M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bertolli (marka)"

Zagranica, 27 maja 2014

Flora z kampanią wspierającą wariant Gold za 10 mln funtów

Działanie ma na celu ożywienie kategorii i zatrzymanie negatywnego trendu spadku sprzedaży margaryn.

Zagranica, 21 lutego 2014

Mother wygrywa globalny budżet Bertolli

Agencja poszerza zakres współpracy z Unileverem.

Kraj, 6 lipca 2010

Poznań coraz ważniejszy dla Unilevera

Koncern zdecydował o skoncentrowaniu w Polsce europejskiej produkcji zup płynnych.

Kraj, 11 lutego 2009

Jeden z globalnych ośrodków rozwojowych Unilevera w Polsce

Unilever otworzy w Poznaniu centrum rozwojowe płynnych produktów żywnościowych. To pierwszy globalny ośrodek badawczo-rozwojowy koncernu zajmujący się żywnością zlokalizowany w...

Zagranica, 23 lipca 2008

Unilever sprzedał markę Bertolli hiszpańskiej Grupo SOS

Unilever sprzedał markę Bertolli (oliwa, ocet) hiszpańskiej Grupo SOS. Wartość transakcji to 630 mln euro. Z portfolio marki Bertolli Unilever...

Zagranica, 12 maja 2008

Marka oliwy Bertolli może zostać sprzedana

Unilever przygotowuje się do sprzedania marki Bertolli, pod którą sprzedaje oliwę (brand jest światowym liderem w segmencie). Marketer zastanawia się...

Zagranica, 14 kwietnia 2006

Unilever ogranicza współpracę z agencjami internetowymi i directmarketingowymi

Unilever prowadzi proces przetargowy, w wyniku którego chce zredukować listę agencji directmarketingowych i internetowych. Obecnie koncern współpracuje z 23 agencjami....

Zagranica, 2 grudnia 2003

Agencja reklamowa Lowe straciła budżet reklamowy marki Surf

Agencja reklamowa Lowe straciła w Europie obsługę budżetu proszku do prania Surf należącego do portfolio koncernu Unilever. Nową agencją tego...