M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Biuro Reklamy Telewizji Polskiej (firma)"

Od redakcji, 24 czerwca 2016

Waldemar Gasper nie kieruje już Biurem Reklamy TVP

Prezes TVP Jacek Kurski odwołał go z zajmowanego stanowiska z powodu różnicy zdań na temat telemetrii i polityki Nielsena - wynika z naszych informacji.

Kraj, 29 listopada 2011

Brainshake rozwija projekt związany z Euro 2012

Do zespołu agencji dołączył Robert Zakrzewski, który objął nowo utworzone stanowisko sponsorship & sales directora.

Kraj, 17 czerwca 2010

30-proc. wzrost CPP w TVP w lipcu br.

Telewizja Polska otwiera sprzedaż czasu reklamowego na lipiec br.

Kraj, 15 kwietnia 2010

TVP rekomenduje zakup cennika na maj

BR TVP otwiera dziś sprzedaż czasu na maj.

Kraj, 15 grudnia 2009

BR TVP deklaruje kilkuprocentową podwyżkę CPP na styczeń

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na styczeń 2010 r. Nominalnie ceny pozostają na poziomie ze stycznia ub.r....

Kraj, 14 września 2009

BR TVP wchodzi na nowy rynek - uruchomi serwis ogłoszeniowy

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej uruchomi serwis ogłoszeniowy. Produkt ma korzystać z potencjału Telegazet Regionalnych TVP, poprzez które zaprosi do umieszczania...

Przetargi, 8 września 2009

TVP chce zbadać skuteczność product placementu w swoich serialach

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej szuka w drodze przetargu (o planach tych pisaliśmy w DS "MMP" z 14 sierpnia br.) instytutu,...

Kraj, 14 sierpnia 2009

Jak pracuje kontent w służbie marki? BR TVP chce to zbadać

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej planuje realizację pogłębionego badania sponsoringu użyczeniowego (potocznie product placement). Współpracuje obecnie z zewnętrznym konsultantem, który pomoże...

Kraj, 6 sierpnia 2009

TVP nieznacznie podniesie ceny na wrzesień br.

Jutro Biuro Reklamy Telewizji Polskiej otworzy sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. Zapowiada niewielki wzrost średniej ceny w stosunku do września...

Kraj, 23 lipca 2009

BR TVP zmienia system zarządzania i pola kompetencji

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza nowy model zarządzania. We współpracy z zewnętrznym doradcą InConsulting wypracowano program zmian, a firma przygotowała...

Kraj, 16 lipca 2009

Sprzedaż TVP.pl z BR TVP przeniesiona do OMI

Decyzją władz spółki Biuro Reklamy Telewizji Polskiej nie będzie się już zajmowało sprzedażą reklam w portalu TVP.pl. Jak wynika z...

Kraj, 9 lipca 2009

Paweł Pluciński ma przejść z BR TVP do MPG

Paweł Pluciński, menedżer zespołu handlowego w Biurze Reklamy Telewizji Polskiej, ma dołączyć do zespołu domu mediowego MPG, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Kraj, 10 czerwca 2009

Piotr Bieńko, commercial director, opuści Universal McCann

Piotr Bieńko, commercial director w domu mediowym Universal McCann, rozstaje się z agencją. Pracował w niej przez blisko rok, koordynując...

Kraj, 3 czerwca 2009

Sprzedaż stacji tematycznych na stałe przeniesiona do zespołów klienckich BR TVP

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przeniosło sprzedaż czasu reklamowego w kanałach tematycznych TVP do regularnych zespołów handlowych. Zespół Moniki Sobkowicz, który...

Kraj, 12 lutego 2009

One-2-One i TVP wdrażają projekt oparty na targetowaniu behawioralnym

Grupa One-2-One wspólnie z Biurem Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęła wdrażanie systemu reklamy mobilnej opartego na targetowaniu behawioralnym. Projekt nazywa się...

Kraj, 21 sierpnia 2008

BR TVP: przewidywalność w cenniku i 20 proc. podwyżki na pakiety

Gwarancję cen przy zakupie cennikowym pod warunkiem złożenia odpowiednich deklaracji zaproponuje reklamodawcom na 2009 rok Biuro Reklamy Telewizji Polskiej. Klienci,...

Kraj, 15 kwietnia 2008

Rafał Taranowski kieruje zespołem sponsoringu w BR TVP

Rafał Taranowski kieruje nowo utworzonym zespołem sponsoringu w Biurze Reklamy Telewizji Polskiej. Struktura powstała w wyniku połączenia zespołu ds. sponsoringu...

Kraj, 14 kwietnia 2008

BR TVP promuje nową funkcjonalność Iubileo

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej pod hasłem "Planowanie błyskawiczne" prowadzi kampanię promującą unowocześnienie systemu zakupu czasu reklamowego. W platformie Iubileo, która...

Kraj, 6 marca 2008

BR TVP wprowadzi narzędzie do wyceny pakietów sponsorskich

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej planuje wprowadzenie narzędzia software'owego do wyceny pakietów sponsorskich. Domy mediowe na podstawie kilku zmiennych będą mogły...

Kraj, 4 marca 2008

BR TVP promuje kanały tematyczne ofertą "Wiosna w TVP"

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej promuje wśród klientów ofertę "Wiosna w TVP". Reklamodawcy, którzy poszerzą kampanię na głównych antenach o stacje...