M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Biuro Reklamy TVP (firma)"

Kraj, 8 grudnia 2014

Biuro Reklamy TVP zapowiada nową politykę handlową

BR TVP wprowadzi klastry. Wielkość rabatu uzależniona będzie teraz od wielkości budżetu klienta, podobnie jak w ofercie TVN Media.

Kraj, 8 lipca 2014

Maciej Cichewicz dołączył do agencji LiquidThread

Nowy senior branded content consultant w polskim oddziale agencji.

Kraj, 17 stycznia 2011

Mobile Formats tworzy nową markę Mobime

Nową spółką mobilemarketingową zarządzają Radosław Całka i Ewa Tenczyńska.

Kraj, 10 stycznia 2011

Odszedł Włodzimierz Ławniczak

Przez kilka ostatnich lat związany był zawodowo z TVP, ostatnio - jako p.o. prezes.

Kraj, 13 grudnia 2010

Michał Kaliński negocjatorem Bauera

Nowy menedżer obejmie stanowisko dyrektora ds. negocjacji korporacyjnych Grupy Bauer Media dopiero 1 lutego 2011 r.

Kraj, 21 września 2010

Polsat ocenia wzrost CPP na 12 proc.

Biuro reklamy Polsatu otworzyło sprzedaż na październik.

Kraj, 8 marca 2010

TVP reorganizuje struktury marketingowe

W Telewizji Polskiej trwają prace nad nową strukturą komórek marketingowych. Prawdopodobnie nowe Biuro Marketingu TVP będzie ściślej związane z Biurem...

Kraj, 7 stycznia 2010

Ośrodek Mediów Interaktywnych TVP rozważa uruchomienie internetowego biura reklamy

Ośrodek Mediów Interaktywnych TVP (OMI) pod nowymi rządami rozważa uruchomienie internetowego biura reklamy. Miałoby ono sprzedawać reklamy w serwisach Telewizji...

Kraj, 4 stycznia 2010

Piotr Wałęski zatrudnia sześć osób w PDM

Polski Dom Mediowy zatrudnia nowe osoby. Do zespołu dołączają cztery pracowniczki B2B Advertising (brokera kupującego na wyłączność TVP dla ZenithOptimedia)...

Kraj, 21 grudnia 2009

Romuald Orzeł prezesem TVP, dwaj byli dyrektorzy biur w zarządzie

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej wybrała nowy zarząd spółki na dokończenie IV kadencji i na całą V kadencję. Stanowisko prezesa zarządu...

Kraj, 4 listopada 2009

One-2-One będzie pracować dla TVP; wartość usług 60 mln zł

Telewizja Polska SA podpisała z firmą One-2-One na obsługę ruchu premium SMS na swoich antenach. Wartość zamawianych usług wyniesie około...

Przetargi, 1 października 2009

4P Research Mix zbada skuteczność product palcementu dla TVP

Instytut badawczy 4P Research Mix zbada skuteczność sponsoringu użyczeniowego (czyli product placementu) w wybranych serialach TVP. To wynik wygranego przetargu...

Kraj, 30 września 2009

Stacje promują cennik, TVP utrzyma tunel na 2010 r.

Biuro Reklamy TVP nie zrezygnuje w przyszłym roku z oferty tzw. tunelu cennikowego, który w zamian za szczegółowe deklaracje wydatków...

Kraj, 13 lipca 2009

Kruk zastąpi Plucińskiego w BR TVP; Pluciński TV directorem w MPG

Przemysław Kruk pokieruje zespołem handlowym w Biurze Reklamy TVP. Jego dotychczasowy szef Paweł Pluciński przechodzi do domu mediowego MPG (patrz...

Kraj, 26 czerwca 2009

Menedżerowie Discovery w Polsce awansują w regionie

Kierownictwo Discovery Networks Central Europe, oddziału Discovery Communications, poinformowało o zmianach w strukturze działu sprzedaży reklam oraz zespołu odpowiadającego za...

Kraj, 20 maja 2009

Letnia promocja pakietów tematycznych w BR TVP

Pakiet Męski, Pakiet Kobiecy i Pakiet Wszyscy (rodzinny) wchodzą do letniej oferty Biura Reklamy TVP. Od czerwca do września klienci...

Kraj, 2 kwietnia 2009

Chmielewski kieruje nowym biurem reklamy internetowej Mediów Regionalnych

Cezary Chmielewski został dyrektorem powstającego biura reklamy internetowej w Mediach Regionalnych. Jest to nowe stanowisko w firmie. Obecnie trwa proces...

Kraj, 17 marca 2009

Polsat otwiera sprzedaż; CPP o 20 proc. niższe

Polsat Media otwiera dziś sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. CPP w stosunku do kwietnia ub.r. spadnie o 20 proc., czyli...

Kraj, 20 lutego 2009

Kierownictwo TVP przyjmuje budżet oszczędnościowy; nadawca promuje wiosenne nowości

Przyjęty przez zarząd i radę nadzorczą Telewizji Polskiej plan ekonomiczno-finansowy na 2009 rok zakłada oszczędności. Zdaniem kierownictwa TVP bez tego...

Kraj, 9 lutego 2009

Rafał Drosik odpowiada za analizy i badania w IKEA Retail

Rafał Drosik objął stanowisko kierownika ds. strategii i badań w IKEA Retail. Odpowiada za analizy i badania marketingowe, szeroko pojętą...

Kraj, 2 września 2008

Magdalena Cieślik w biurze reklamy TV Puls, wkrótce kolejne osoby

Magdalena Cieślik dołączyła do biura reklamy TV Puls. Objęła stanowisko traffic managera. Przeszła z Biura Reklamy TVP, gdzie pracowała na...

Kraj, 27 sierpnia 2008

Rekordowy udział cennika we wrześniowej sprzedaży TVP

Biuro Reklamy TVP sprzedało 82 proc. wrześniowych zasobów reklamowych w cenniku. To najwyższy udział w sprzedaży cennikowej od początku roku....

Kraj, 1 sierpnia 2008

TVP ruszy ze zintegrowaną sprzedażą pasm regionalnych

Biuro Reklamy TVP (BR TVP) od września br. zaoferuje klientom zakup pakietów reklam w pasmach regionalnych. O planach wprowadzenia ich...

Kraj, 27 czerwca 2008

Dobra Nasza realizuje projekt podkreślający atrakcje Ełku

Urząd Miasta Ełku zlecił agencji reklamowej Dobra Nasza przygotowanie projektu komunikacyjnego promującego miasto. - To bodajże pierwszy przykład inwestycji reklamowej...

Kraj, 19 czerwca 2008

Biuro Reklamy TVP postuluje utworzenie Joint Industry Committee

Biuro Reklamy TVP ma w najbliższych dniach przekazać reklamodawcom pismo, w którym postuluje powołanie Joint Industry Committee - dowiedzieliśmy się...

Kraj, 16 czerwca 2008

AGB zaprzecza zmianom w panelu, zarzuciło BR TVP fałszywe insynuacje

Utrzymujący się od kilku miesięcy spadek oglądalności w panelu AGB Nielsen Media Research, a tym samym spadek różnicy w danych...

Kraj, 30 kwietnia 2008

TVP zmieni formułę sprzedaży regionalnej

Biuro Reklamy TVP od września br. zaoferuje klientom możliwość zakupu czasu reklamowego w 16 oddziałach regionalnych TVP. Obecnie każdy z...

Kraj, 25 kwietnia 2008

Kampania portalu Dziennik.pl autorstwa agencji Off

Agencja reklamowa Off przygotowała kampanię internetową dla portalu informacyjnego Dziennik.pl. Agencja odpowiada za koncepcję, zajmuje się także realizacją bannerów. Kampania...

Kraj, 15 kwietnia 2008

At Media przebudowuje strukturę i powiększa zespół

Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media reorganizuje działy sprzedaży oraz marketingu i wsparcia sprzedaży. W ramach działu sprzedaży zwiększono liczbę...

Kraj, 13 marca 2008

Reklamy MobilKinga ocenzurowane, TVP zrezygnowała z ich emisji

Od wtorku 11 marca spoty reklamowe MobilKinga, nowego operatora telefonii komórkowej (MEC), emitowane są w stacjach komercyjnych w nowej ocenzurowanej...

Kraj, 3 marca 2008

BR TVP automatyzuje zakup cennikowy reklam

Biuro Reklamy TVP zaoferuje reklamodawcom możliwość automatycznego zakupu cennikowego czasu reklamowego. Nowa usługa uruchamiana w ramach platformy IUBILEO przechodzi ostatnią...

Kraj, 22 lutego 2008

Katarzyna Witas PR managerem agencji interaktywnej Apeiro

Katarzyna Witas objęła nowo utworzone stanowisko PR managera w krakowskiej agencji interaktywnej Apeiro. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie...

Kraj, 4 lutego 2008

Kazimierz Piekarz odchodzi z Biura Reklamy TVP

Kazimierz Piekarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju biznesu Biura Reklamy TVP, z końcem kwietnia br. kończy pracę w tej firmie....

Kraj, 1 lutego 2008

"Familiada" w TVP2 w nowej interaktywnej formule

"Familiada", weekendowy teleturniej TVP2, od najbliższego weekendu będzie miał nową interaktywną formułę. Dotychczas widzowie programu mogli brać udział w zabawie,...

Kraj, 25 stycznia 2008

W związku z żałobą stacje TV i radiowe zmieniają ramówki; bloki reklamowe zostają

W związku z ogłoszeniem żałoby narodowej po tragicznej śmierci 20 oficerów i żołnierzy Sił Powietrznych RP nadawcy telewizyjni zdecydowali się...

Kraj, 28 sierpnia 2007

BR TVP przejmuje obsługę reklamową Telegazety

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej będzie odpowiadało za sprzedaż Telegazety. Przejmie obsługę od Ośrodka Mediów Interaktywnych. Sprzedażą form reklamowych związanych z...

Kraj, 27 sierpnia 2007

"Koło fortuny" powróci na antenę TVP

"Koło fortuny" ma powrócić na antenę Telewizji Polskiej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Prawdopodobnie już pod koniec października widzowie TVP2 obejrzą premierowy...

Kraj, 20 sierpnia 2007

BR TVP chce zwiększyć przychody reklamowe TVP Kultura i TVP Polonia

Od września br. TVP Kultura i TVP Polonia zostaną objęte monitoringiem programowym i reklamowym w badaniach telemetrycznych prowadzonych przez AGB...

Kraj, 10 sierpnia 2007

BR TVP zaoferuje niestandardowy sponsoring wokół "Przebojowej nocy" w TVP1

Biuro Reklamy TVP finalizuje rozmowy na temat sponsoringu wokół programu "Przebojowa noc" w TVP1. Program ma być jednym z hitów...

Kraj, 6 sierpnia 2007

Od września TVP Kultura i TV Polonia w monitoringu AGB Nielsen Media Research

Telewizja Polska finalizuje umowę z AGB Nielsen Media Research dotyczącą włączenia do panelu telemetrycznego stacji TVP Kultura i TV Polonia....

Przetargi, 4 lipca 2007

4P research mix pokonał TNS OBOP w przetargu TVP

4P research mix zbada na zlecenie Telewizji Polskiej skuteczność product placementu. Instytut ten zwyciężył w przetargu Biura Reklamy TVP dotyczącym...

Kraj, 20 czerwca 2007

Robert Rynkun-Werner odpowiada w TVP m.in. za marketing

Decyzją rady nadzorczej Telewizji Polskiej SA nowym członkiem zarządu tej spółki został Robert Rynkun-Werner. Zastąpił na tym stanowisku Annę Milewską,...

Kraj, 11 czerwca 2007

TVP chce zbadać skuteczność product placement

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej SA prowadzi przetarg mający wyłonić firmę, która zajmie się opracowaniem koncepcji i realizacją badań marketingowych pod...

Kraj, 25 maja 2007

BR TVP chce sprzedawać billboardy sponsorskie wokół "Czterech pancernych i psa"

Biuro Reklamy TVP rozpoczyna sprzedaż oferty sponsorskiej i reklam wokół serialu "Czterej pancerni i pies". Serial powróci na antenę TVP1...

Kraj, 18 grudnia 2006

TVP oferuje produkt wspierający planowanie i wskaźnik "zapamiętanego" GRP

TVP, na podstawie badań zleconych firmie 4P Research Mix, wprowadziło nowe narzędzie - Omega, pozwalające uwzględnić wpływ czynników jakościowych w...

Kraj, 4 października 2006

O ok. 20 proc. zdrożeją w przyszłym roku reklamy w Telewizji Polskiej

Średnio o 20 proc. zdrożeją od stycznia 2007 roku reklamy nadawane w programach TVP SA. Podwyżka dotyczy reklam sprzedawanych w...

Kraj, 15 września 2006

TVP Kultura zmienia strategię i uruchamia pilotaż sprzedaży reklam

TVP Kultura wprowadzi jesienią br. zmiany w strategii programowej. - Odchodzimy od tematów przyporządkowanych do poszczególnych dni tygodnia na rzecz...

Przetargi, 5 września 2006

Tylko jedna firma zainteresowana audytem w Biurze Reklamy TVP

Tylko konsorcjum Ernst & Young Audit Sp. z o.o. i Ernst & Young Business Advisory Sp. z o.o. oraz Wspólnicy...

Kraj, 24 sierpnia 2006

Od nowego roku BR TVP będzie sprzedawać czas reklamowy w kanałach tematycznych

Najpóźniej od początku 2007 r. Biuro Reklamy TVP (BR TVP) rozpocznie sprzedaż czasu antenowego w kanałach tematycznych telewizji publicznej. W...

Przetargi, 11 sierpnia 2006

TVP szuka firmy, która zanalizuje pracę jej Biura Reklamy

TVP SA ogłosiła przetarg na opracowanie procedur dotyczących procesów w obszarach funkcjonowania Biura Reklamy TVP oraz zasad scoringu kontrahentów tego...