M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Biedronka (marka)"

Kraj, 9 marca 2015

Biedronka robi konkurencję kapitule Nike

Sieć Jeronimo Martins organizuje konkurs literacki, w którym można wygrać 100 tys. zł.

Kraj, 12 lutego 2015

Hortex z limitowaną ofertą dla zakochanych

Firma wprowadziła limitowaną serię napojów dostępnych tylko w sieci Biedronka.

Kraj, 9 lutego 2015

Unique One dla Puriny

Agencja zorganizowała konkurs dla kociej marki z portfolio Nestle.

Kraj, 29 stycznia 2015

Biedronka będzie sprzedawać własny tygodnik

Projekt powstaje w wydawnictwie Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 21 listopada 2014

"Kropka TV" będzie miała męski dodatek

Będzie wydawany w cyklu miesięcznym.

Kraj, 5 listopada 2014

T-Mobile z Frugo w Biedronce

A Orange z Lay'sami (Frito Lay Poland).

Kraj, 3 listopada 2014

Odnowiona "Kropka TV"

Zmienia się logo, szata graficzna, a do głównego grzbietu dołącza kolejny - "Twój Poradnik i Kropka!".

Kraj, 7 października 2014

DDB Warszawa, OS3, Universal McCann oraz Value Media z grand prix w konkursie Effie 2014

Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Duda Polska pozostaje główną agencją Jeronimo Martins

Kampania "Kartą też się opłaca. I kropka" zrealizowana przez Ogilvy & Mather Advertising miała charakter jednorazowy.

Kraj, 15 lipca 2014

Sprostowanie: Ogilvy & Mather dla Biedronki

Korekta informacji z wczorajszego wydania MMP24.

Kraj, 11 lipca 2014

Biedronka rozważa rozwój kategorii żywności bio

Sieć Jeronimo Martins bada potencjał kategorii.

Kraj, 24 czerwca 2014

Niedźwiedzie odwiedzają Biedronkę [wideo]

Rozpoczął się kolejny etap kampanii wizerunkowej sieci handlowej.

Kraj, 23 czerwca 2014

Startuje projekt Kino z Biedronką

Sieć zorganizuje 100 seansów plenerowych.

Kraj, 13 czerwca 2014

W Biedronkach zapłacimy kartami

Wbrew spekulacjom prasowym sieć testuje zarówno karty MasterCard, jak i Visa. Transakcje będzie obsługiwał Pekao SA.

Przetargi, 11 czerwca 2014

Hebe finalizuje przetarg na media

Jeronimo Martins zawęził listę domów mediowych w przetargu na planowanie i zakup mediów dla sieci drogerii kosmetycznych.

Kraj, 21 maja 2014

Duda Ads Polska chce pracować nie tylko dla Biedronki

Jeronimo Martins jest wciąż najważniejszym klientem agencji, ale zakończył się dwuletni okres wyłączności.

Przetargi, 20 marca 2014

Lidl przenosi obsługę z Universala do Havas Media

Sieć dyskontów zakończyła przetarg i wybrała ofertę domu mediowego Havas Media.

Przetargi, 19 marca 2014

Havas Media wygrał przetarg Lidla

Marketer zmienia dom mediowy.

Przetargi, 17 marca 2014

Hebe szuka domu mediowego

Jeronimo Martins rozpisał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci drogerii kosmetycznych.

Kraj, 27 lutego 2014

Jeronimo Martins zainwestuje w Polsce ponad 600 mln euro

Właściciel Biedronki planuje ekspansję.

Kraj, 21 lutego 2014

Mlekovita i Agroserw w reklamach Biedronki [wideo]

Dostawcy produktów pojawiają się w komunikatach reklamowych sieci dyskontów.

Kraj, 16 grudnia 2013

Biedronka oferuje ubrania polskich projektantów

Przed sylwestrem sieć chce wypromować nazwiska absolwentów ASP i oferuje sukienki sylwestrowe zaprojektowane przez artystów.

Kraj, 4 października 2013

CSR - misja i konieczność

Wielkie marki w zderzeniu z małymi i średnimi przedsiębiorcami, raportowanie społecznej odpowiedzialności czy trudność przekonania dyrektorów sprzedaży do działań CSR-owych to tylko niektóre tematy poruszane na konferencji zorganizowanej przez VFP Communications.

Kraj, 1 października 2013

Jacek Redźko i Dominik Siadak zakładają własną agencję

Powstaje agencja Asap & Asap.

Kraj, 25 lipca 2013

Dyskontem Polska stoi

Lidl zwiększył w pierwszym półroczu wydatki reklamowe, Biedronka je ścięła, w szranki staje również duńskie Netto.

Kraj, 15 lipca 2013

Na letnie seanse pod chmurką pójdziemy do… Biedronki

Na miesiąc do 20 wypoczynkowych miejscowości zawita letnie kino plenerowe przy sklepach Biedronka. Kinomani będą mogli zaopatrzyć się w przekąski i napoje.

Kraj, 13 maja 2013

Edipresse przejmuje wydawcę "Kropki TV"

Spółka P&P ma nowego właściciela.

Kraj, 30 kwietnia 2013

Analiza rynku retail & fashion

Konsument umacnia marketerów w przekonaniu, że efekt "ROPO - Research Online, Purchase Offline" to fakt i całościowe zarządzanie komunikacją marki oraz monitorowanie ścieżki zakupowej klientów jest obecnie koniecznością.

Przetargi, 28 marca 2013

Hypermedia Isobar prawdopodobnie wygrywa obsługę Biedronki

Przetarg interaktywny zakończył się sukcesem dla agencji z grupy Aegis Media - wynika z naszych informacji.

Kraj, 22 lutego 2013

Kampania Biedronki z Danielem Olbrychskim

Ruszyła kolejna część komunikacji sieci Biedronka promująca rodzime produkty.

Kraj, 6 lutego 2013

Mariusz Świtalski chce przejąć Merlina

Znany inwestor, twórca Eurocashu, Biedronki i Żabki, a obecnie sieci pasaży Czerwona Torebka, chce przejąć jeden z najstarszych rodzimych sklepów internetowych.

Kraj, 20 grudnia 2012

"Rzeczpospolita" prezentuje najdroższe polskie marki

Łączną wartość rodzimych marek dziennik wycenił na 57,5 mld zł.

Kraj, 26 listopada 2012

Nowy magazyn kulinarny Biedronki w nakładzie 0,5 mln egz.

"Moje Smaki Życia" to nowy magazyn dystrybuowany w sieci dyskontów Biedronka.

Kraj, 5 listopada 2012

Biedronka wprowadza system kawowy

Detalista wchodzi na szybko rozwijający się rynek, gdzie są już m.in. Nestle i Kraft.

Kraj, 6 lipca 2012

Kropka Bordo rośnie i zdobywa nowych klientów

Do agencji dołączyło trzech nowych kreatywnych.

Kraj, 15 czerwca 2012

Euro 2012 dało tylko 3 proc. wzrostu wydatków

W czołówce reklamodawców wcale nie przodują sponsorzy mistrzostw.

Kraj, 14 czerwca 2012

Maciej Szapiel w Lubię to - Social Media Agency

Menedżer wcześniej związany był z MEC Interaction.

Kraj, 28 maja 2012

Biedronka będzie miała piłkarski magazyn

W związku z Euro 2012 w sieci pojawi się "Piłka i Kropka".

Kraj, 24 maja 2012

Puszka sleek Coca-Coli z Lewandowskim tylko w Biedronce

Marketer po raz kolejny realizuje specjalny projekt dla Jeronimo Martins Dystrybucja.

Kraj, 8 maja 2012

Startuje MEC Liquid

Dom mediowy MEC rozwija kompetencje kreatywno-produkcyjne.

Kraj, 16 kwietnia 2012

Biedronka nie tylko z Dudą

Umowa z Publicisem i Mather Communications nadal obowiązuje.

Zagranica, 12 marca 2012

Jeronimo Martins zainwestuje w Ameryce Płd.

Portugalski właściciel sieci Biedronka za pierwszy cel stawia sobie Kolumbię.

Kraj, 9 marca 2012

Stars doradza "Kropce TV"

Firma doradcza Rafała Szysza będzie współpracowała z nowym wydawcą magazynu telewizyjnego sieci Biedronka.

Kraj, 5 marca 2012

Concept Publishing wydziela spółkę dla "Kropki TV"

Wydawca porządkuje zakres swoich działań i wydziela spółkę odpowiedzialną za wydawanie TV-guide'u.

Kraj, 22 lutego 2012

Media Markt szykuje projekt nawiązujący do Euro 2012

Sieć marketów z elektroniką, sprzętem AGD i multimediami w przewrotny sposób postanowiła nawiązać do Euro 2012.

Artykuły weekendowe, 20 stycznia 2012

Jakościowy skok do przodu

Od dyskontu do supermarketu. O repozycjonowaniu sieci handlowej Biedronka pisze Jarosław Filipek, prezes zarządu Codes Strategie.

Kraj, 16 stycznia 2012

Duda Polska nie nastawia się na lokalnych klientów

Agencja zarządzana w Polsce przez ekspatów wprowadza nową komunikację Biedronki. Senior copywriterem jest Kamilla Komaiszko, dotychczas CEE regional senior copywriter w Saatchi & Saatchi.

Kraj, 16 stycznia 2012

Nowe logo i komunikacja Biedronki

Sieć handlowa w kampaniach będzie stawiać na komunikację niskiej ceny i jakość. Zmienią się też sklepy.

Kraj, 12 stycznia 2012

Biedronka w dobrej formie finansowej

Spółka Jerónimo Martins zaprezentowała wstępne wyniki sprzedaży za 2011 rok.

Kraj, 29 listopada 2011

Brainshake rozwija projekt związany z Euro 2012

Do zespołu agencji dołączył Robert Zakrzewski, który objął nowo utworzone stanowisko sponsorship & sales directora.