M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Blip (marka)"

Przetargi, 6 marca 2013

Poczta wybrała agencję do obsługi mediów społecznościowych

Zgłoszono 15 ofert, najwyżej oceniono tę złożoną przez agencję Glaubicz Garwolińska Consultants (GGC).

Kraj, 31 lipca 2012

Emocje internautów przed igrzyskami

W dniach 22-24 lipca poddano badaniu przeszło 2 tys. wypowiedzi zamieszczonych w social mediach na temat igrzysk w Londynie.

Kraj, 17 lutego 2012

OS3 nakłania do polecania kont w Inteligo

Klienci mogą polecać internetowy bank m.in. dzięki serwisom społecznościowym.

Kraj, 30 sierpnia 2011

Panasonic współpracuje z Kominkiem

Autor popularnych blogów i ich czytelnicy będą testowali produkty Panasonica.

Kraj, 22 sierpnia 2011

CAM Media inwestuje w Brand24

Start tego narzędzia monitoringu internetu planowany jest za kilka tygodni.

Kraj, 2 czerwca 2011

BrainJuice Group dla MTV Networks Polska

Grupa marketingowa zrealizowała projekt wspierający promocję letniego Festiwalu MTV Gdańsk Dźwiga Muzę Dance Edition 2011.

Przetargi, 14 kwietnia 2011

AtomClick dla Merlin.pl

Dział interaktywny agencji IQ Marketing będzie pracować dla e-detalisty, realizując projekty w social mediach.

Kraj, 7 września 2010

Koniec z Głodomorrą

Chipita Polska wspiera kampanią sprzedaż 7Days.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Eskadra podkreśla kompetencje socialmediowe

Agencja Eskadra Opcom uruchomiła jednostkę Opcom Connect, wyspecjalizowaną w kampaniach społecznościowych. Szefem działu jest Bartosz Piński.

Kraj, 21 kwietnia 2010

150 tys. użytkowników poczty GG w miesiąc

GG Network chwali się szybkim przyrostem użytkowników swojej poczty e-mail.

Kraj, 14 kwietnia 2010

Społecznościowy AmRest

Właściciel marek KFC i Pizza Hut coraz odważniej korzysta z mediów społecznościowych.

Kraj, 15 grudnia 2009

Debiutuje BrandoMetr - narzędzie monitorujące media społecznościowe

Spółka Jarorcon uruchomiła serwis BrandoMetr, który monitoruje media społecznościowe. BrandoMetr pozwala wyszukiwać i analizować wypowiedzi zamieszczane przez konsumentów w sieci....

Kraj, 28 września 2009

GG Power Team wspiera ofertę zintegrowaną GG Network

Firma GG Network powołała specjalny zespół GG Power Team, którego celem będzie pomoc klientom w doborze narzędzi reklamowych. GG Network...