M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BlackBerry (marka)"

Zagranica, 2 czerwca 2015

Microsoft i Sony wypadły z top 10 producentów smarfonów

W zestawieniu poza dwoma liderami - Samsungiem i Apple - dominują marki chińskie.

Zagranica, 22 grudnia 2014

BlackBerry w trzecim kwartale - spadek przychodów o 34 proc.

Przychody producenta urządzeń mobilnych w trzecim kwartale br. wyniosły 793 mln dol. i były niższe w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego o 34 proc.

Zagranica, 27 marca 2014

Prezydent Obama porzuci BlackBerry?

Kanadyjski producent smartfonów musi przygotować się na potężny cios wizerunkowy.

Kraj, 30 sierpnia 2013

PKO Bank Polski współpracuje z McDonald's

McZestaw Powiększony i kanapkę Big Mac można kupić za 20 zł, płacąc telefonem.

Zagranica, 13 maja 2013

Departament Edukacji USA karci BlackBerry

Zdaniem władz dzieci używają komunikatora BlackBerry w celu prowadzenia rozmów o mocno erotycznym podtekście.

Zagranica, 18 lutego 2013

Sony mocno wspiera Xperię Z

W drugiej połowie miesiąca marketer położy silny nacisk na reklamę prasową.

Zagranica, 11 lutego 2013

Samsung pozytywnie wspiera Galaxy Note

Producent wykorzystuje w reklamie crowdsourcing i wizerunek projektanta Alexandra Wanga.

Zagranica, 1 lutego 2013

Alicia Keys globalnym dyrektorem kreatywnym BlackBerry

Piosenkarka ma za zadanie "inspirować użytkowników".

Zagranica, 29 stycznia 2013

Niebawem duża kampania BlackBerry

Research In Motion będzie mocno wspierać nowy model telefonu w czasie Super Bowl.

Zagranica, 1 października 2012

BlackBerry ruszy z intensywną kampanią marketingową

Firma chce zdecydowanie wzmocnić sprzedaż telefonów.

Zagranica, 16 lipca 2012

Pernod Ricard prezentuje cyfrowy program promocji tequili

Producent alkoholi zaprezentował długoterminową strategię komunikacji swojej marki Tequila Olmeca.

Zagranica, 2 lipca 2012

BlackBerry zwalnia 5000 osób i opóźnia launch nowego modelu

Firma Research in Motion (RIM), producent smartfonów BlackBerry, zapowiedziała zwolnienie około 5000 pracowników. W tej chwili RIM zatrudnia 16 500 osób.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Były szef marketingu Nokii w Onecie

Piotr Bubak rozpoczyna pracę w Grupie Onet.pl jako head of mobile.

Zagranica, 30 marca 2012

Coca-Cola, Visa i Sony niezmiennie kochane

Niektóre marki potrafią utrzymać się na szczycie.

Zagranica, 6 marca 2012

Smartfony przegoniły zwykłe komórki w USA

Po raz pierwszy w historii właściciele inteligentnych słuchawek przeważają.

Kraj, 13 grudnia 2011

Z marketingu LG odchodzą menedżerowie

Szef działu elektroniki konsumenckiej przeszedł do Panasonica, a dyr. sprzedaży i marketingu telefonów komórkowych - do firmy Brightpoint.

Kraj, 9 grudnia 2011

UPC z ofertą dla segmentu SOHO

Nowa propozycja firmy związana jest z pakietem Microsoft Office 365.

Zagranica, 29 listopada 2011

Lojalni wobec iPhone'a

Marka telefonu Apple ma największy poziom lojalności.

Zagranica, 14 września 2011

Biznesmeni nie nadążają za technologiami

Z badań CNBC wynika, że ludzie biznesu w Europie dwukrotnie częściej używają Twittera niż rok wcześniej (61 proc.), podczas gdy z iPada korzysta 15 proc.

Zagranica, 12 sierpnia 2011

Przez brytyjskie zamieszkał ucierpiał wizerunek BlackBerry

Pogorszyły się notowania BlackBerry, na wieść, że ten smartfon wykorzystywali organizatorzy zamieszek w Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 12 lipca 2011

Lufthansa z aplikacją na iPadzie

Niemiecki przewoźnik lotniczy poszerza swoją ofertę mobilną.

Kraj, 5 lipca 2011

Oferta mobilna Aero2 pod lupą UKE

A operator sieci Play obniża ceny za dostęp do internetu mobilnego.

Zagranica, 17 czerwca 2011

Toshiba wybrała agencję debiutującą na rynku w Europie

Marketera zacznie obsługiwać reklamowy start-up o nazwie Johnny Fearless.

Kraj, 15 czerwca 2011

14 proc. Polaków ma smartfony

Najpopularniejszą marką tych urządzeń wśród Polaków pozostaje Nokia - wynika z badań MEC-u.

Kraj, 15 czerwca 2011

Producent BlackBerry zapowiada agresywne wejście

RIM i P4 przygotowały i współfinansowały kampanię reklamową mającą zapoczątkować ofensywę BlackBerry na rynku konsumenckim.

Kraj, 15 czerwca 2011

Play nie zamierza szukać drugiej agencji

P4 jest zadowolone ze współpracy z Grandes Kochonos i uważa, że jedna agencja w zupełności mu wystarczy.

Kraj, 30 maja 2011

Producent BlackBerry szykuje ofensywę w Polsce

Research In Motion, producent urządzeń BlackBerry, zapowiada produktową i marketingową ofensywę na naszym rynku.

Zagranica, 17 marca 2011

Byle mieć dostęp do netu

55 proc. Brytyjczyków w grupie 8-15 lat lubi marki i firmy w Facebooku - według badania Discovery Research.

Zagranica, 10 lutego 2011

W USA rynek smartfonów urósł o 60 proc.

Już ponad 60 mln Amerykanów ma telefony nowej generacji.

Zagranica, 24 stycznia 2011

AMV i 72andSunny triumfują w globalnym przetargu BlackBerry

Agencje podzielą się wartym 200 mld dol. budżetem marki smartfonów.

Zagranica, 20 października 2010

Apple zwiększył zysk o 70 proc.

Zyski firmy w ostatnim kwartale wyniosły 4,31 mld dol., a przychody - 20,3 mld dol.

Artykuły weekendowe, 20 sierpnia 2010

Czas kupić komórkę

Łukasz Kawęcki, prezes Optizen Labs, ze zdziwieniem odnotowuje, ile to ostatnio przetoczyło się informacji o rozwiązaniach na komórki.

Zagranica, 5 sierpnia 2010

Adidas wspiera aplikację mobilną [WIDEO]

Sportowi celebryci w reklamie aplikacji miCoach. Tym razem produkt przeznaczony jest dla użytkowników iPhone'ów i iPadów, a w niedalekiej przyszłości również dla posiadaczy BlackBerry.

Zagranica, 4 sierpnia 2010

Android zyskuje na popularności

System Android jest coraz częściej wybierany przez nowych użytkowników smartfonów na rynku w USA.

Zagranica, 31 marca 2010

LinkedIn udostępnia aplikację na BlackBerry

Serwis społecznościowy skupiony na rozwoju kariery LinkedIn udostępnił aplikację na smartfony BlackBerry. Serwis już wcześniej miał podobne aplikacje przeznaczone dla...

Zagranica, 14 stycznia 2010

Właściciele smartfonów wykorzystują je w zakupach - badania Compete

Z badań przeprowadzonych przez firmę Compete wynika, że konsumenci w Stanach Zjednoczonych coraz częściej wykorzystują smartfony w procesie zakupowym. Właściciele...

Zagranica, 12 listopada 2009

Google kupiło firmę reklamy mobilnej AdMob

Google kupiło za 449 mln funtów firmę AdMob, która przygotowuje reklamy m.in. na urządzenia mobilne, jak: BlackBerry, iPhone czy Android....

Kraj, 27 października 2009

HTC zmienia pozycjonowanie marki

Tajwański producent smartfonów (multimedialnych, zaawansowanych technicznie telefonów komórkowych) HTC Corp. zmienia pozycjonowanie swojej marki. Chce się odróżnić od innych producentów...

Zagranica, 29 września 2009

IPhone odebrał Aston Martinowi tytuł marki najbardziej "cool"

Po trzech latach bycia marką najbardziej "cool" w badaniu CoolBrands Aston Martin w tym roku musiał uznać wyższość iPhone'a Apple....

Zagranica, 16 września 2009

Właściciele iPhone'ów niechętni mobilnym reklamom

Właściciele telefonów Apple - iPhone - mają najniższy spośród pięciu najpopularniejszych smartfonów wskaźnik odpowiedzi (click-through rate) na reklamy mobilne -...

Zagranica, 3 lipca 2009

News Corp. rozmawia z iPhone'em i Blackberry na temat płatnego serwisu "The Wall Street Journal"

Należąca do Ruperta Murdocha News Corporation rozmawia z iPhone'em i Blackberry na temat mobilnej wersji "The Wall Street Journal" (WSJ)....

Zagranica, 29 kwietnia 2009

Google najbardziej wartościową marką świata

Marka wyszukiwarki Google zajęła pierwszą pozycję w rankingu najbardziej wartościowych marek świata według zestawienia BrandZ przygotowanego przez firmę konsultingową Millward...

Zagranica, 27 lutego 2009

Starcom MediaVest zdobywa budżet BlackBerry

Starcom MediaVest Group wygrał w przetargu na globalny budżet mediowy BlackBerry. W przetargu pokonał Manning Gottlieb OMD, który obsługuje obecnie...

Kraj, 17 listopada 2008

Microsoft planuje konsumencką kampanię Windows Mobile

Microsoft będzie promował system do smartphone'ów Windows Mobile w kampanii konsumenckiej. Jest ona przewidziana na okres przedświąteczny. Bliższe szczegóły projektu...

Zagranica, 24 października 2008

Palm będzie wybierał agencje do obsługi budżetu w Europie

Firma Palm, producent smartphone'ów, zamierza wybrać grupę agencji, które będą obsługiwać jej budżety w zakresie BTL, marketingu interaktywnego oraz akcji...