M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Belvita (marka)"

Kraj, 7 października 2015

Uzupełnienie: BelVita nagradza "mistrzów poranka"

Konkurs marki jest wspierany przez kampanię, na potrzeby której media kupuje Carat.

Kraj, 1 kwietnia 2015

Mondelez proponuje śniadanie w formie tartinki

Firma poszerza portfolio ciastek BelVita o tartinki z nadzieniem czekoladowo-orzechowym.

Kraj, 19 lutego 2015

BelVita z nową komunikacją

Marka Mondeleza adresuje swój komunikat do "mistrzów poranka".

Zagranica, 1 października 2014

Była senior v-ce prezes PepsiCo Int. zostaje szefem Mondeleza na północną Europę

Mary Barnard powołana na nowo utworzone stanowisko potentata FMCG.

Kraj, 1 sierpnia 2014

Bahlsen odpowiada na Belvitę Mondeleza

Firma wprowadza na rynek Krakuski Galicyjski Młyn.

Zagranica, 21 lipca 2014

BelVitę obsłuży Droga 5

Marka Mondeleza niebawem ruszy z paneuropejską kampanią.

Kraj, 2 lipca 2014

Ciastka Mondeleza podróżują po Polsce

Marka BelVita rusza w trasę śniadaniową po kraju. Za przygotowanie materiałów wizualnych oraz organizację eventów w miastach odpowiada agencja IQ Marketing.

Kraj, 7 maja 2014

Rusza multibrandowa kampania Mondelez Polska promująca przekąski

Projekt przypomina konsumentom o trzech okazjach do jedzenia przekąsek - rano, popołudniu i wieczorem.

Kraj, 28 stycznia 2014

Mondelez z mocnym wsparciem Tassimo od początku roku

Firma promuje mocno swój nowy produkt - wielofunkcyjny ekspres Tassimo Vivy.

Kraj, 14 stycznia 2014

Jarosław Wiewiórski dyrektorem kreatywnym Havas Worldwide Ukraine

Do Havas przechodzi z Scholz & Friends Warszawa.

Kraj, 14 czerwca 2013

Mondelez znacząco zwiększył wydatki na reklamę

Od stycznia do końca maja Mondelez wydał na reklamę ponad 92,5 mln zł.

Zagranica, 12 czerwca 2013

Mondelez chce się w Europie mocniej związać z telewizją

Marketer dzieli się swoimi planami marketingowymi w mediach europejskich.

Kraj, 6 czerwca 2013

BelVita poszerza portfolio

Mondelez poszerza portfolio swoich ciastek funkcjonalnych o produkty z owocami leśnymi.

Kraj, 30 kwietnia 2013

Mondelez w ubiegłym roku najmocniej wspierał kawę i czekoladę

Wydatki reklamowe na czołowe brandy wyniosły w ubiegłym roku prawie 200 mln zł.

Zagranica, 23 kwietnia 2013

Mondelez rozwija segment ciastek dla dzieci

Firma wprowadza pod skrzydłami Belvity markę ciastek funkcjonalnych dla dzieci.

Kraj, 1 marca 2013

Kraft poszerza portfolio BelVity

Marketer wprowadza nowy wariant ciastek funkcjonalnych i zapowiada kontynuowanie aktywności dla marki.

Kraj, 19 lutego 2013

Havas dla Lubisiów

Ruszyła kampania promocyjna ciastek wspierająca poszerzenie portfolio marki Krafta.

Zagranica, 12 września 2012

Belvita przekonuje o smaku i wartościach odżywczych

Na Wyspach Kraft przeznaczy 1,5 mln funtów na kampanię marketingową Belvity w odpowiedzi na ruchy konkurencji.

Zagranica, 4 września 2012

Belvicie wyrosła konkurencja

Hovis wprowadza na rynek na Wyspach herbatniki śniadaniowe i wspiera ich launch intensywną kampanią za 4 mln funtów.

Kraj, 12 lipca 2012

Kraft wycofuje markę Lu Go! z rynku

Zastępuje ją globalnym brandem BelVita.

Kraj, 19 lipca 2004

Agencja Meritum i SPC House of Media przygotowują kampanię dla nowej marki Belvita

Agencja Meritum prowadzi prace nad kampanią reklamową nowej marki preparatów witaminowo-mineralnych Belvita. Dystrybutorem produktu w Polsce jest firma InterVita. Produkty...