaj więcej
Kraj, 11 października 2017
Kraj, 3 października 2017
W przyszłym tygodniu bank ruszy z kampanią uproszczonej oferty detalicznej.
Czytaj więcej
Kraj, 4 września 2017
Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films.
Czytaj więcej
Kraj, 4 sierpnia 2017
Kampania będzie adaptowana także na inne rynki europejskie.
Czytaj więcej
Przetargi, 1 sierpnia 2017
Agencja przygotuje aktywację dla marki na rynki Europy Wschodniej.
Czytaj więcej
Kraj, 17 maja 2017
Mars Polska zasponsorował produkcję 8-odcinkowego serialu w Polsacie.
Czytaj więcej
Kraj, 19 stycznia 2017
Wcześniej pracowała m.in. w K2 Internet jako project manager.
Czytaj więcej
Przetargi, 5 stycznia 2017
Kraj, 24 listopada 2016
Jej celem jest zebranie funduszy na przeciwdziałanie marginalizacji i osamotnieniu osób starszych.
Czytaj więcej
Kraj, 7 listopada 2016
Prudential znów namawia do refleksji na temat finansowego zabezpieczenia na emeryturę.
Czytaj więcej
Kraj, 25 października 2016
Rozdano 30 brązowych statuetek, 18 srebrnych, 9 złotych oraz grand prix dla firmy Play.
Czytaj więcej
Kraj, 26 września 2016
W pierwszej kolejności spoty pojawią się w Polsce, Niemczech i Holandii.
Czytaj więcej
Kraj, 19 sierpnia 2016
Celem kampanii było zaktywizowanie osób z grupy docelowej marki i przybliżenie im nowego pozycjonowania.
Czytaj więcej
Kraj, 17 sierpnia 2016
Trzy nowe osoby w dziale kreacji agencji, zapowiadane są też wzmocnienia osobowe w obszarze digitalu.
Czytaj więcej
Kraj, 8 sierpnia 2016
Działania realizują: BBDO Warszawa, Deloitte Digital, Ewesa i Media Direction OMD.
Czytaj więcej
Kraj, 12 maja 2016
Działanie realizowane jest we współpracy z influencerami.
Czytaj więcej
Kraj, 4 maja 2016
Piotr Batogowski odchodzi ze stanowiska dyrektora zarządzającego i prezesa agencji.
Czytaj więcej
Przetargi, 8 lutego 2016
Agencja zajmie się budżetem reklamowym segmentu telewizorów.
Czytaj więcej
Kraj, 20 listopada 2015
Tematem kampanii jest oferta dostaw gazu i prądu skierowana do właścicieli domów ogrzewanych gazem ziemnym.
Czytaj więcej
Kraj, 27 października 2015
Ubezpieczyciel ruszył z nową kampanią reklamową pt. "Młodzi bogowie".
Czytaj więcej
Kraj, 21 września 2015
Poza spotami w telewizji i kinach prowadzone będą działania BTL i digital.
Czytaj więcej
Kraj, 26 czerwca 2015
Redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Dodatkowo podczas tej samej gali grand prix Golden Arrow otrzymały agencje BBDO Warszawa, Socialyze, Starcom MediaVest Group za pracę "Dotrzymane obietnice" dla firmy Prudential.
Czytaj więcej
Kraj, 15 maja 2015
Budżet został zdobyty przez agencję w ramach przetargu, który został rozstrzygnięty jeszcze w roku 2014.
Czytaj więcej
Kraj, 14 maja 2015
Jego rolą będzie współdziałanie z zarządem w budowaniu nowoczesnej grupy komunikacyjnej zorientowanej na innowacyjne kanały i usługi digitalowe.
Czytaj więcej
Kraj, 18 marca 2015
Nagrodą w promocji są przekąski w restauracjach KFC.
Czytaj więcej
Przetargi, 17 marca 2015
Współpraca dotyczy produktów kosmetycznych oraz produktów higieny osobistej.
Czytaj więcej
Kraj, 24 października 2014
Zespół spółki ATM FX, należącej do ATM Grupa SA, został wzmocniony przez nową osobę. Od października br. dołączyła do niego Agnieszka Brojek, objęła stanowisko producenta i new business managera.
Czytaj więcej
Kraj, 2 października 2014
Przetargi, 26 września 2014
Marketer wybierze agencję do obsługi marki Braniewo.
Czytaj więcej
Kraj, 11 września 2014
W kampanii "Stop zwolnieniom z WF" udział wzięła Anna Lewandowska.
Czytaj więcej
Kraj, 28 lipca 2014
Za przeprowadzenie konkursu odpowiada BBDO Warszawa.
Czytaj więcej