M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bella (marka)"

Przetargi, 20 marca 2013

Biuro Podróży Reklamy autorem kampanii Seni Lady Comfort

Agencja zwyciężyła w konkursie ofert.

Kraj, 24 listopada 2010

Karwowski kręci z Przedrzymirską

Zoom Media chce mocniej zaistnieć na rynku produkcji reklamowej.

Kraj, 16 kwietnia 2010

Przegląd na świecie, ale nie w Polsce

Globalny przetarg na obsługę mediową SCA pominie rynek polski. Nasz oddział bazuje na działaniach trademarketingowych. W najbliższym czasie zamierza wprowadzić kilka nowości pod marką Zewa.

Kraj, 31 sierpnia 2006

ProMarka uruchamia trzecią edycję kampanii na rzecz produktów markowych

Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka" rozpoczyna trzecią edycję kampanii na rzecz produktów markowych. Akcja będzie przebiegać pod hasłem "Zobacz...

Kraj, 11 sierpnia 2005

14 konkurencyjnych marek w kampanii "Marka ręczy swoim imieniem"

16 sierpnia ruszy druga kampania edukacyjno-społeczna poświęcona towarom markowym, której inicjatorem jest Stowarzyszenie ProMarka. Wyjątkowość akcji polega na zjednoczeniu sił...

Kraj, 9 listopada 2004

Kaliszanka reklamuje wafle Grześki w nowych opakowaniach

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. rozpoczęła dwumiesięczną kampanię reklamową w telewizji, prasie i outdoorze, której celem jest poinformowanie o zmianie...

Kraj, 25 października 2004

100 tys. zgłoszeń w trzy miesiące - wyniki promocji Kucharka

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przyprawy uniwersalnej i kostek rosołowych marki Kucharek, podsumował wyniki kampanii konsumenckiej tego brandu, która...

Kraj, 1 kwietnia 2004

"Bella" zmienia nazwę, profil i cenę pod kierunkiem nowego naczelnego

Tygodnik Wydawnictwa Bauer "Bella" zmienia swój profil na magazyn poradniczo-rozrywkowy skierowany do kobiet w wieku 25-45 lat oraz nazwę na...

Kraj, 31 marca 2004

Polfa Grodzisk wprowadzi na rynek nowe marki, na razie reklamuje Folik

Polfa Grodzisk rozpocznie w kwietniu br. kampanię reklamową leku marki OTC Folik. Przetarg na opracowanie prasowego layoutu reklamowego na potrzeby...

Kraj, 30 marca 2004

Tygodnik "Tina" Bauera zmieni się w zasadniczy sposób

Wydawnictwo Bauer zadecydowało o kompleksowych zmianach w "Tinie", swoim tygodniku poradnikowym dla kobiet. Jak przekazał Tomasz Namysł, członek zarządu wydawnictwa...

Kraj, 20 stycznia 2004

Pollena-Ewa ujednolica wizerunek swoich kosmetyków i obniża ceny

Spółka Pollena-Ewa rozpoczęła proces ujednolicania wizerunku oraz opakowań kosmetyków do pielęgnacji skóry. Według strategii marketingowej producenta powstanie jedna główna marka...

Kraj, 5 września 2003

Wydawnictwo Bauer zwiększa objętość tygodnika "Bella" 

Tygodnik Bella zmienia objętość. Począwszy od numeru 28. (w sprzedaży od 8 września), tygodnik "Bella" liczyć będzie 40 stron (dotychczas...

Kraj, 17 lipca 2003

Agencja Publicis przygotowała kampanię społeczną "Śmieci do śmietnika"

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kampanię społeczną "Śmieci do śmietnika" zachęcającą do zachowania czystości w lesie. Wsparcia akcji udzieliła Dyrekcja Generalna...

Kraj, 1 lipca 2003

Joanna Rajpert-Kuźnicka została redaktorem naczelnym "Belli"

Joanna Rajpert-Kuźnicka objęła stanowisko redaktora naczelnego tygodnika "Bella" (Wydawnictwo Bauer). Zastąpiła na tym stanowisku Izabellę Witt-Kossowską, która pozostała redaktorem naczelnym...

Kraj, 13 marca 2003

"Bella" - wysoka sprzedaż pierwszych numerów nowego tygodnika

Według prognoz Wydawnictwa Bauer pierwszy numer tygodnika "Bella" kupiło prawie 500 tys. osób. Wynik ten oznacza, że "Bella" od pierwszego...

Kraj, 31 lipca 2002

Procter & Gamble wprowadza wkładki higieniczne Discreet Alldays

Procter & Gamble wprowadził na rynek polski nową markę wkładek higienicznych Discreet Alldays. Debiut nowego produktu jest wspierany telewizyjną kampanią...