M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Blow (marka)"

Kraj, 9 sierpnia 2016

Agencja 4Publicity ponownie będzie odpowiadać za komunikację marki Blow

Agencja zadba o media relations, wizerunek publiczny klienta oraz komunikację w internecie.

Kraj, 24 listopada 2015

Wiesław Włodarski oddaje stery FoodCare

Nowy dyrektor generalny FoodCare Mariusz Borowiak ma za trzy lata wprowadzić firmę na giełdę.

Kraj, 5 listopada 2013

Black i Blow we wspólnej akcji promocyjnej

FoodCare organizuje konkurs, w którym biorą udział dwie marki energetyków.

Kraj, 5 czerwca 2013

Nowe osoby w Buzz Media

Do zespołu agencji dołączają Agata Chruścińska i Marcin Brzostowicz.

Kraj, 14 maja 2013

Black rozwija skrzydła z LOT-em i Mikiem Tysonem

FoodCare zapowiada ekspansję na rynki zagraniczne, a z brandem Fitella wchodzi w nowy segment.

Kraj, 1 marca 2013

FoodCare podsumowuje wyniki za 2012 rok

Obroty firmy uplasowały się na poziomie 652,5 mln zł, co stanowiło wzrost o ponad 35 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

Kraj, 6 lutego 2013

FoodCare chce zwiększyć udziały marki Blow

Po dwóch miesiącach od zakupu marki firma FoodCare wprowadziła na rynek energetyk w nowej odsłonie.

Kraj, 6 grudnia 2012

FoodCare przejmuje Blow

Firma kupuje markę i zapowiada, że wyda 12 mln zł na jej promocję z udziałem amerykańskiej aktorki.

Kraj, 27 sierpnia 2012

Rusza kampania Blow Energy

Marketer współpracuje przy promocji z dziennikiem "Fakt".

Kraj, 4 kwietnia 2012

Energetyki wyhamowały sprzedażowo i reklamowo

W ub.r. spadła sprzedaż napojów energetycznych i wydatki na ich reklamę.

Przetargi, 16 marca 2012

Value Media wygrał przetarg PB Group-Premium Beverages

Agencja zajmie się obsługą Blow La Feminine Edition.

Przetargi, 30 stycznia 2012

Potrzebna agencja dla brandu Egoo

Jakub K. Kozioł zapowiada duże nakłady marketingowe. Launch produktu w marcu. Przegląd ofert agencji kreatywnych i domów mediowych dopiero się rozpocznie.

Kraj, 11 stycznia 2012

Pomysłodawca i twórca marki Blow odszedł z firmy

Jakub Kozioł nie jest już prezesem spółki PB Group-Premium Beverages.

Kraj, 29 grudnia 2011

Blow i Value Media porozumiały się w sprawie zaległości

Producent energetyków Blow ma kilka miesięcy na spłacenie zaległości wobec domu mediowego Value Media.

Kraj, 6 września 2011

Blow Energy Drink w dystrybucji Agros Novej

Sprzedażą energetyka zajmie się właściciel Fortuny.

Kraj, 15 czerwca 2011

Energetyk od Helleny

Jutrzenka na razie buduje dystrybucję produktu, nie zdradza planów wsparcia marketingowego.

Kraj, 6 kwietnia 2011

Michał Wiśniewski odszedł z PB Group

Dotychczasowy marketing & event manager odszedł z firmy.

Przetargi, 17 marca 2011

MoKoLoCo Events zrobi serwis energetyku Blow

Ta sama agencja odpowiedzialna jest również za spot telewizyjny, który można obecnie oglądać.

Kraj, 27 stycznia 2011

Energetyk Blow ruszy w marcu z kampanią

Nowy gracz w segmencie energetyków planuje silne wsparcie. Producent Blow planuje też wprowadzenie kolejnego napoju.

Kraj, 20 stycznia 2011

Wkrótce nowy energetyk na rynku

Już w przyszłym tygodniu trafi na półki sklepowe nowy produkt z tego popularnego ostatnio segmentu.

Kraj, 8 lipca 2010

Robert Ryng odpowiada za rozwój marki Blow

Marka multimedialnych urządzeń samochodowych Blow ma swojego brand managera.