M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BBDO (firma)"

Kraj, 21 października 2015

Do zespołu Lemon Sky JWT dołączyli Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski

Agencja zatrudnia dwie osoby na stanowiska head of creative team.

Kraj, 21 października 2015

Pepsi wraca w oldskulowej odsłonie

Limitowana edycja Pepsi w odsłonie z lat 80. trafia na sklepowe półki i będzie wspierana promocją konsumencką.

Kraj, 19 października 2015

Portal Olgi Kozierowskiej w nowej odsłonie

Sukcespisanyszminka.pl ma odpowiadać na potrzeby kobiet, które chcą się rozwijać i poszukują wiedzy.

Kraj, 14 października 2015

Anna Lewandowska ambasadorką kampanii Gillette

Startuje polska odsłona kampanii marki z portfolio P&G przeciwko stereotypizacji kobiet.

Kraj, 8 października 2015

Whiskas w nowej odsłonie

Mars zmienia skład i opakowanie produktów dla kotów.

Zagranica, 7 września 2015

Pedigree chce podwoić globalne obroty

Mars mocno inwestuje w rosnące rynki kampanią "Feed the Good".

Zagranica, 6 lipca 2015

Wieden & Kennedy wygrywa globalny budżet Bud Light i Corony

Niespełna dwa tygodnie po rozstaniu z Heinekenem agencja zdobywa budżet dwóch marek z portfolio Anheuser-Busch InBev.

Kraj, 9 czerwca 2015

PKP Intercity promuje Bilet Taniomiastowy

Kampanię przygotowały Havas Media i BBDO.

Zagranica, 21 maja 2015

P&G konsoliduje budżet kreatywny segmentu shaving w agencji Grey

Największy reklamodawca na świecie przenosi swój kreatywny budżet z BBDO Omnicomu do Greya z holdingu WPP.

Zagranica, 18 maja 2015

PHD wygrywa przetarg globalny SC Johnson

Dom mediowy przejmuje budżet o wartości 600 mln dolarów. W Polsce obsługą zajmie się PHD lub PHD Media Direction.

Kraj, 28 kwietnia 2015

PKP Intercity zachęca do podróży [wideo]

Rusza nowa odsłona kampanii "Zapowiada się dobra podróż".

Zagranica, 21 kwietnia 2015

BBDO i OMD podzielą się globalnym budżetem Bacardi

Marketer skonsolidował budżet w wysokości 175 mln dol.

Zagranica, 21 kwietnia 2015

Martin Hubert nowym CEO Nugg.ad

Wcześniejszy dyrektor zarządzający Ströer Digital Group od początku maja wystąpi w nowej funkcji.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Piotr Zawałło i Dariusz Samul w FCB Warsaw

Nowy seniorski team kreatywny dołącza do agencji.

Kraj, 14 kwietnia 2015

Nowa kampania BBDO dla Prudentiala [wiedo]

Ubezpieczyciel rekrutuje przedstawicieli do współpracy w całym kraju 
i mówi o zasadach.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Pedigree z kampanią 360 stopni na rzecz adopcji

Marka uczy szacunku do zwierząt i odpowiedzialności.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Prudential przygotowuje nową kampanię reklamową

Jej szczegóły mają być znane za kilka dni.

Kraj, 19 marca 2015

Pepsi z nową odsłoną kampanii "Wyzwanie Pepsi"

Marka zaprasza do współpracy gwiazdy światowego formatu.

Przetargi, 3 marca 2015

Warka przygotowuje się do przetargu

Grupa Żywiec będzie przeglądać oferty agencji reklamowych.

Kraj, 27 lutego 2015

MediaCom współrealizuje nowy program TVP2

Inne podmioty i agencje zaangażowane w projekt to: BBDO, DDB Tribal, Blue Angel oraz Edelman.

Kraj, 24 lutego 2015

Rusza druga część kampanii "PKP. Zapowiada się dobra podróż"

Do końca marca wyemitowane zostanie ok. 3,5 tys. spotów.

Zagranica, 11 lutego 2015

Omnicom 2014: globalne przychody wyniosły 4,2 mld dol.

Holding Omnicom, w skład którego wchodzi m.in. BBDO oraz OMD, oświadczył, że jego zysk przed opodatkowaniem wyniósł 549,4 mln dol., co oznacza wzrost rok do roku o 7,4 proc.

Kraj, 9 lutego 2015

Polskie Koleje Państwowe ruszają z kampanią wizerunkową

Kampania będzie prowadzona we wszystkich mediach: telewizji, radiu, prasie i internecie. Działania wizerunkowo-produktowe będą miały swoją odsłonę również na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Kraj, 8 stycznia 2015

PepsiCo z rozległą kampanią marketingową

Celem ogólnopolskiej akcji "Głosuj na imprezowy miks 2015" jest inspirowanie konsumentów do zaskakiwania gości na karnawałowych imprezach oryginalnymi "mocktailami".

Zagranica, 22 grudnia 2014

Johnnie Walker przekazuje globalny budżet kreatywny w ręce Anomaly

Po 15 latach marka kończy współpracę z agencją Bartle Bogle Hegarty.

Przetargi, 15 grudnia 2014

VML wygrywa obsługę marki Lay's

Pierwsza aktywacja dla nowego klienta wystartuje w styczniu.

Przetargi, 4 grudnia 2014

BBDO wygrywa obsługę PKP Intercity

Kilka dni po ogłoszeniu wyników przetargu mediowego przewoźnik wybiera partnera kreatywnego.

Kraj, 18 listopada 2014

Prudential ponownie uwiarygadnia się historiami przedwojennych polis

Towarzystwo ubezpieczeniowe znalazło kolejnych spadkobierców, którym wypłaciło odszkodowania. Reklamy z ich udziałem zrealizowała BBDO, a wyreżyserował je Bartek Konopka.

Zagranica, 14 listopada 2014

Sainsbury z pacyfistyczną kampanią świąteczną

Brytyjska sieć w przedświątecznym spocie stawia na życzliwe dzielenie się dobrem oraz dobrami i przenosi fabułę spotu do czasów I wojny światowej.

Przetargi, 2 października 2014

Prudential potwierdza wybór BBDO

Umowę zawarto na czas nieokreślony.

Kraj, 11 września 2014

Orbit ponownie rusza z akcją ochrony dziecięcych uśmiechów

Wrigley Poland i PCK w drugiej edycji kampanii "Chroń dziecięce uśmiechy".

Kraj, 3 września 2014

Morkowski nowym CEO polskiego oddziału Saatchi & Saatchi

Piotr Morkowski obejmuje stanowisko CEO agencji Saatchi & Saatchi Polska, a Patrycja Bruź-Soniewicka zostaje nowym managing directorem agencji.

Przetargi, 1 września 2014

Dr. Oetker wybierze agencję reklamową

Marketer jest w trakcie przetargu - wynika z naszych informacji.

Kraj, 27 sierpnia 2014

Limitowana wersja 7Up Mojito rusza ze wsparciem

PepsiCo wspiera sprzedaż limitowanej serii gazowanego napoju.

Kraj, 4 sierpnia 2014

Startuje letnia kampania Mirindy

Nowa komunikacja marki rusza pod hasłem "Twój plan na fun".

Zagranica, 24 lipca 2014

Omnicom raportuje zysk w II kwartale

Holding Omnicom (BBDO, DDB Worldwide, Omnicom Media) w II kwartale br. raportuje 7-proc. wzrost zysku przed opodatkowaniem, który wyniósł 514,7 mln dol.

Przetargi, 22 lipca 2014

Cztery agencje w przetargu Warki

Grupa Żywiec wybierze agencję do fullservice'owej obsługi marki.

Przetargi, 18 lipca 2014

Scholz & Friends i Young & Rubicam walczą o budżet Tyskiego

Saatchi & Saatchi odpada z przetargu.

Przetargi, 14 lipca 2014

Young & Rubicam, Saatchi & Saatchi i Scholz & Friends na short-liście Tyskiego

BBDO oraz Ogilvy & Mather wypadają z przetargu.

Przetargi, 18 czerwca 2014

Uzupełnienie: Sześć agencji na short-liście Tyskiego

Poza Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam w przetargu pozostały agencje: BBDO, Scholz & Friends, Ogilvy & Mather i Publicis.

Kraj, 3 czerwca 2014

Dr. Oetker wspiera reklamowo markę Żelfix

Autorem spotu wykorzystywanego w kampanii jest agencja BBDO.

Zagranica, 26 maja 2014

Guinness kończy sześcioletnią współpracę z Saatchi

Diageo ogłasza przetarg na globalną obsługę swojej piwnej marki.

Przetargi, 14 maja 2014

Agencja GPD zdobyła budżet Raiffeisen Polbanku

Bank wybrał nową agencję do obsługi w przetargu prowadzonym od października ub.r.

Kraj, 5 maja 2014

MBank pokazuje, że "m" w jego nazwie oznacza mobilność

Rusza kampania wizerunkowa banku.

Kraj, 22 kwietnia 2014

Startuje piłkarska kampania Pepsi Funball [wideo]

Projekt 360 stopni wykorzystuje wizerunek Leo Messiego.

Kraj, 11 kwietnia 2014

Cheil Poland rekrutuje na stanowisko executive creative directora

Zmiany w dziale kreacji agencji.

Kraj, 8 kwietnia 2014

Artur Sztarbało odchodzi z Cheil Poland

Creative director opuszcza agencję.

Kraj, 27 marca 2014

MMS z wideo po raz pierwszy w kampanii Mercedesa

MMS-y zachęcają do jazdy próbnej.

Zagranica, 6 marca 2014

Ogilvy & Mather wygrywa globalny budżet Tiffany & Co.

Najbardziej znany jubiler na świecie powierza swój budżet agencji Ogilvy & Mather.

Kraj, 5 marca 2014

Messi w reklamie Lay's [wideo]

Rozpoczyna się wsparcie reklamowe marki z portfolio PepsiCo.