M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BBZ Group Warsaw (firma)"

Kraj, 23 lutego 2005

BBZ Group Warsaw i Oskar Wegner przygotowały kampanię kawy Club Cafe

Firma Posti wprowadza do sprzedaży nowy produkt - kawę rozpuszczalną Club Cafe. Jest to produkt skierowany do ludzi młodych w...

Kraj, 10 listopada 2004

Panasonic przekazał budżet mediowy w Europie sieci Vizeum

Panasonic przesunął swój paneuropejski budżet mediowy (wyceniany obecnie na 60 mln dol.) do sieci domów mediowych Vizeum. - Nie moge...

Przetargi, 20 września 2004

Initiative Warszawa wycofał się z przetargu mediowego Polpharmy SA

Dom mediowy Initiative Warszawa wycofał się z przetargu mediowego koncernu farmaceutycznego Polpharma SA. "Initiative Warszawa zrezygnował z udziału w przetargu...

Kraj, 26 sierpnia 2004

Panasonic skonsoliduje budżet mediowy, w Polsce spotkania z agencjami

Koncern Matsushita Electric Industrial prowadzi w Europie przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Andrzej Słodki, PR manager...

Kraj, 4 sierpnia 2004

MK Cafe sponsoruje prognozę pogody w TVP1

Firma MK Cafe jest w sierpniu br. sponsorem prognozy pogody po głównym wydaniu "Wiadomości" w TVP1. 8- sekundowy billboard sponsorski...

Kraj, 19 lipca 2004

Yurek Bogajewicz wyreżyserował spot reklamowy marki Club Cafe

Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową markę kawy Club Cafe produkowaną przez firmę Posti. Strategią i kreacją kampanii...

Kraj, 11 marca 2004

MKCafe prowadzi akcję promocyjną i reklamową

MKCafe, producent kawy, prowadzi działania promocyjne wokół marki MKCafe i wspiera je kampanią reklamową. Ich celem jest zwiększenie sprzedaży produktu....

Kraj, 6 stycznia 2004

PTK Centertel zakończył współpracę z agencją BBZ Group Warsaw

Firma telefonii komórkowej PTK Centertel zakończyła współpracę z agencją BBZ Group Warsaw, która od listopada 2002 r. zajmowała się zakupem...

Kraj, 30 września 2003

France Telecom wybrał dwa domy mediowe - w Polsce Initiative Warszawa

France Telecom rozstrzygnął przetarg na obsługę swojego europejskiego budżetu mediowego szacowanego na 300 mln dol. Koncern zdecydował się skonsolidować budżet...

Kraj, 29 września 2003

France Telecom wybrał dwa domy mediowe - w Polsce Initiative Warszawa

France Telecom rozstrzygnął przetarg na obsługę swojego europejskiego budżetu mediowego szacowanego na 300 mln dol. Koncern zdecydował się skonsolidować budżet...

Przetargi, 25 lipca 2003

Ostateczna decyzja w przetargu France Telecom przesunięta na jesień

Ostateczna decyzja w sprawie wyboru domu mediowego przez koncern France Telecom zapadnie prawdopodobnie dopiero jesienią - dowiedzieliśmy się z nieoficjalnego...

Kraj, 29 lipca 2002

Krajowe Centrum ds. AIDS unieważniło przetarg na obsługę full service

Krajowe Centrum ds. AIDS unieważniło przetarg na organizację multimedialnej kampanii społecznej. Jak powiedziała Ewa Paszkiewicz-Kozłowska, główny specjalista w dziale promocji...