M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BBH (firma)"

Zagranica, 28 października 2015

American Airlines zmienia agencje

Zakończył się globalny przetarg linii lotniczych. Po ponad 20 latach budżet tracą McCann Worldgroup i TM.

Zagranica, 20 października 2015

Seamless z kampanią "Bigger heroes"

Firma zajmująca się dostarczaniem jedzenia nowojorczykom podkreśla ich wielkie ambicje.

Zagranica, 19 października 2015

Tesco rusza z nową kampanią na Wyspach

Głową nowej "rodziny Tesco" została aktorka Ruth Jones, a za kreację odpowiada agencja BBH wybrana do zadania bez przetargu.

Zagranica, 12 czerwca 2015

Vizeum wygrywa przetarg Weetabix

Dom mediowy wygrywa budżet na zakup i planowanie mediów o wartości 14 mln funtów.

Zagranica, 14 maja 2015

Waitrose powierza swój budżet Adam & Eve/DDB

Brytyjska sieć rozstrzygnęła przetarg.

Zagranica, 19 stycznia 2015

British Airways ogłasza globalny przetarg na digital

Firma daje tym samym znak ostrzegawczy dotychczasowej agencji OgilvyOne.

Zagranica, 16 stycznia 2015

Tesco bez przetargu przenosi budżet do BBH

Sieć Tesco bez przetargu przeniosła po 2,5-rocznej współpracy wart 110 mln funtów budżet reklamowy z Wieden & Kennedy London do agencji Bartle Bogle Hegarty.

Zagranica, 16 stycznia 2015

BBH otwiera studio produkcji wideo

Black Sheep Studio zostało utworzone w ramach działań związanych z ograniczeniem kosztów outsourcingu produkcji i potrzebą przyspieszenia prac.

Kraj, 8 października 2014

Unilever wprowadza markę Vaseline

Na rynku debiutuje marka Vaseline. Polscy konsumenci kilka lat temu mogli kupić jeden z głównych produktów tego brandu - balsamy Vaseline Intensive Care.

Zagranica, 6 października 2014

Leo Burnett, Wieden & Kennedy i BBH obsłużą Samsunga

Marketer rozstrzygnął globalny przetarg kreatywny.

Zagranica, 1 sierpnia 2014

Diageo ma nowego non-executive directora

Nowe stanowisko objęła Nicola Mendelsohn, wcześniej wiceprezes Facebooka w regionie EMEA.

Zagranica, 6 maja 2014

Coca-Cola w ramach działań charytatywnych wprowadza na chiński rynek nową markę wody

To pierwszy tego typu projekt marketera nie tylko w Chinach, ale także na całym świecie.

Zagranica, 7 marca 2014

Baileys prezentuje historie sióstr

Diageo po raz pierwszy wystartowało z intymną komunikacją adresowaną do kobiet w Chinach.

Zagranica, 20 listopada 2013

Świąteczny balet Baileysa

Diageo postawił na kobiecy kontent w świątecznej reklamie dla marki Baileys.

Zagranica, 15 października 2013

Pierwsza od 50 lat reklama Johnnie Walker w brytyjskiej TV

Szerokie wsparcie reklamowe jest wynikiem spowolnienia na rynku whisky w Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 27 września 2013

Johnnie Walker pozwala młodym konsumentom posłuchać głosu przyszłości

Marka motywuje niezdecydowanych młodych ludzi.

Zagranica, 18 września 2013

Nagroda Emmy dla reklamy Canon

Nowojorski oddział agencji Grey jest autorem spotu, który zdobył nagrodę Emmy za najlepszą reklamę.

Zagranica, 27 sierpnia 2013

Audi z alter ego Supermana

Aby pokazać ukrytą moc samochodu, Audi wykorzystuje w kampanii wizerunek Clarka Kenta.

Zagranica, 17 maja 2013

BBH wygrywa globalną obsługę Clarks

Bartle Bogle Hegarty obsłuży globalną kampanię marki obuwniczej.

Zagranica, 20 marca 2013

Mentosy mają zapobiegać "tatusieniu"

Rusza globalna kampania repozycjonująca markę Perfetti Van Meele.

Zagranica, 25 lutego 2013

Google przenosi budżet Chrome do 72andSunny

Google kończy współpracę z agencją BBH.

Zagranica, 22 lutego 2013

British Airways ogłosił przetarg

Firma poszukuje domu mediowego.

Zagranica, 29 stycznia 2013

Kampania w Urzędzie Standaryzacji Reklamy

Spot reklamowy przygotowany dla Barclays PLC, brytyjskiego dostawcy usług finansowych, powoduje skargi w Urzędzie Standaryzacji Reklamy (ASA).

Zagranica, 14 stycznia 2013

"Guardian" ruszył z kampanią

Hugh Grant pomaga w promocji weekendowego wydania gazety.

Zagranica, 11 stycznia 2013

Hugh Grant w kampanii "The Guardian"

Znany aktor będzie promował dodatki weekendowe w kampanii "z przymrużeniem oka".

Zagranica, 12 grudnia 2012

Surrealistyczny spot Axe

W nowym brazylijskim spocie dezodorant chroni nawet przed starzeniem.

Zagranica, 12 grudnia 2012

BBH Marketingową Agencją 2012 w Wielkiej Brytanii

Według Marketingmagazine.co.uk najlepszą agencją marketingową na Wyspach Brytyjskich w 2012 była BBH, która odzyskała ten tytuł po siedmiu latach.

Zagranica, 3 października 2012

Masowe zwolnienia w nowojorskim oddziale agencji BBH

Szef grupy Bartle Bogle Hegarty Gwyn Jones przyleciał w czwartek z Londynu do Stanów Zjednoczonych, by osobiście przekazać 120 pracownikom agencji wiadomość o zwolnieniu.

Zagranica, 31 maja 2012

Spot Phones4U najczęściej skarżony w Wielkiej Brytanii [wideo]

Organ samoregulacyjny przedstawił ranking najbardziej kontrowersyjnych reklam.

Zagranica, 23 kwietnia 2012

Sprite w USA z BBH do Leo Burnett

Coca-Cola zmieniła agencję obsługującą markę.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Pięć agencji w przetargu Żywca

O budżet walczą najprawdopodobniej dwie zagraniczne agencje.

Zagranica, 30 marca 2012

Audi wraca do korzeni

Najnowsza kampania przekonuje, że marka od początku była pionierem designu.

Zagranica, 28 marca 2012

Top 100 brytyjskich agencji w 2011 według Nielsena

Największy skok w rankingu agencji brytyjskich przygotowanych przez Nielsena zanotowały Bartle Bogle Hegarty oraz VCCP.

Kraj, 15 marca 2012

Dulux ruszy z kampanią

Marketer zdecydował się na adaptację spotu BBH.

Zagranica, 20 grudnia 2011

Hegarty i Droga pokierują jury D&DA

Będą odpowiedzialni za pracę jury 50. edycji konkursu reklamowego, która odbędzie się w 2012 r.

Kraj, 16 grudnia 2011

Desperados zostanie globalnym brandem Heinekena

Anna Bizoń będzie odpowiadać za tę markę w kilkunastu krajach naszego regionu Europy.

Zagranica, 28 listopada 2011

Unilever uprzedmiotowił kobiety

Organizacja samoregulacyjna zakazała prowadzenia kampanii reklamowej marki żeli pod prysznic Lynx, która m.in. wykorzystywała hasło "The cleaner you are, the dirtier you get".

Zagranica, 3 listopada 2011

Lynx z akcentem apokaliptycznym

Marka męskich kosmetyków Unilevera promuje wariant Lynx 2012 The Final Edition budżetem wartym 5,6 mln funtów.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Pamiętnik z Cannes

Johan Ohlson, dyrektor kreatywny San Markos, w relacji z festiwalu pisze o tym, kogo na festiwalu spotkał, wysłuchał, gdzie się bawił i dlaczego do Cannes powinien pojechać każdy klient.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Cannes Lions - kreatywność przede wszystkim

W tym roku było mniej rozmów i prezentacji o trendach, a więcej o tym, jak być kreatywnym, dlaczego jest to takie ważne - podsumowuje Jakub Zieliński, media manager w Universal McCann i uczestnik festiwalu Cannes Lions.

Zagranica, 3 czerwca 2011

BBH globalnie dla Duluksa

ICI Paints rozstrzygnął przetarg na obsługę swej flagowej marki.

Zagranica, 13 maja 2011

Publicis wypromuje Irlandię

Tourism Ireland wyznacza Publicis UK do obsługi wartego 50 mln funtów globalnego budżetu reklamowego.

Zagranica, 23 lutego 2011

Carat i DDB Tribal obsłużą europejski budżet eBaya

Wielkość budżetu szacowana jest na 22 mln funtów.

Zagranica, 29 września 2010

O'Toole Awards wyróżniło najlepsze kreacje

Zakończyła się tegoroczna edycja konkursu kreatywnego. Najczęściej nagradzane były prace BBDO, The Martin Agency i Mono.

Zagranica, 3 września 2010

BBH dla Bono i Geldofa

Agencja BBH przygotuje globalną kampanię na rzecz fundacji One.

Kraj, 23 lipca 2010

Locomotiva przygotowała imprezowe etykiety Desperadosa

Przez najbliższe dwa miesiące na rynku będzie dostępna limitowana seria piwa Desperados z trzema różnymi etykietami o imprezowym charakterze.

Zagranica, 16 lipca 2010

BBH rezygnuje z obsługi Levi'sa

Po 28 latach doszło do zakończenia współpracy marketera z obsługującą go agencją reklamową.

Kraj, 15 czerwca 2010

Nie tylko pachnie, ale i myje

Rusza kampania reklamowa wprowadzająca żele pod prysznic marki Axe.

Zagranica, 8 czerwca 2010

BBH zajmie się marką likieru Baileys

Diageo przeniósł globalny budżet jednej ze swoich flagowych marek, którego wartość szacuje się na ok. 40 mln funtów.

Kraj, 20 maja 2010

Grupa Żywiec rusza z kolejnymi kampaniami

Producent startuje z kampanią marki Desperados i szykuje aktywności dla Tatry.