M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Biedronka (firma)"

Kraj, 14 czerwca 2016

SMG Polska: co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw

W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola.

Przetargi, 26 kwietnia 2016

Biedronka planuje przegląd agencji reklamowych

Marketer obecnie pracuje m.in. z agencją Duda Polska.

Kraj, 21 kwietnia 2016

Asap & Asap i Marketing Plus przygotowały specjalny projekt Biedronki

"Innowacje Biedronki" to element programu "Testujemy".

Kraj, 5 kwietnia 2016

Coca-Cola rozpoczyna aktywności przed Euro 2016

Do sprzedaży trafi limitowana edycja butelki, do wygrania są bilety na imprezę i piłki z podpisem Roberta Lewandowskiego. W tym roku akcja związana z piłkarskimi mistrzostwami będzie powiązana z projektem dla młodzieży Coca-Cola Cup.

Kraj, 23 lutego 2016

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją Deloitte Digital

Agencja otwiera warszawski oddział.

Kraj, 8 lutego 2016

Po dziewięciu latach Lukoil wycofuje się z Polski

Austriacki AMIC, który kupił od Rosjan stacje paliw, w Polsce "rozważy" ich rebrandig na swoją markę.

Kraj, 5 lutego 2016

Young & Rubicam zatrudnia kolejny team kreatywny

Piotr Jakubowski i Michał Konert dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 5 lutego 2016

Visa chwali się dobrymi wynikami w Polsce

Liczba transakcji kartami wzrosła w ciągu roku o 44 proc., a ich wartość o ponad 20 proc.

Kraj, 3 lutego 2016

Tomasz Suchański prezesem Żabka Polska

Z Biedronki do Żabki.

Kraj, 17 grudnia 2015

"DGP": Biedronka znacząco redukuje inwestycje w Polsce

Według informacji opublikowanych w "Dzienniku Gazecie Prawnej" sieć Biedronka zamiast zapowiadanego otwierania 250-300 sklepów, ma zamiar otwierać średnio 100 dyskontów rocznie.

Kraj, 16 listopada 2015

Marka Bohoboco dostępna w Biedronce

Sieć w okresie świątecznym będzie prowadziła sprzedaż kompletów pościeli od Bohoboco.

Kraj, 3 listopada 2015

Jagna Pilczuk i Tadeusz Zwierzyński dołączają do Chimney Poland

Nowa producentka i koordynator postprodukcji wzmacniają zespół studia.

Kraj, 13 października 2015

Ewa Schreiber i Radosław Wierzbiński awansują w Media Impact Polska

Wierzbiński pokieruje działem strategii i jakości, a Ewa Schreiber działem ofert i zarządzania projektami.

Kraj, 6 października 2015

PMR: rynek marek własnych w Polsce będzie rósł, ale wolniej

Na produkty private label polscy konsumenci wydadzą w tym roku 44,4 mld zł, o 6,6 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Visa, Orlen i Biedronka chwalą się sukcesem wspólnej akcji

51 proc. osób, które otrzymały kody, skorzystało z promocji.

Kraj, 16 lipca 2015

Coca-Cola i Biedronka we wspólnej akcji

Dwa podmioty ogłosiły wspólne działania, które mają potrwać do połowy października.

Kraj, 12 czerwca 2015

Pierwszy laureat konkursu literackiego Biedronki

Katarzyna Szestak za książkę dla dzieci otrzymuje 100 tys. zł w pierwszym etapie konkursu.

Kraj, 10 czerwca 2015

Henryk Kania chwali się wzrostami

Według danych GfK Polonia wędliny producenta w I kwartale 2015 r. trafiły do 29 proc. polskich domów.

Kraj, 9 czerwca 2015

Marcin Barycki z Havasa przechodzi do Soundflower

W swojej karierze realizował reklamy m.in. dla Opla czy Orange.

Kraj, 22 maja 2015

Biedronka podkreśla, że świetuje 20. urodziny

Sieć Jeronimo Martins rusza z działaniami o charakterze wizerunkowym.

Kraj, 19 maja 2015

Największa dotychczas promocja płatności bezgotówkowych Visa w Polsce

Partnerami są Biedronka i Orlen. Przekaz ma dotrzeć do ponad 90 proc. Polaków. Kampanię reklamową realizują Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 5 maja 2015

Cztery tysiące chętnych na nagrodę literacką Piórko

Na konkurs literacki "Piórko 2015" będący projektem sieci Biedronka wpłynęło 4 tys. prac.

Kraj, 27 marca 2015

Biedronka inspiruje pisarzy

Już 250 osób zgłosiło swoje prace w konkursie Biedronki Piórko 2015, w którym jest do wygrania 100 tys. zł.

Kraj, 27 marca 2015

Walka o kolory między RedBullem a Biedronką

Sprawa trafiła do Urzędu Harmonizacji Rynku Wewnętrznego regulującego znaki towarowe w UE.

Kraj, 26 marca 2015

Rośnie rynek makaronów specjalnych

W ub.r. rynek makaronów w Polsce zanotował 2-procentowy wzrost ilościowy. Marki własne rosną w siłę - wynika z danych GfK.

Kraj, 24 marca 2015

Powstała nowa agencja Head 2 Head Events

Zarządzającymi i współtwórcami agencji są Krzysztof Szymański i Robert Pęszyński.

Kraj, 13 marca 2015

Zakłady Mięsne Henryk Kania notują 108-proc. wzrost zysku

Spółka prezentuje wyniki za 2014 r.

Kraj, 26 lutego 2015

"Magazyn Wino" dla Biedronki

Specjalne wydanie periodyku promuje portugalskie produkty.

Kraj, 13 lutego 2015

Grupa Lotos będzie sponsorem piłkarskiej reprezentacji

W przyszłym tygodniu paliwowa spółka ma podpisać umowę w tej sprawie z PZPN.

Kraj, 28 stycznia 2015

Visa z bankami i detalistami uruchomi duży program rabatowy

Polska będzie drugim rynkiem, po Wielkiej Brytanii, gdzie wystartuje ten projekt.

Kraj, 16 stycznia 2015

Putrzyński nowym prezesem i dyrektorem generalnym agencji Change Integrated

Od początku lutego br. nowym dyrektorem generalnym i prezesem agencji Change Integrated, należącej do Group One, zostanie Wojciech Putrzyński, przez ostatnie osiem lat związany z Grupą Ogilvy & Mather.

Kraj, 3 grudnia 2014

Spółka Czerwona Torebka oskarża dziennikarzy o manipulowanie kursem

Spółka kontrolowana przez znanego biznesmena Mariusza Świtalskiego złożyła doniesienie na dziennikarzy "Gazety Wyborczej", "Gazety Bankowej" i portalu wGospodarce.pl.

Kraj, 24 października 2014

Biedronka z obchodami Dnia Makaronu

Druga sieć dyskontowa, zaraz po Lidlu, wprowadza do sprzedaży typowo włoskie produkty.

Kraj, 15 października 2014

Frugo ozłociło się w stylu retro

FoodCare inwestuje w limitowaną, złotą serię napoju Frugo.

Kraj, 19 września 2014

Andrzej Ziembicki przeszedł z The Digitals do Asap & Asap

Agencja powiększyła zespół o szefa od mediów społecznościowych.

Kraj, 11 września 2014

Klienci Biedronki chętnie zdrapują

Sieć twierdzi, że w ciągu pierwszego tygodnia akcji promocyjnej klienci sklepów zdrapali ponad 21 tys. zwycięskich losów.

Kraj, 8 września 2014

Bankomaty Cash 4 You zmienią się w Planet Cash

Firma ITCard, operator tej sieci, drugiej po Euronecie, ma ich obecnie 1,2 tys., a do końca br. postawi kolejne 0,5 tys. Wszystkie mają mieć czytniki biometryczne.

Kraj, 15 lipca 2014

Polski rynek spożywczy czeka odbicie

Według analiz PMR w ciągu 5 lat rynek może urosnąć nawet o 20 proc.

Kraj, 14 lipca 2014

Biedronka chwali się i reklamuje płatność kartami

Największy w kraju detalista udostępnił w blisko 2 tys. z 2,4 tys. posiadanych sklepów płatności kartami i promuje je w kampanii.

Kraj, 26 czerwca 2014

Nierada i Karłowski przechodzą z PZL do Saatchi & Saatchi

Danuta Nierada i Marcin Karłowski od lipca br. dołączają do zespołu Kamila Majewskiego w Saatchi & Saatchi jako nowy seniorski team kreatywny.

Kraj, 17 czerwca 2014

Blend-a-med i Oral-B oferują bezpłatne badania dentystyczne

Współorganizatorem badań jest sieć Biedronka. Według szacunków Instytutu Blend-a-med Oral-B z bezpłatnych konsultacji dentystycznych może skorzystać 48 tys. Polaków.

Kraj, 2 czerwca 2014

Zgoda na koncentrację: Biedronka i Marcpol

Transakcja ma polegać na zakupie 11 sklepów należących do Marcpolu.

Kraj, 15 maja 2014

GfK: lekki spadek rynku wody

Polacy wciąż chętniej w tej kategorii wybierają produkty markowe.

Kraj, 14 maja 2014

Polacy wybierają markowe wody

Według danych GfK Polonia Polacy częściej sięgają po wody mineralne markowych producentów - najwięcej zyskały Żywiec Zdrój, Cisowianka i Muszynianka.

Kraj, 15 kwietnia 2014

Isobar Poland autorem nowej strony Biedronki

Strona została także dostosowana do urządzeń mobilnych oraz programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące.

Przetargi, 4 lutego 2014

Stars audytorem przetargu Lidla

Procedury konkursowe dotyczące jednego z największych budżetów reklamowych koordynuje zewnętrzna firma.

Kraj, 29 stycznia 2014

Paprocki & Brzozowski w Biedronce w szczytnym celu

DKMS Polska, projektanci Paprocki & Brzozowski oraz sieć Biedronka działają na rzecz chorych na nowotwory krwi.

Kraj, 24 stycznia 2014

Knorr, Coca-Cola i Milka markami najczęściej kupowanymi przez użytkowników Listonic

W 2013 r. największą popularnością cieszyły się produkty spożywcze - przede wszystkim warzywa i owoce, nabiał oraz przyprawy.

Kraj, 15 stycznia 2014

14,4 proc. wzrostu sprzedaży Biedronki

Jeronimo Martins prezentuje wyniki finansowe.

Kraj, 13 stycznia 2014

Piwo Krakus wraca, ale tylko do Tesco

Kultowa niegdyś marka Grupy Żywiec na zasadach wyłączności u jednego detalisty.