M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bis Polskie Radio (marka)"

Kraj, 22 października 2008

Radio Zet liderem wpływów reklamowych po trzech kwartałach

Po trzech kwartałach br. liderem wpływów reklamowych wśród stacji radiowych jest Radio Zet - wynika z raportu Expert Monitora. Przychody...

Kraj, 22 stycznia 2008

Bis Polskie Radio rusza z 4. edycją plebiscytu "Nieprzeciętni"

Bis Polskie Radio rozpoczęło wczoraj czwartą edycję plebiscytu "Nieprzeciętni". Konkurs ma na celu promocję młodych ludzi, którzy w minionym roku...

Kraj, 25 czerwca 2007

Wakacje na antenach Polskiego Radia

Jedynka, Dwójka i Bis Polskie Radio wprowadziły wakacyjne ramówki. Antenę Programu I zdominuje wakacyjna, coroczna audycja "Lato z radiem" nadawana...

Kraj, 23 stycznia 2007

Bis Polskie Radio ruszyło z III edycją "Nieprzeciętnych"

Bis Polskie Radio rozpoczęło trzecią edycję plebiscytu "Nieprzeciętni". Celem akcji jest promowanie młodych ludzi, którzy nie ukończyli 25. roku życia,...

Kraj, 20 grudnia 2006

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska odpowiada za public relations Trójki Polskiego Radia

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska jest nowym specjalistą ds. public relations Trójki Polskiego Radia SA. Zastąpiła na tym stanowisku Annę Perek, która obecnie...

Kraj, 23 października 2006

Wzrosły wpływy z reklam ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych po trzech kwartałach br.

Wszystkie ogólnopolskie stacje radiowe, oprócz Bis Polskiego Radia, zwiększyły swoje wpływy reklamowe po trzech kwartałach br. w stosunku do tego...

Kraj, 23 października 2006

Wspólny projekt Bis Polskiego Radia i "Machiny"

"Machina" (Platforma Mediowa "Point Group") rozpoczęła realizację projektu Machina Radio. W minioną sobotę ruszyła cotygodniowa audycja tytułu w Bis Polskim...

Kraj, 2 października 2006

Bis Polskie Radio funduje wyjazd na wystawę w Bonn

Wycieczka do Bonn na wystawę sztuki współczesnej "The Guggenheim Collection" jest nagrodą w plastycznym konkursie Bis Polskiego Radia. Zabawa, która...

Kraj, 5 września 2006

Bis Polskie Radio rezygnuje z określenia "radio edukacyjne" i poszerza target

"Wiedza, życie i czas wolny" to nowe hasło przewodnie Bis Polskiego Radia, bo jak mówi Jacek Sobala, dyrektor programowy stacji,...

Kraj, 13 lipca 2006

Radio BiS poszerza target i rezygnuje z ostrej muzyki

BiS Polskie Radio wprowadza zmiany do ramówki. Jacek Sobala, nowy szef stacji, zapowiada nawiązanie większej interakcji ze słuchaczami, emisję lżejszej...

Kraj, 29 czerwca 2006

Wkrótce premiera "Selectora" w BiS Polskim Radiu

Audycja muzyczna "Selector" zadebiutuje 1 lipca na antenie BiS Polskiego Radia. Będzie emitowana w soboty od godziny 20.00. "Selector" poświęcony...

Kraj, 7 czerwca 2006

Polskie Radio kupiło prawa do transmitowania mundialu

Polskie Radio SA zakupiło prawa do transmitowania i relacjonowania mistrzostw świata w piłce nożnej 2006. Transmisje będą emitowane głównie na...

Przetargi, 12 kwietnia 2006

Soda Advertising dla 10. Pikniku Naukowego Bis Polskiego Radia

Agencja Soda Advertising wygrała przetarg na przygotowanie materiałów promujących 10. Piknik Naukowy organizowany przez Bis Polskie Radio. Kampania reklamowa obejmie...