M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BBDO Worldwide (firma)"

Kraj, 27 maja 2014

Dominik Piwek szefem marketingu Balmain

Były specjalista z agencji reklamowych dołączył do firmy specjalizującej się w inwestowaniu, zarządzaniu aktywami, wynajmie oraz rozwoju centrów handlowych i obiektów komercyjnych.

Kraj, 30 lipca 2013

POG diametralnie zmieni układ sił

Konsolidacja Publicis Groupe i Omnicomu doprowadzi do powstania największej globalnej organizacji reklamowej, która przerośnie imperium Martina Sorella. Co to będzie oznaczało dla naszego rynku? Niektórzy już teraz wieszczą więcej problemów niż korzyści.

Zagranica, 22 kwietnia 2013

Omnicom Group publikuje wyniki finansowe

Grupa w I kwartale 2013 roku odnotowuje nieznaczny wzrost zysku.

Zagranica, 12 maja 2011

Chris Thomas zarządza Proximity Worldwide

W sieciach BBDO i Proximity wzrasta znaczenie azjatyckiego rynku.

Zagranica, 31 maja 2010

Grand Clio dla TBWA i JWT

W finale konkursu reklamowego Clio przyznano dwie główne nagrody w kategoriach kampania zintegrowana i innowacje w mediach.

Zagranica, 16 lutego 2010

Omnicom i WPP będą obsługiwać globalny budżet Bayer Healthcare

Bayer Healthcare wybrał Omnicom Group i WPP do globalnej obsługi reklamowej. Agencje z obu holdingów będą pracować dla wszystkich dywizji...

Zagranica, 12 listopada 2008

Duże zwolnienia w BBDO w związku ze spadkiem sprzedaży Chryslera

BBDO Worldwide zwolniło 145 osób w biurach w Michigan i Troy z powodu kłopotów, jakie dotknęły największego klienta w tych...

Zagranica, 24 kwietnia 2008

Zyski Omnicom Group wzrosły o 14 proc. w I kwartale br.

Grupa komunikacyjna Omnicom Group uzyskała wyższe niż planowano zyski netto w I kwartale br. - zamknęły się one kwotą 208,7...

Zagranica, 19 grudnia 2007

Philips oskarża P&G o fałszerstwo w reklamie golarek Braun

Philips Electronics rozpoczął proces sądowy w USA skierowany przeciwko firmie Procter & Gamble dotyczący obecnie prowadzonej reklamy golarek męskich Pulsonic...

Kraj, 1 czerwca 2007

Przygotowanie do bitwy i inne rytuały według BBDO

BBDO Worldwide oraz BBDO Warszawa ogłosiły wyniki globalnego badania poświęconego lepszemu zrozumieniu rytuałów oraz roli, jaką odgrywają w życiu konsumenta....

Kraj, 5 czerwca 2006

Claudia Schiffer i Thierry Henry reklamują nowy wariant Pepis Gold

Supermodelka Claudia Schiffer i francuski piłkarz Thierry Henry reklamują wspólnie nowy wariant Pepsi Gold. Jak mówi Andrzej Chmiel, dyrektor marketingu...

Zagranica, 17 maja 2006

Nancy Hill ma pomóc w reformie sieci agencyjnej Lowe

Nancy Hill objęła stanowisko CEO Lowe Worldwide na obszar Ameryki Północnej. Razem z Markiem Wnekiem, chairman-chief creative officerem nowojorskiego oddziału...

Zagranica, 16 marca 2006

Tom James zrezygnował z funkcji szefa marketingu Pizza Hut

Tom James, chief marketing officer w Pizza Hut, odszedł z firmy. Według rzecznika firmy James nie odszedł z powodów biznesowych,...

Zagranica, 11 stycznia 2006

Serge Dumont prezesem grupy Omnicom na terenie Azji i Pacyfiku

Francuski biznesmen Serge Dumont został prezesem grupy Omnicom, wlaściciela m.in. sieci agencji TBWA/Worldwide i BBDO Worldwide, na terenie Azji i...

Zagranica, 10 stycznia 2006

"Advertising Age" uznał BBDO Worldwide za najlepszą agencję w USA

Magazyn branżowy "Advertising Age" przyznał BBDO Worldwide tytuł Najlepszej Agencji Reklamowej w Stanach Zjednoczonych. W uzasadnieniu wyboru dziennikarze tygodnika wskazali...

Zagranica, 21 grudnia 2005

Serwis "Advertising Age" opublikował listę reklam zakazanych w 2005 r. w USA

Serwis branżowy "Advertising Age" opublikował listę reklam, które nie zostały dopuszczone do emisji lub publikacji w amerykańskich mediach. Autorzy zestawienia...

Zagranica, 9 września 2005

Apple wprowadza Rokr - pierwszy telefon komórkowy z software'em iTunes

Apple wspólnie z Motorolą zaprezentowały wczoraj nowy telefon komórkowy o nazwie Rokr - pierwszy model wyposażony w oprogramowanie pozwalające na...

Przetargi, 12 sierpnia 2005

Allianz szuka agencji reklamowej do obsługi globalnego budżetu

Grupa ubezpieczeniowa Allianz rozpoczęła przetarg na obsługę globalnego budżetu reklamowego. Jego wartość szacuje się na 60 mln funtów. Dotychczas główną...

Zagranica, 27 czerwca 2005

Saatchi & Saatchi i Grey Global zagrożone przesunięciem globalnych budżetów przez P&G

Agencja Wieden & Kennedy przejęła globalny budżet marki żywności zwierzęcej Eukanuba firmy Procter & Gamble (P&G). Do tej pory budżet...

Zagranica, 27 kwietnia 2005

Omnicom odnotował po I kwartale br. wzrost przychodów o 8 proc.

Omnicom Group poinformował, że jego przychody ze sprzedaży wzrosły w I kwartale br. o 8 proc. do poziomu 2,4 mld...

Zagranica, 22 kwietnia 2005

Reklamą firmy FedEx zainteresowała się Federal Trade Commission

W Stanach Zjednoczonych reklamą firmy FedEx zainteresowała się Federal Trade Commission. Do komisji trafiła skarga firmy United Parcel Service (UPS),...

Zagranica, 25 stycznia 2005

Diana Rhodes nowym szefem Proximity London

Diana Rhodes będzie nowym szefem agencji marketing services Proximity London. Rhodes ma 11-letnie doświadczenie w marketingu typu direct response. Pracowała...

Zagranica, 5 stycznia 2005

Office Depot wprowadza nową strategię marketingową

Sieć handlowa Office Depot wprowadza nową strategię marketingową w Stanach Zjednoczonych. Myśląc o przyszłości, firma powraca do hasła "Taking Care...

Kraj, 5 stycznia 2005

Office Depot rezygnuje w kreacji z humoru na rzecz jaśniejszego przekazu

Sieć handlowa Office Depot wprowadza nową strategię marketingowąw Stanach Zjednoczonych. Myśląc o przyszłości, firma powraca do przeszłości, czyli do hasła...

Zagranica, 10 listopada 2004

Silburn odchodzi z TBWA/London i będzie kierował kreacją w Fallon

Paul Silburn, dotychczasowy deputy creative director TBWA/London, przechodzi do agencji reklamowej Fallon Worldwide (Publicis Groupe), gdzie obejmie stanowisko creative directora...

Zagranica, 23 czerwca 2004

Henkel szuka agencji do realizacji z zakresu "corporate branding" w USA

Niemiecki koncern Henkel w przyszłym miesiącu ma rozstrzygnąć przegląd ofert agencji reklamowych dotyczących działań wizerunkowych w Stanach Zjednoczonych, po tym...

Zagranica, 21 czerwca 2004

Schering-Plough skonsoliduje globalny budżet marketingowy

Firma farmaceutyczna Schering-Plough poinformowała, że prowadzi rozmowy z grupami reklamowymi Havas, Omnicom, Publicis Groupe i WPP Group na temat konsolidacji...

Kraj, 20 maja 2004

DDB Warszawa na short-liście Clio Awards, DDB Chicago Agencją Roku

Agencja reklamowa DDB Warszawa jako jedyna agencja z Polski znalazła się na short-liście konkursu reklamowego Clio Awards 2004 organizowanego w...

Zagranica, 10 maja 2004

HSBC opóźnia rozstrzygnięcie przetargu na obsługę globalnego budżetu

Bank HSBC zdecydował się opóźnić podjęcie decyzji o powierzeniu obsługi globalnego budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na 600 mln...

Zagranica, 5 maja 2004

Kontrowersyjne odejście menedżera z Leo Burnett do BBDO

Gary Topolewski, szef zespołu Chemistri w Leo Burnett obsługującego General Motors, przechodzi do BBDO Worldwide, aby pracować dla DaimlerChryslera. Topolewski...

Zagranica, 27 kwietnia 2004

Omnicom Group liderem rankingu globalnych grup marketingowych

Według magazynu "Advertising Age" Omnicom Group jest największą organizacją marketingową na świecie, biorąc pod uwagę kryterium wielkości przychodów w 2003...

Zagranica, 23 kwietnia 2004

Coca-Cola debiutuje w USA i Japonii z nowym napojem średniokalorycznym

Koncern Coca-Cola zamierza wejść w segment napojów średniokalorycznych, wprowadzając do sprzedaży nową markę Coca-Cola C2. Nowy produkt będzie rywalizować z...

Zagranica, 8 marca 2004

Agencja BBDO Worldwide wygrała budżet leku Nasonex

Agencja BBDO Worldwide z Nowego Jorku (Omnicom Group) wygrała przetarg na budżet leku Nasonex - sprayu na alergię. Brand należy...

Zagranica, 20 stycznia 2004

Gwiazdy muzyki pop wystąpią w reklamach Pepsi w roli gladiatorów

Gwiazdy muzyki pop Britney Spears, Beyonce, Pink i Enrique Iglesias wystąpią w roli gladiatorów w najnowszym wysokobudżetowym spocie reklamowym koncernu...

Zagranica, 30 października 2003

Grupa Omnicom raportuje dobre wyniki w trzecim kwartale 2003 r.

Grupa Omnicom odnotowała dobre wyniki finansowe w trzecim kwartale br. - wynika z raportu, jaki został upubliczniony. Wzrost dotyczy także...

Zagranica, 21 października 2003

BBDO przejmuje europejski budżet samochodów ciężarowych Mercedesa

Koncern DaimlerChrysler przekazał swój budżet samochodów ciężarowych marki Mercedes-Benz do agencji BBDO Worldwide i oddziału BBDO - agencji L&K. Wcześniej...

Zagranica, 4 września 2003

KFC zachęca do realizowania amatorskich spotów reklamowych

Najnowsza kampania KFC w Stanach Zjednoczonych, reklamująca Bigger Better Popcorn Chicken, jest jednocześnie zachętą dla konsumentów do wzięcia udziału w...

Zagranica, 28 sierpnia 2003

JimBeam Brands Co. powierzył budżet reklamowy BBDO Worldwide

Firma alkoholowa JimBeam Brands powierzyła swój budżet reklamowy agencji BBDO Worldwide (Omnicom Group). Jego wysokość szacuje się na 15-20 mln...

Zagranica, 28 sierpnia 2003

Szef marketingu KFC odchodzi, sieć prowadzi przetarg kreatywny

Szef marketingu KFC w USA John Gilbert opuścił firmę. Zdaniem rzecznika KFC wiąże się to z decyzją o wybraniu "innego...

Zagranica, 20 sierpnia 2003

Pierwsze efekty analizy wydatków marketingowych Chryslera

Cindy Nelson, główny media buying executive odpowiadająca za budżet Chrysler Group w należącym do grupy Omnicom domu mediowym PHD, zrezygnowała...

Zagranica, 18 sierpnia 2003

McCann pozyskał w Skandynawii wart 120 mln dol. budżet Teliasonera

Koncern telekomunikacyjny Teliasonera, największy skandynawski reklamodawca, konsoliduje swój regionalny budżet wyceniany na 120 mln dol. w agencji reklamowej McCann Nordic...

Zagranica, 31 lipca 2003

Omnicom Group tworzy nową strukturę - Omnicom Europe

Omnicom Group planuje wzmocnienie swoich działań w Europie poprzez utworzenie nowej spółki - Omnicom Europe. Jej pracami kierować będzie Peter...

Zagranica, 24 lipca 2003

Mountain Dew wykorzystał w reklamie materiał z BBC "Blue Planet"

W amerykańskich stacjach telewizyjnych emitowana jest reklama napoju Mountain Dew (PepsiCo), która pokazuje wieloryba połykającego mężczyznę pływającego w kajaku. Spot...

Zagranica, 22 lipca 2003

Fortune Brands rozpisał przetarg na budżet burbonu Jim Beam

Trzy agencje reklamowe pozostały w przetargu na obsługę budżetu wartego 19 mln dol. marki burbonu Jim Beam należącego do portfolio...

Zagranica, 11 lipca 2003

BBDO wygrała budżet wody Aquafina produkowanej przez Pepsi

Koncern Pepsi Cola North America wybrał należącą do grupy Omnicom agencję reklamową BBDO Worldwide z Nowego Jorku do obsługi wartego...

Zagranica, 29 maja 2003

Trzy agencje konkurują o budżet reklamowy America Online

Trzy agencje reklamowe konkurujące o budżet reklamowy America Online dotyczący wizerunku korporacyjnego firmy będą miały swoje prezentacje 5 i 6...

Zagranica, 26 maja 2003

DDB dołącza do przetargu na wizerunek korporacyjny AOL

Agencja reklamowa DDB Worldwide z Nowego Jorku, należąca do Grupy Omnicom, weźmie udział w przeglądzie organizowanym przez America Online, który...

Zagranica, 18 kwietnia 2003

Ikea szuka agencji na potrzeby launchu swojej marki w Portugalii

Cztery agencje reklamowe uczestniczą w przetargu na obsługę reklamową firmy Ikea w Portugalii. Do przetargu zostały zaproszone agencje reklamowe: Leo...

Zagranica, 15 kwietnia 2003

AOL organizuje przetarg na swój budżet niemiecki

AOL Time Warner's America Online poszukuje agencji do obsługi swojego budżetu na Niemcy, wartego 50 mln dol. W przetargu bierze...

Zagranica, 31 marca 2003

Stacia Goddard została nowym dyrektorem zarządzającym Hill Holiday

Agencja reklamowa Hill Holiday (Grupa Interpublic) poinformowała, że Stacia Goddard została mianowana na stanowisko wiceprezesa i dyrektora zarządzającego agencji. Będzie...