M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Blue City (firma)"

Kraj, 28 sierpnia 2012

Nowy strateg w Ostrydze

Łukasz Bączyński został creative strategy plannerem.

Kraj, 18 lutego 2011

Blue City celuje w nowe media

Centrum handlowe planuje duże kampanie marketingowe w mediach tradycyjnych. Przygotowuje również niestandardowe projekty oparte na nowych kanałach komunikacji.

Kraj, 21 października 2009

Blue Grass i Althermedia połączyły siły

Poznańska agencja reklamowa Blue Grass oraz Althermedia - firma oferująca nośniki typu outdoor (wielki format), indoor, ambient media i kampanie...

Kraj, 4 września 2009

Dominik Cichy managing partnerem w Click House

Do zespołu Click House, agencji socialmediamarketingowej, dołączył Dominik Cichy. Jako managing partner będzie nadzorował realizację projektów internetowych i obsługę kluczowych...

Kraj, 29 maja 2009

Blue City startuje z pierwszą kampanią "Moda i design"

Kampania "Ulubione marki już w Blue City" dla centrum handlowo-rozrywkowego Blue City przygotowana przez V&P, a wspierana PR-owo przez AM...

Kraj, 3 września 2008

Blue City reklamuje ofertę w zakresie wyposażenia wnętrz

Stołeczne centrum handlowo-rozrywkowe Blue City rozpoczęło drugi etap kampanii wizerunkowej "Moda na piękne wnętrza". W ten sposób chce zaprezentować bogaty...

Kraj, 11 lutego 2008

Leszek Wiśniewski i Marlena Małkińska dołączają do Salt & Pepper

Do agencji reklamowej Salt & Pepper dołączyły dwie nowe osoby. Leszek Wiśniewski objął stanowisko senior art directora, a Marlena Małkińska...

Kraj, 16 stycznia 2008

Ambient Infinity - nowy gracz na rynku agencji reklamowych

Na rynku agencji reklamowych rozpoczęła działalność agencja Ambient Infinity. W skład zarządu firmy wchodzą: Piotr Skopiec (wcześniej pracował m.in. dla...

Kraj, 2 października 2007

Saturn otworzy sklep w warszawskim Blue City

Na terenie centrum handlowo-rozrywkowego Blue City w Warszawie wiosną 2008 r. powstanie salon Saturn Planet. Obecnie w Polsce jest już...

Kraj, 7 grudnia 2005

Michał Marszałek zostanie dyrektorem sprzedaży Gigaboard Polska

Michał Marszałek, dotychczas new business director w domu mediowym Initiative Warszawa, obejmie 1 stycznia 2006 r. stanowisko dyrektora sprzedaży w...

Kraj, 19 lipca 2005

Marta Timofiejczyk dołączyła do działu obsługi klienta DDB Warszawa

Marta Timofiejczyk objęła stanowisko account managera w agencji reklamowej DDB Warszawa. Zajmie się obsługą budżetów reklamowych firm Agros, Philips i...

Kraj, 27 stycznia 2005

Wyjaśnienie: Przetarg Blue City

W nawiązaniu do opublikowanej wczoraj informacji o przetargu reklamowym, jaki rozpisało centrum handlowe Blue City, Paulina Starzyńska, rzecznik prasowy Blue...

Kraj, 17 grudnia 2004

Sprite sponsorem skate parku w warszawskim centrum Blue City

Marka Sprite z portfolio Coca-Cola Poland jest sponsorem skate parku w warszawskim centrum handlowym Blue City. Obiekt nazywa się Sprite...

Kraj, 16 grudnia 2004

Sklepy Piotr i Paweł precyzyjnie targetują ofertę świąteczną

Polska sieć sklepów Piotr i Paweł przeprowadziła kampanię promującą swoje sklepy i ofertę w tygodniku "Wprost". W jednym z grudniowych...

Kraj, 29 listopada 2004

Publicis Groupe utworzy w Polsce spółkę mediową ZenithOptimedia

Pomiędzy menedżerami agencji reklamowych Publicis i Saatchi & Saatchi oraz domów mediowych Zenith Media i Optimedia Poland prowadzone są obecnie...

Kraj, 3 września 2004

Cytryna planuje rozwój biznesu na najbliższy rok i zwiększenie zatrudnienia

Agencja reklamowa Cytryna planuje w ciągu najbliższych 12 miesięcy zdobycie kilku klientów, tak by jej portfolio składało się z dziesięciu...

Kraj, 25 sierpnia 2004

Equinox nie ograniczy kosztów osobowych po utracie obsługi Seata

Iberia Motor Company SA, generalny importer marki Seat w Polsce, przekazuje obsługę budżetu mediowego agencji MediaCom Warszawa. Wartość budżetu szacowana...

Kraj, 23 lipca 2004

Face2Face współpracuje z Joko Cosmetics przy tworzeniu nowego wizerunku produktów tej firmy

Agencja Face2Face współpracuje z Joko Cosmetics w zakresie stworzenia nowego wizerunku kosmetyków tej firmy. "Powstała potrzeba zróżnicowania działań na potrzeby...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Sieć Piotr i Paweł rozpoczęła kampanię outdoorową w Warszawie

Sieć supermarketów-delikatesów Piotr i Paweł rozpoczęła kampanię reklamową w Warszawie. Ma ona miejsce na nośnikach reklamy zewnętrznej i potrwa przez...

Kraj, 30 czerwca 2003

WDA ujawniło szczegóły planów promocji Warszawy

Fundacja Warsaw Destination Alliance (WDA) po raz kolejny odłożyła termin rozstrzygnięcia przetargu mającego wyłonić agencję reklamową, która przygotuje spot promujący...