M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Blik (marka)"

Przetargi, 3 lipca 2015

United PR wygrał obsługę Blika

Agencja zwyciężyła w konkursie ofert.

Kraj, 10 marca 2015

Pół miliona użytkowników Blika

Firma Polski Standard Płatności, która wdraża system płatności mobilnych, informuje, że miesiąc po oficjalnym starcie może z nich korzystać już 0,5 mln użytkowników.

Kraj, 5 marca 2015

Michał Tyburcy awansuje na account directora w Change

W agencji pracuje od pięciu lat.

Kraj, 2 marca 2015

Change rozszerza współpracę z PSP

W lutym agencja rozpoczyna realizację strategii działań digitalowych.

Kraj, 11 lutego 2015

Blik już jest, a PKO BP nadal reklamuje płatności IKO

Bank rusza z kampanią płatności mobilnych IKO, mimo że właśnie ruszył system płatności mobilnych Blik, którego PKO BP był inicjatorem i który powstał na bazie IKO.

Kraj, 10 lutego 2015

Startują mobilne płatności Blik. Cele są ambitne

Wdrożenie wspólnego standardu płatności telefonami komórkowymi zapowiada co najmniej 15 banków. Planują wspólne zgromadzenie budżetu reklamowego. Duża kampania launchowa jednak prawdopodobnie dopiero po wakacjach.

Kraj, 3 grudnia 2014

Płatności Blik ruszą pod koniec stycznia. Pekao SA nie składa broni - unowocześnia swój system PeoPay

BZ WBK i Bank Millennium poinformowały swoich klientów, że 26 stycznia 2015 r. wprowadzą mobilne płatności Blik. Tymczasem Pekao SA unowocześniło swój konkurencyjny system PeoPay - można nim płacić zbliżeniowo.

Kraj, 13 listopada 2014

Jacek Klukowski odpowiada za marketing Polskiego Standardu Płatności pod marką Blik

Wcześniej przez kilkanaście lat był związany marketingowo z branżą dilerów samochodowych.

Kraj, 20 października 2014

Starcom zajmie się obsługą mobilnych płatności Blik

Razem z agencją Change przygotują kampanię wprowadzającą i promującą mobilne płatności pod marką Blik.

Kraj, 17 października 2014

Change prawdopodobnie zajmie się obsługą reklamową mobilnych płatności Blik

Spółka Polski Standard Płatności, która wdraża standard mobilnych płatności, finalizuje przetarg na obsługę reklamową marki Blik, pod którą będą promowane. Negocjuje warunki z agencją Change Integrated.