M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Biedronka (firma)"

Kraj, 26 kwietnia 2017

GfK: dyskonty głównym miejscem zakupów FMCG

Konsumenci deklarują, że głównym źródłem informacji o promocjach są wciąż gazetki, ale na drugim miejscu znalazła się telewizja - wskazuje badanie GfK Shopping Monitor 2017.

Zagranica, 25 kwietnia 2017

Jerónimo Martins ogłasza wyniki, a Biedronka plany rozwoju

Portugalska grupa Jerónimo Martins, będąca właścicielem sieci Biedronka, opublikowała kwartalne wyniki finansowe. Sprzedaż skonsolidowana grupy rok do roku wzrosła o 9 proc. Zapowiedziano przy tym, że do końca br. sieć Biedronka otworzy w Polsce kolejnych 100 sklepów.

Kraj, 23 marca 2017

Biedronka rusza z akcją "Super zwierzaki" [wideo]

Akcja promowana jest również w internecie oraz social mediach, na uruchomionym testowo profilu w serwisie Facebook pod nazwą BiedronkaCodziennie.

Kraj, 20 marca 2017

Ponad 1 mld zł na reklamę sieci handlowych

Lidl wydał ponad dwa razy więcej niż drugi w zestawieniu Media Expert i o ponad 100 mln zł więcej niż jego główny konkurent - Biedronka.

Kraj, 14 marca 2017

Biedronka prowadzi kampanię teaserową nowej oferty [wideo]

Działania realizują Duda Polska i MEC.

Kraj, 1 marca 2017

Open Research: shopperzy chcą natychmiastowej korzyści z promocji

Najnowszy raport podsumowuje trendy shopperowe.

Kraj, 24 lutego 2017

Jeronimo Martins Polska z wielkimi planami inwestycyjnymi

Grupa zamierza wydać w tym roku na inwestycje ok. 700 mln euro i otworzyć ponad 100 Biedronek.

Zagranica, 31 stycznia 2017

Były szef Biedronki odchodzi z rosyjskiej sieci

Pedro Pereira da Silva, były szef sieci Biedronka w Polsce, po dziesięciu miesiącach odszedł ze stanowiska prezesa rosyjskiej grupy detalicznej Dixy Group.

Kraj, 1 grudnia 2016

Nivea, Google i Rossmann najbardziej "meaningful" w badaniu Havasa

Podczas 10. Konferencji Havas Media Group Organic Marketing przedpremierowo zaprezentowano wyniki globalnego badania Meaningful Brands.

Kraj, 3 listopada 2016

Biedronka otworzy 100 sklepów

Sieć chce być liderem cenowym w Polsce, inwestuje w przebudowę nowych placówek i planuje 100 dodatkowych otwarć w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy.

Kraj, 19 października 2016

Dwie poznańskie agencje łączą się

About Ad i Morski Studio Graficzne mają uzupełnić swoje kompetencje o nowe obszary. Połączenie nie ma charakteru kapitałowego.

Kraj, 10 października 2016

Danuta Nierada na stanowisku associate creative directora w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions

Jest trzecią osobą w agencji na tym stanowisku.

Kraj, 11 sierpnia 2016

Biedronka uruchomiła własną fabrykę zup

To pierwsza inwestycja produkcyjna portugalskiej firmy, na razie kosztowała 30 mln zł.

Przetargi, 22 lipca 2016

Biuro Podróży Reklamy wygrywa obsługę marki Dada

Agencja będzie prowadzić działania do końca 2017 r.

Kraj, 21 lipca 2016

Starcom: trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile

Coca-Cola i Biedronka największymi wygranymi spośród sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski - wynika z badania dla domu mediowego Starcom.

Kraj, 19 lipca 2016

Polacy coraz chętniej jedzą lody

Stopniowo zwiększa się spożycie lodów w Polsce, a producenci zaczynają oferować warianty bezglutenowe i bez laktozy.

Kraj, 12 lipca 2016

Nielsen: liczba produktów markowych w dyskontach wzrosła trzykrotnie

Firma zaprezentowała raport "Dyskonty: w obliczu wyzwania", w którym stwierdza, że Lidl i Biedronka są już detalicznym mainstreamem konkurującym z powodzeniem z hipermarketami i sklepami convenience.

Kraj, 14 czerwca 2016

SMG Polska: co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw

W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola.

Przetargi, 26 kwietnia 2016

Biedronka planuje przegląd agencji reklamowych

Marketer obecnie pracuje m.in. z agencją Duda Polska.

Kraj, 21 kwietnia 2016

Asap & Asap i Marketing Plus przygotowały specjalny projekt Biedronki

"Innowacje Biedronki" to element programu "Testujemy".

Kraj, 5 kwietnia 2016

Coca-Cola rozpoczyna aktywności przed Euro 2016

Do sprzedaży trafi limitowana edycja butelki, do wygrania są bilety na imprezę i piłki z podpisem Roberta Lewandowskiego. W tym roku akcja związana z piłkarskimi mistrzostwami będzie powiązana z projektem dla młodzieży Coca-Cola Cup.

Kraj, 23 lutego 2016

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją Deloitte Digital

Agencja otwiera warszawski oddział.

Kraj, 8 lutego 2016

Po dziewięciu latach Lukoil wycofuje się z Polski

Austriacki AMIC, który kupił od Rosjan stacje paliw, w Polsce "rozważy" ich rebrandig na swoją markę.

Kraj, 5 lutego 2016

Young & Rubicam zatrudnia kolejny team kreatywny

Piotr Jakubowski i Michał Konert dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 5 lutego 2016

Visa chwali się dobrymi wynikami w Polsce

Liczba transakcji kartami wzrosła w ciągu roku o 44 proc., a ich wartość o ponad 20 proc.

Kraj, 3 lutego 2016

Tomasz Suchański prezesem Żabka Polska

Z Biedronki do Żabki.

Kraj, 17 grudnia 2015

"DGP": Biedronka znacząco redukuje inwestycje w Polsce

Według informacji opublikowanych w "Dzienniku Gazecie Prawnej" sieć Biedronka zamiast zapowiadanego otwierania 250-300 sklepów, ma zamiar otwierać średnio 100 dyskontów rocznie.

Kraj, 16 listopada 2015

Marka Bohoboco dostępna w Biedronce

Sieć w okresie świątecznym będzie prowadziła sprzedaż kompletów pościeli od Bohoboco.

Kraj, 3 listopada 2015

Jagna Pilczuk i Tadeusz Zwierzyński dołączają do Chimney Poland

Nowa producentka i koordynator postprodukcji wzmacniają zespół studia.

Kraj, 13 października 2015

Ewa Schreiber i Radosław Wierzbiński awansują w Media Impact Polska

Wierzbiński pokieruje działem strategii i jakości, a Ewa Schreiber działem ofert i zarządzania projektami.

Kraj, 6 października 2015

PMR: rynek marek własnych w Polsce będzie rósł, ale wolniej

Na produkty private label polscy konsumenci wydadzą w tym roku 44,4 mld zł, o 6,6 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Visa, Orlen i Biedronka chwalą się sukcesem wspólnej akcji

51 proc. osób, które otrzymały kody, skorzystało z promocji.

Kraj, 16 lipca 2015

Coca-Cola i Biedronka we wspólnej akcji

Dwa podmioty ogłosiły wspólne działania, które mają potrwać do połowy października.

Kraj, 12 czerwca 2015

Pierwszy laureat konkursu literackiego Biedronki

Katarzyna Szestak za książkę dla dzieci otrzymuje 100 tys. zł w pierwszym etapie konkursu.

Kraj, 10 czerwca 2015

Henryk Kania chwali się wzrostami

Według danych GfK Polonia wędliny producenta w I kwartale 2015 r. trafiły do 29 proc. polskich domów.

Kraj, 9 czerwca 2015

Marcin Barycki z Havasa przechodzi do Soundflower

W swojej karierze realizował reklamy m.in. dla Opla czy Orange.

Kraj, 22 maja 2015

Biedronka podkreśla, że świetuje 20. urodziny

Sieć Jeronimo Martins rusza z działaniami o charakterze wizerunkowym.

Kraj, 19 maja 2015

Największa dotychczas promocja płatności bezgotówkowych Visa w Polsce

Partnerami są Biedronka i Orlen. Przekaz ma dotrzeć do ponad 90 proc. Polaków. Kampanię reklamową realizują Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 5 maja 2015

Cztery tysiące chętnych na nagrodę literacką Piórko

Na konkurs literacki "Piórko 2015" będący projektem sieci Biedronka wpłynęło 4 tys. prac.

Kraj, 27 marca 2015

Biedronka inspiruje pisarzy

Już 250 osób zgłosiło swoje prace w konkursie Biedronki Piórko 2015, w którym jest do wygrania 100 tys. zł.

Kraj, 27 marca 2015

Walka o kolory między RedBullem a Biedronką

Sprawa trafiła do Urzędu Harmonizacji Rynku Wewnętrznego regulującego znaki towarowe w UE.

Kraj, 26 marca 2015

Rośnie rynek makaronów specjalnych

W ub.r. rynek makaronów w Polsce zanotował 2-procentowy wzrost ilościowy. Marki własne rosną w siłę - wynika z danych GfK.

Kraj, 24 marca 2015

Powstała nowa agencja Head 2 Head Events

Zarządzającymi i współtwórcami agencji są Krzysztof Szymański i Robert Pęszyński.

Kraj, 13 marca 2015

Zakłady Mięsne Henryk Kania notują 108-proc. wzrost zysku

Spółka prezentuje wyniki za 2014 r.

Kraj, 26 lutego 2015

"Magazyn Wino" dla Biedronki

Specjalne wydanie periodyku promuje portugalskie produkty.

Kraj, 13 lutego 2015

Grupa Lotos będzie sponsorem piłkarskiej reprezentacji

W przyszłym tygodniu paliwowa spółka ma podpisać umowę w tej sprawie z PZPN.

Kraj, 28 stycznia 2015

Visa z bankami i detalistami uruchomi duży program rabatowy

Polska będzie drugim rynkiem, po Wielkiej Brytanii, gdzie wystartuje ten projekt.

Kraj, 16 stycznia 2015

Putrzyński nowym prezesem i dyrektorem generalnym agencji Change Integrated

Od początku lutego br. nowym dyrektorem generalnym i prezesem agencji Change Integrated, należącej do Group One, zostanie Wojciech Putrzyński, przez ostatnie osiem lat związany z Grupą Ogilvy & Mather.

Kraj, 3 grudnia 2014

Spółka Czerwona Torebka oskarża dziennikarzy o manipulowanie kursem

Spółka kontrolowana przez znanego biznesmena Mariusza Świtalskiego złożyła doniesienie na dziennikarzy "Gazety Wyborczej", "Gazety Bankowej" i portalu wGospodarce.pl.

Kraj, 24 października 2014

Biedronka z obchodami Dnia Makaronu

Druga sieć dyskontowa, zaraz po Lidlu, wprowadza do sprzedaży typowo włoskie produkty.