M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Blow (marka)"

Kraj, 24 listopada 2015

Wiesław Włodarski oddaje stery FoodCare

Nowy dyrektor generalny FoodCare Mariusz Borowiak ma za trzy lata wprowadzić firmę na giełdę.

Kraj, 5 listopada 2013

Black i Blow we wspólnej akcji promocyjnej

FoodCare organizuje konkurs, w którym biorą udział dwie marki energetyków.

Kraj, 5 czerwca 2013

Nowe osoby w Buzz Media

Do zespołu agencji dołączają Agata Chruścińska i Marcin Brzostowicz.

Kraj, 14 maja 2013

Black rozwija skrzydła z LOT-em i Mikiem Tysonem

FoodCare zapowiada ekspansję na rynki zagraniczne, a z brandem Fitella wchodzi w nowy segment.

Kraj, 1 marca 2013

FoodCare podsumowuje wyniki za 2012 rok

Obroty firmy uplasowały się na poziomie 652,5 mln zł, co stanowiło wzrost o ponad 35 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

Kraj, 6 lutego 2013

FoodCare chce zwiększyć udziały marki Blow

Po dwóch miesiącach od zakupu marki firma FoodCare wprowadziła na rynek energetyk w nowej odsłonie.

Kraj, 6 grudnia 2012

FoodCare przejmuje Blow

Firma kupuje markę i zapowiada, że wyda 12 mln zł na jej promocję z udziałem amerykańskiej aktorki.

Kraj, 27 sierpnia 2012

Rusza kampania Blow Energy

Marketer współpracuje przy promocji z dziennikiem "Fakt".

Kraj, 4 kwietnia 2012

Energetyki wyhamowały sprzedażowo i reklamowo

W ub.r. spadła sprzedaż napojów energetycznych i wydatki na ich reklamę.

Przetargi, 16 marca 2012

Value Media wygrał przetarg PB Group-Premium Beverages

Agencja zajmie się obsługą Blow La Feminine Edition.

Przetargi, 30 stycznia 2012

Potrzebna agencja dla brandu Egoo

Jakub K. Kozioł zapowiada duże nakłady marketingowe. Launch produktu w marcu. Przegląd ofert agencji kreatywnych i domów mediowych dopiero się rozpocznie.

Kraj, 11 stycznia 2012

Pomysłodawca i twórca marki Blow odszedł z firmy

Jakub Kozioł nie jest już prezesem spółki PB Group-Premium Beverages.

Kraj, 29 grudnia 2011

Blow i Value Media porozumiały się w sprawie zaległości

Producent energetyków Blow ma kilka miesięcy na spłacenie zaległości wobec domu mediowego Value Media.

Kraj, 6 września 2011

Blow Energy Drink w dystrybucji Agros Novej

Sprzedażą energetyka zajmie się właściciel Fortuny.

Kraj, 15 czerwca 2011

Energetyk od Helleny

Jutrzenka na razie buduje dystrybucję produktu, nie zdradza planów wsparcia marketingowego.

Kraj, 6 kwietnia 2011

Michał Wiśniewski odszedł z PB Group

Dotychczasowy marketing & event manager odszedł z firmy.

Przetargi, 17 marca 2011

MoKoLoCo Events zrobi serwis energetyku Blow

Ta sama agencja odpowiedzialna jest również za spot telewizyjny, który można obecnie oglądać.

Kraj, 27 stycznia 2011

Energetyk Blow ruszy w marcu z kampanią

Nowy gracz w segmencie energetyków planuje silne wsparcie. Producent Blow planuje też wprowadzenie kolejnego napoju.

Kraj, 20 stycznia 2011

Wkrótce nowy energetyk na rynku

Już w przyszłym tygodniu trafi na półki sklepowe nowy produkt z tego popularnego ostatnio segmentu.

Kraj, 8 lipca 2010

Robert Ryng odpowiada za rozwój marki Blow

Marka multimedialnych urządzeń samochodowych Blow ma swojego brand managera.