M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Beiersdorf-Lechia (firma)"

Kraj, 15 lutego 2013

Tomasz Beszterda awansuje w Diageo

Polak objął funkcję white spirits category managera Russia & Eastern Europe.

Kraj, 28 czerwca 2005

Beiersdorf-Lechia wprowadza nowe dezodoranty Nivea Deo Pure

Firma Beiersdorf-Lechia wprowadziła do sprzedaży nowe kobiece dezodoranty Nivea Deo Pure. Jest to linia antyperspirantów dostępnych w sprayu lub w...

Kraj, 6 czerwca 2005

Mediaedge:cia zamierza uruchomić nowy dom mediowy

Dom mediowy Mediaedge:cia przygotowuje się do uruchomienia drugiej agencji mediowej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Anna Lubowska, prezes Mediaedge:cia, nie skomentowała tej...

Przetargi, 2 czerwca 2005

Agencja CasusBTL wygrała przetarg na projekty internal relations w Beiersdorf-Lechia

Poznańska agencja CasusBTL rozpoczęła współpracę z Beiersdorf-Lechia SA. Będzie pomagać firmie w działaniach typu internal relations. Pierwszym projektem zrealizowanym dla...

Kraj, 2 czerwca 2005

Beiersdorf-Lechia promuje nowy krem nawilżający Nivea Visage

Koncern kosmetyczny Beiersdorf-Lechia rozpoczął dwumiesięczną kampanię reklamową nowego nawilżającego kremu do twarzy marki Nivea Visage. Adaptację reklamy przygotowała agencja TBWA/Warszawa....

Kraj, 1 czerwca 2005

CPM realizuje sampling marki Nivea Body kierowany do studentek

Firma CPM specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu ambient mediów przygotowała sampling kosmetyków Nivea Body (Beiersdorf-Lechia SA) na terenie...

Kraj, 9 maja 2005

Beiersdorf-Lechia SA reklamuje Nivea Soft samplingiem i promocją konsumencką

Z początkiem maja ruszyła dwutorowa promocja marki Nivea Soft (Beiersdorf-Lechia SA), którą przygotowała agencja Afekt. Promocja obejmuje prowadzony równolegle sampling...

Kraj, 4 maja 2005

Beiersdorf-Lechia wprowadza nową serię Nivea Intimo

Beiersdorf-Lechia wprowadza pod marką Nivea linię produktów do higieny intymnej o nazwie Intimo. W linii tej znalazły się chusteczki i...

Kraj, 29 kwietnia 2005

Beiersdorf-Lechia wspiera markę Nivea

Beiersdorf-Lechia rozpoczął promocję marki Nivea. Akcja "Pielęgnacja w modzie, moda w Paryżu" realizowana przez zespół Tequila/Polska ma na celu zwiększenie...

Kraj, 24 marca 2005

Chusteczki Nivea Baby Toddies tworzą nową kategorię rynkową

Firma Beiersdorf-Lechia wprowadziła do sprzedaży chusteczki wielofunkcyjne Nivea Baby Toddies, kreując nową kategorię rynkową. Chusteczki Toddies są skierowane do dzieci...

Kraj, 24 lutego 2005

W. Kruk czerpie zyski ze sprzedaży biżuterii w kanale BtoB

Firma jubilerska W. Kruk wypracowała w ub.r. 6 mln zł z tytułu sprzedaży karnetów i produktów jubilerskich wśród klientów instytucjonalnych....

Kraj, 21 stycznia 2005

"Mam dziecko" w kampanii z "Tiną", w dwóch wersjach z gadżetami dla dzieci

"Mam dziecko", miesięcznik parentingowy Wydawnictwa Bauer, od numeru trzeciego będzie promowany w telewizji we wspólnej kampanii z "Tiną", tygodnikiem poradnikowym...

Kraj, 4 listopada 2004

Beiersdorf-Lechia zakłada w 2005 r. wzrost sprzedaży i wydatków reklamowych

Koncern Beiersdorf-Lechia SA planuje, że w 2005 r. poprawi swoje wyniki sprzedażowe. - Zakładamy, że pomimo stagnacji na rynku kosmetycznym...

Kraj, 27 października 2004

Beiersdorf-Lechia będzie reklamować fluid Nivea Visage Q10

Firma Beiersdorf-Lechia przeprowadzi kampanię reklamową fluidu Nivea Visage Q10. Jest to krem przeciwzmarszczkowy przeznaczony dla kobiet powyżej 35. roku życia....

Kraj, 25 października 2004

Beiersdorf-Lechia wzmacnia wizerunek marki Nivea programem konsumenckim

Beiersdorf-Lechia rozpoczęła promocję sprzedażową w ramach Programu Pielęgancji Nivea. Akcja pod hasłem "Poznaj potrzeby swojej skóry" adresowana jest do klientów...

Kraj, 22 września 2004

Tequila/Polska utworzy strukturę e-marketingową Tequila/Digital

Firma marketing services Tequila/Polska utworzy strukturę usług e-marketingowych pod nazwą Tequila/Digital. "Chcemy wciąż poszerzać zakres naszych kompetencji, dywersyfikować nasze usługi...

Kraj, 2 września 2004

Weronika Majchrzak została nowym copywriterem w Tequila/Polska

Weronika Majchrzak dołączyła do zespołu copywriterów w dziale kreacji firmy marketing services Tequila/Polska. Od ponad dwóch lat związana była z...

Kraj, 13 sierpnia 2004

Beiersdorf-Lechia wprowadza nowy wariant szamponów, planuje kampanię

Koncern Beiersdorf-Lechia SA wprowadzi do sprzedaży nowy szampon i odżywkę marki Nivea Hair Care przeznaczone do włosów kręconych. Kosmetyki mają...

Kraj, 5 sierpnia 2004

Awanse w dziale obsługi klienta Tequila/Polska

Alena Gimzicka i Marta Mariak awansowały na stanowiska senior account managerów, a Filip Fiedorow został account executive w dziale obsługi...

Kraj, 22 lipca 2004

TVN Meteo rozbudowuje pasmo programów magazynowych i hobbystycznych

Na antenie stacji TVN Meteo i TVN należących do Grupy ITI ruszył nowy program "Poczuj się świetnie". Nadawany jest codziennie...

Kraj, 21 lipca 2004

Beiersdorf wspiera reklamowo nową linię męskich dezodorantów Nivea Deo Aqua Cool

Beiersdorf-Lechia SA wprowadza do sprzedaży kolejną, trzecią już, linię dezodorantów dla mężczyzn Nivea Deo Aqua Cool i wspiera ją launchową...

Kraj, 16 lipca 2004

Beiersdorf-Lechia reklamuje krem Nivea Soft

Koncern Beiersdorf-Lechia SA prowadzi kampanię reklamową kremu Nivea Soft. Adaptację reklamy przygotowała agencja reklamowa TBWA/Warszawa. Za planowanie i zakup mediów...

Kraj, 13 lipca 2004

MTV Polska i Beiersdorf-Lechia przygotowały drugą edycję wspólnej promocji

Stacja MTV Polska we współpracy z koncernem Beiersdorf-Lechia przygotowała dla widzów MTV i internautów odwiedzających stronę MTV interaktywny komiks, który...

Kraj, 22 czerwca 2004

Beiersdorf-Lechia reklamuje kremowy olejek Nivea i prowadzi akcje promocyjne Nivea Baby

Koncern Beiersdorf Lechia rozpoczął dwumiesięczną kampanię reklamową kremowego olejku pod prysznic Nivea Bath Care. Adaptacją reklamy zajęła się agencja Ad...

Kraj, 20 maja 2004

Nivea i Atlantic rozpoczęły wspólną akcję promocyjną

Beiersdorf-Lechia oraz firma Atlantic ruszyły ze wspólną akcją promocyjną. W jej ramach do każdego kupionego kostiumu kąpielowego lub damskiej bielizny...

Kraj, 11 maja 2004

Krem Complete Protection Nivea Visage lansowany na outdoorze

Ruszyła kampania reklamowa kremu Complete Protection Nivea Visage. Kampania potrwa miesiąc i obejmie swoim zasięgiem 17 największych miast Polski. Wykorzystano...

Kraj, 10 maja 2004

Marek Janik został nowym marketing managerem w Beiersdorf-Lechii

Do działu marketingu Beiersdorf-Lechia SA dołączył Marek Janik. Objął stanowisko marketing managera kategorii skin care (pielęgnacja ciała). Zastąpił na tym...

Kraj, 10 maja 2004

Agencja eventowa VIP-art inwestuje w centrum rozrywki w Poznaniu

Agencja eventmarketingowa VIP-art zainwestowała 6 mln zł w centrum rozrywki Słodownia przy Starym Browarze w Poznaniu. Centrum Słodownia otworzy podwoje...

Kraj, 26 kwietnia 2004

Agencja D&M Advertising rozszerza zakres usług

Agencja D&M Advertising poszerza zakres usług o działalność PR, eventy, a także dział marketingu sportowego. "Zmieniamy nieco profil agencji ze...

Kraj, 20 kwietnia 2004

Ad Fabrika przygotowuje kampanię kremu z koenzymem Q10 Nivea for Men

Beiersdorf-Lechia rozpocznie pod koniec kwietnia kampanię reklamową kremu nawilżającego z koenzymem Q10 Nivea for Men, który właśnie pojawił się na...

Kraj, 15 marca 2004

Men at Work przeszła reorganizację i chce położyć nacisk na strategię

Firma marketing services Men at Work wchodząca w skład grupy Just zakończyła proces reorganizacji struktur. "Zmiany implikuje fakt, że jako...

Kraj, 24 lutego 2004

Biszof Brand Consulting pracuje nad nowym kanałem tematycznym TVN-u

Firma Biszof Brand Consulting rozpoczęła prace nad kolejnym, drugim przedsięwzięciem dotyczącym strategii marketingowej dla nowych projektów w ramach marki TVN....

Kraj, 23 lutego 2004

TequilaPolska opiera rebranding firmy na idei Brand Energizing

Firma marketing services TequilaBTL Group zmieniła nazwę na TequilaPolska. Proces rebrandingu chce oprzeć na koncepcji Brand Energizing tak, aby zmienić...

Kraj, 18 lutego 2004

Beiersdorf-Lechia rozwija markę produktów dla dzieci Nivea Baby

Beiersdorf-Lechia wprowadzi do końca roku dwa nowe produkty z linii Nivea Baby. Do końca roku potrwa także akcja realizowana wraz...

Kraj, 4 lutego 2004

Nivea prowadzi promocję walentynkową

Koncern Beiersdorf-Lechia rozpoczął ogólnopolską akcję promocyjną produktów Nivea w związku z nadchodzącymi walentynkami. Celem akcji jest wzrost sprzedaży produktów w...

Kraj, 26 stycznia 2004

Mediaedge:cia zwiększył obroty netto o 6-7 proc. w 2003 r.

Dom mediowy Mediaedge:cia zwiększył w 2003 r. obroty netto o 6-7 proc. w stosunku do 2002 r. "To był dobry...

Kraj, 26 stycznia 2004

Mediaedge:cia zwiększył obroty netto o 6-7 proc. w 2003 r.

Dom mediowy Mediaedge:cia zwiększył w 2003 r. obroty netto o 6-7 proc. w stosunku do 2002 r. "To był dobry...

Kraj, 22 stycznia 2004

O mniej więcej 10 proc. zdrożała telewizja według szacunków BR TVP

Według wstępnych szacunków Biura Reklamy TVP SA (BR TVP) ceny reklam w stacjach telewizyjnych są wyższe od ubiegłorocznych o mniej...

Kraj, 21 stycznia 2004

Dwa nowe projekty miesięcznika "Mam dziecko"

"Mam dziecko" Wydawnictwa Bauer rozpoczyna dwa projekty. Od numeru lutowego miesięcznika wraz z Beiersdorf-Lechią (marka Nivea Baby) rusza całoroczny konkurs...

Kraj, 20 stycznia 2004

Beiersdorf-Lechia SA promuje żele pod prysznic Aroma 4 żywioły

Spółka Beiersdorf-Lechia rozpoczęła kampanię reklamową żeli pod prysznic Aroma 4 żywioły Nivea Bath Care. Adaptację spotu reklamowego przygotowała agencja reklamowa...

Kraj, 12 grudnia 2003

Firma marketing services Sales Link przygotowała animacje dla Nivea

W trzy grudniowe weekendy w 120 hipermarketach w całej Polsce odbywają się animacje sprzedaży produktów marki Nivea (Beiersdorf-Lechia) przygotowane przez...

Kraj, 10 grudnia 2003

Jedwabista Kolekcja Dove zwycięzcą konkursu Kosmetyk Roku "Olivii"

(Axel Springer Polska) Rozstrzygnięto drugą edycję konkursu "Olivii" - Kosmetyk Roku 2003. Zwyciężyła w niej linia do pielęgnacji ciała Jedwabista...

Kraj, 1 grudnia 2003

Daria Draszczyk przeszła z MindShare Polska do Mediaedge:cia

Daria Draszczyk, dotychczas media group head w domu mediowym MindShare Polska, przeszła na stanowisko print media managera do domu mediowego...

Kraj, 23 października 2003

GPD wprowadza do oferty nowy system badawczy - Adwise

Agencja reklamowa GPD wprowadza do swojej oferty autorski system badawczy pod nazwą Adwise. "Chodzi nam przede wszystkim o usprawnienie działań...

Kraj, 7 października 2003

Golden Drum - pierwsze short-listy gotowe

Na 10. Festiwalu Reklamy Nowej Europy "Golden Drum" w Słowenii odbędą się dziś pierwsze prezentacje kampanii zakwalifikowanych na short-listy w...

Kraj, 29 września 2003

Rusza cross-promocja produktów Nivea body i Nestle Fitness

W połowie października 2003 r. na rynku pojawi się wspólna promocja płatków śniadaniowych Nestle Fitness oraz Balsamu ujędrniającego Q10 plus...

Kraj, 3 września 2003

Nowy serwis internetowy www.nivea.com.pl

Beiersdorf-Lechia SA stworzył serwis Nivea - www.nivea.com.pl, w którym prezentuje między innymi porady eksperta w dziedzinie pielęgnacji skóry, informacje o...

Kraj, 1 września 2003

Beiersdorf-Lechia wprowadza kosmetyki dla młodych dziewcząt i wspiera je reklamą

Koncern Beiersdorf-Lechia SA wprowadził do sprzedaży nową linię kosmetyków Nivea Visage Young. Produkty tej serii kierowane są do dziewcząt w...

Kraj, 6 sierpnia 2003

Biszof Brand Consulting nawiązał współpracę z Kulczyk Holding SA

Firma Biszof Brand Consulting specjalizująca się w usługach konsultingowych z zakresu marketingu podpisała długoterminową umowę o współpracy z Kulczyk Holding...

Kraj, 29 lipca 2003

Dwa lata "Błękitnych Żagli" - imprezy promocyjnej marki Nivea

Drugi rok agencja reklamowa D&M Advertising prowadzi dla firmy Beiersdorf-Lechia SA kampanię wizerunkową "Nivea Błękitne Żagle". Głównym założeniem projektu jest...