M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Blend-a-Med (marka)"

Kraj, 10 września 2015

Agito.pl ma nowego dyrektora marketingu

Rafał Kochański będzie odpowiedzialny za przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie strategii komunikacji firmy w Polsce.

Kraj, 21 kwietnia 2015

Saatchi & Saatchi wzmacnia dział kreacji

Marta Hermanowicz objęła stanowisko senior copywritera.

Kraj, 20 stycznia 2015

P&G zrealizował projekt ambasadorski dla Blend-a-med Pro-Expert

Pastę do przetestowania otrzymało 2 tys. osób.

Kraj, 17 czerwca 2014

Blend-a-med i Oral-B oferują bezpłatne badania dentystyczne

Współorganizatorem badań jest sieć Biedronka. Według szacunków Instytutu Blend-a-med Oral-B z bezpłatnych konsultacji dentystycznych może skorzystać 48 tys. Polaków.

Kraj, 23 stycznia 2014

Michał Glapiński nowym business directorem w Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi oraz Interactive Solutions tworzą zespół odpowiedzialny za obsługę P&G.

Kraj, 28 listopada 2013

Epica kończy się srebrem i brązem dla Polski

Hypermedia Isobar i 180heartbeats + Jung von Matt wracają z nagrodami.

Kraj, 11 października 2013

Shakira twarzą Blend-a-med

Wkrótce mają ruszyć działania promocyjne, w których wystąpi kolumbijska piosenkarka.

Kraj, 26 września 2013

Silne wzmocnienia zespołu P&G w Interactive Solutions

W ramach regionalnej obsługi marketera na obszarze EMEA w agencji rozpoczęły pracę trzy nowe osoby, a dwie awansowały.

Kraj, 12 sierpnia 2013

Blend-a-med z niestandardową kampanią w Warszawie

Pięć znanych warszawskich pomników zacznie się uśmiechać.

Kraj, 17 lipca 2013

Procter & Gamble likwiduje część serwisów brandowych w internecie

Marketer dokonał przeglądu swoich działań digital.

Kraj, 29 listopada 2012

Interactive Solutions z nowym projektem dla P&G

Agencja przygotowała m.in. nową strategię dla Blend-a-med i Oral B na rynek CEEMEA.

Kraj, 9 listopada 2012

Ruszyła kampania Oral-B Triumph 5000, równolegle promuje się Blend-a-med

Działania marki P&G skupiają się na telewizji i kanałach internetowych.

Kraj, 12 marca 2012

P&G współpracuje z TLC przy promocji Blend-a-med

W promocji marki nagrodą jest emisja filmu w kanale TV.

Kraj, 20 grudnia 2011

Izabela Andrzejewska awansuje w P&G

Odpowiada m.in. za marki Pantene i Wella.

Kraj, 30 listopada 2011

Maria Żarnecka w zespole Ars Thanea

Odpowiada za obsługę projektów dla Nutricii.

Kraj, 27 września 2011

P&G z reklamą na rączkach wózków Tesco

Marketer został pierwszym klientem, który skorzystał z nowej oferty POS Media Poland.

Kraj, 31 maja 2011

P&G rozdaje wycieczki w promocji Blend-a-med

Marketer nagrodzi w konkursie zdjęcia zgłoszone przez konsumentów.

Kraj, 30 maja 2011

Jolanta Kaczmarek w Ogilvy Interactive

Została nowym account managerem w agencji. W dziale client service zastąpi Tomasza Tomalę.

Kraj, 11 maja 2011

Tomasz Szymański dołącza do Ars Thanea

Nowy menedżer objął stanowisko account supervisora.

Kraj, 27 stycznia 2011

Sesja w "Vivie!" nagrodą w konkursie Blend-a-med

P&G konkursem wspiera sprzedaż Blend-a-med 3D White Whitestrips.

Kraj, 4 stycznia 2011

P&G funduje zakupy w Carrefourze

Firma rusza z konkursem konsumenckim, w którym wygrać można rok zakupów w Carrefourze za darmo.

Kraj, 20 października 2010

P&G rozdaje ponad 100 tys. odplamiaczy

Marketer prowadzi sampling nowych produktów marki Ariel Professional.

Kraj, 28 września 2010

P&G poszerza markę Blend-a-med

Marketer odpowiada na trend dynamicznego rozwoju kategorii past wybielających.

Kraj, 16 sierpnia 2010

Rafał Kochański brand managerem Olay

W zespole marketingu nastąpiła zmiana szefa marki kosmetycznej.

Kraj, 28 czerwca 2010

P&G rozdaje pasty

Marketer prowadzi w internecie sampling past Blend-a-med Pro Expert.

Kraj, 27 kwietnia 2010

Interactive Solutions dla libańskiego rynku

Interactive Solutions odpowiada za internetową kampanię marki Crest 3D White Pearl, odpowiednika marki Blend-a-med w Libanie.

Kraj, 7 kwietnia 2010

Blend-a-med w eksperckiej odsłonie

P&G wspiera nową Blend-a-med Pro Expert.

Kraj, 28 grudnia 2009

Swiift zrealizował dla Procter & Gamble i Carrefoura akcję "Mikołaj"

Agencja marketing services Swiift zrealizowała akcję "Mikołaj", w której główną nagrodą były wizyty Świętych Mikołajów w domach dzieci i obdarowywanie...

Kraj, 12 października 2009

Colgate kieruje komunikację reklamową do kobiet

Agencja reklamowa Young & Rubicam pod hasłem "Twoim zębom najlepiej jest w bieli" przygotowała kampanię dla marki Colgate (Colgate-Palmolive Polska)....

Kraj, 4 września 2009

P&G inwestuje w segment droższych past i wprowadza Blend-a-med 3D White Pearl

Koncern Procter & Gamble rozbudowuje segment droższych past do wybielania zębów. Według danych firmy właśnie ta kategoria w obecnej sytuacji...

Kraj, 1 września 2009

P&G informuje na stronach produktowych o możliwości zakupów online

Procter & Gamble informuje na stronach produktowych o możliwości zakupów online. Jest to część nowej strategii koncernu w Europie w...

Kraj, 20 sierpnia 2009

Nowy strategy director w ArtGroup

Do zespołu agencji reklamowej ArtGroup dołączył Dawid Prymas, który objął stanowisko strategy directora. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze...

Kraj, 27 lutego 2009

Unilever konkuruje z P&G w segmencie past wybielających

Unilever rozpoczął kampanię promującą pastę do zębów Signal White Now. Jej unikatową cechą jest efekt natychmiastowego wybielenia optycznego. Kampania obejmuje...

Kraj, 23 lutego 2009

Swiift prowadzi dla P&G program "Kupuj raz, a dobrze"

"Kupuj raz, a dobrze - zawsze sięgaj po sprawdzoną markę“ to hasło przewodnie nowej akcji Procter & Gamble opracowanej przez...

Kraj, 29 stycznia 2009

P&G wprowadzi prosprzedażową akcję kilkunastu marek w Carrefourze

Swiift przygotowała zimową odsłonę akcji promocyjnej Procter & Gamble "Rodzinna kraina" prowadzonej w sieci hipermarketów Carrefour. Agencja opracowała kreację, zarządza...

Kraj, 29 stycznia 2009

P&G wchodzi z marką Blend-a-med w segment super premium

Procter & Gamble z początkiem marca br. wprowadzi na rynek nową linię past do zębów Blend-a-med - wynika z naszych...

Kraj, 1 grudnia 2008

Tatiana Okupnik w reklamach Blend-a-med

Tatiana Okupnik została ambasadorką luksusowej linii past do zębów Blend-a-med 3D White Luxe. Znana wokalistka wystąpi w reklamie telewizyjnej oraz...

Kraj, 31 lipca 2008

P&G wprowadza nowy wariant Blend-a-med 3D

Procter & Gamble wprowadza na rynek z początkiem sierpnia nową serię wybielających past do zębów Blend-a-med 3D White Luxe mającą...

Kraj, 7 listopada 2007

"Reader's Digest" przyznał certyfikaty Produkt Roku 2007

Miesięcznik "Reader's Digest" po raz trzeci przyznał certyfikaty Produkt Roku. Certyfikaty z godłem Produkt Roku 2007 w 36 kategoriach otrzymały...

Kraj, 6 września 2007

Blend-a-med sponsorem nowego programu w telewizji Viva Polska

Marka pasty do zębów Blend-a-med z produktem Blend-a-med 3D White z portfolio Procter & Gamble została sponsorem nowego programu w...

Kraj, 19 marca 2007

Saatchi & Saatchi X realizuje promocję dla Procter & Gamble w sieci Real

Agencja shoppermarketingowa Saatchi & Saatchi X przygotowała dla firmy Procter & Gamble akcję promocyjną w sieci handlowej Real. Kampania, która...

Kraj, 31 sierpnia 2006

ProMarka uruchamia trzecią edycję kampanii na rzecz produktów markowych

Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka" rozpoczyna trzecią edycję kampanii na rzecz produktów markowych. Akcja będzie przebiegać pod hasłem "Zobacz...

Kraj, 23 maja 2006

Blend-a-med edukuje Polaków w zakresie poprawy zdrowia jamy ustnej

Instytut Blend-a-med utworzony przez koncern Procter & Gamble rozpoczął ogólnopolski "Program poprawy zdrowia jamy ustnej", który potrwa do jesieni 2006...

Kraj, 19 kwietnia 2006

Hypermedia będzie obsługiwać markę Lenor

Procter & Gamble powierzył agencji interaktywnej Hypermedia zaprojektowanie strony promocyjnej nowej serii produktów marki Lenor. Agencja z P&G współpracuje od...

Kraj, 12 stycznia 2006

P&G rozszerza markę Blend-a-med o produkty inspirowane naturą

Procter & Gamble wprowadza pod marką Blend-a-med nową linię past - Inspirowane Naturą. - Obserwujemy wyraźny trend powrotu do natury....

Kraj, 25 października 2005

Grand Prix Effie dla G7 za kampanię launchową Heyah, plus 41 nagród

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie 2005 przyznano w sumie 41 nagród, w tym 25 dla agencji reklamowych (plus...

Kraj, 1 marca 2005

Procter & Gamble reklamuje pasty Blend-a-Med Whitening Impressions

Koncern Procter & Gamble wprowadził na rynek nową linię wybielających past do zębów Blend-a-Med Whitening Impressions. Debiut produktu, który jest...

Kraj, 22 listopada 2004

22 polskie prace przeszły preselekcję w konkursie reklamowym Epica

22 prace z Polski zostały zakwalifikowane do właściwej części konkursu po tzw. preselekcji w międzynarodowym konkursie reklamy Epica. Na liście...

Kraj, 17 września 2004

P&G promuje nową odmianę Blend-a-med przez SMS

Procter & Gamble rozpoczął promocję konsumencką dla marki Blend-a-med opartą na technologii SMS. Akcja, która jest konkursem SMS z nagrodami,...

Kraj, 2 września 2004

HYPERmedia przygotowała nowy serwis marki Pampers

Agencja interaktywna HYPERmedia i portal Onet.pl przygotowały nowy serwis marki Pampers z portfolio koncernu Procter & Gamble. Premiera witryny ma...