M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Biuro Marketingu i Promocji TVP (firma)"

Kraj, 2 marca 2010

Grażyna Strzelczak-Batkowska pokieruje marketingiem TVP

Grażyna Strzelczak-Batkowska została dyrektorem Biura Marketingu TVP. To nowa struktura marketingowa telewizji publicznej - wcześniej działało Biuro Marketingu i Promocji...

Kraj, 10 września 2009

TVP rozpoczyna kampanię promującą "Dom nad rozlewiskiem"

W najbliższy poniedziałek rusza kolejna odsłona jesiennej kampanii reklamowej TVP pod hasłem: "Najlepsze seriale w Telewizji Polskiej". Promocją objęta została...

Kraj, 24 sierpnia 2009

TVP2 rusza z promocją jesiennej ramówki

Rusza pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej TVP pod hasłem "Najlepsze seriale jesienią w Telewizji Polskiej". Promocją objęta została kolejna seria...

Kraj, 16 lipca 2009

Aneta Jaworska wesprze marketing Grupy IQS

Aneta Jaworska dołączyła do zespołu Grupy IQS. Jako kierownik ds. PR i marketingu będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji firmy, koordynację...

Kraj, 20 lutego 2009

Kierownictwo TVP przyjmuje budżet oszczędnościowy; nadawca promuje wiosenne nowości

Przyjęty przez zarząd i radę nadzorczą Telewizji Polskiej plan ekonomiczno-finansowy na 2009 rok zakłada oszczędności. Zdaniem kierownictwa TVP bez tego...

Kraj, 23 grudnia 2008

Pat w kierownictwie TVP, możliwy zarząd komisaryczny w spółce

Witold Kołodziejski, prezes Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, powiedział, że podtrzymuje swoje wcześniejsze oświadczenia dotyczące sytuacji w kierownictwie Telewizji Polskiej....

Przetargi, 12 listopada 2008

4P Research Mix przeprowadzi dla TVP badania oceny programów TV

Instytut 4P Research Mix wygrał przetarg Biura Marketingu i Promocji TVP na przeprowadzenie metodami jakościowymi badań dotyczących oceny programów telewizyjnych....

Kraj, 4 sierpnia 2008

TVP promuje transmisję igrzysk w Pekinie

Telewizja Polska pod hasłem "40 godzin emocji na dobę" rozpoczyna kampanię reklamową powiązaną z igrzyskami olimpijskimi Pekin 2008. Strategia i...

Kraj, 15 lutego 2008

TVP startuje z kampanią wspierającą wiosenne nowości programowe

TVP rozpoczyna kampanię reklamową promującą wybrane propozycje z wiosennych ramówek stacji. Na potrzeby kampanii przygotowano nową wizualizację, której formuła wykorzystywana...

Kraj, 6 grudnia 2007

Biuro Marketingu i Promocji TVP wzmocni dział strategiczno-badawczy, skoncentruje się na promocji marki TVP

Alina Lempa, która powróciła po ponad roku na stanowisko dyrektora Biura Marketingu i Promocji TVP, zapowiada zmiany w strukturze tego...

Kraj, 5 listopada 2007

TVP1 wspiera kampanią "Wiadomości"

Telewizja Polska rozpoczyna kampanię reklamową wspierającą główny program informacyjny TVP1 "Wiadomości". Działania prowadzone będą pod hasłem "Wszędzie tam, gdzie rodzi...

Kraj, 20 sierpnia 2007

TVP wspiera nowy serial "Tajemnica twierdzy szyfrów"

Telewizja Polska rozpoczyna kampanię reklamową serialu "Tajemnica twierdzy szyfrów", który ma być hitem jesiennej ramówki TVP1. Kampania prowadzona będzie w...

Kraj, 27 czerwca 2007

IAA powołała nowy zarząd

Walne zebranie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA) wybrało członków zarządu, w skład którego weszli: Stanisław Diskau, prezes D'Advertising...

Kraj, 25 czerwca 2007

TVP insertem w kształcie pilota prowadzi kampanię abonamentową

Do dzisiejszego wydania tygodnika "Tele Tydzień" i ostatniego piątkowego dodatku telewizyjnego "Gazety Wyborczej" dołączony został insert - zakładka w kształcie...

Kraj, 20 czerwca 2007

Robert Rynkun-Werner odpowiada w TVP m.in. za marketing

Decyzją rady nadzorczej Telewizji Polskiej SA nowym członkiem zarządu tej spółki został Robert Rynkun-Werner. Zastąpił na tym stanowisku Annę Milewską,...

Kraj, 14 lutego 2007

Tomasz Kawka doradza działowi marketingu Telewizji Polskiej SA

Tomasz Kawka jako niezależny konsultant rozpoczął współpracę z Biurem Marketingu i Promocji Telewizji Polskiej. Jej zakres nie został ujawniony, wiadomo...

Kraj, 21 lipca 2006

Paweł Paluch zastąpi Alinę Lempę w Biurze Marketingu i Promocji TVP

Paweł Paluch, obecnie prezes firmy TV Promotion Design, obejmie funkcję dyrektora Biura Marketingu i Promocji Telewizji Polskiej. Zastąpi na tym...

Kraj, 12 lipca 2006

Festiwal Jedynki w Sopocie ma wzmocnić wizerunek TVP1 i zbudować większą widownię stacji latem

TVP1 po raz drugi organizuje event muzyczny Festiwal Jedynki w Sopocie. Pierwsza edycja miała miejsce przed rokiem. Tegoroczny festiwal zaplanowano...

Kraj, 6 czerwca 2006

Wzrost przychodów TVP przynajmniej na poziomie dynamiki rynkowej

Anna Milewska, nowy członek zarządu TVP, odpowiedzialna za biura: Reklamy TVP, Współpracy Międzynarodowej i Handlu oraz Marketingu i Promocji, zapowiada,...

Kraj, 28 października 2004

TVP SA prowadzi kampanię wizerunkową "Wiadomości"

TVP SA rozpoczęła pierwszą kampanię wizerunkową flagowego programu informacyjnego - "Wiadomości", który w ostatnim czasie przeszedł gruntowną metamorfozę. Działania reklamowe...