M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BMP DDB (firma)"

Zagranica, 19 grudnia 2005

Penny Reid została CEO festiwalu reklamy w Cannes

Penny Reid została chief executive officerem Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes. Ostatnio była chairmanem agencji Tequila London. W agencjach spędziła...

Zagranica, 5 lipca 2004

Damian O'Malley został wiceprezesem sieci McCann-Erickson w Europie

Damian O'Malley obejmuje stanowisko executive planning directora agencji McCann-Erickson w Londynie oraz stanowisko wiceprezesa ds. planowania na terenie Europy. Przez...

Zagranica, 30 października 2003

Barclaycard będzie pracować z agencją Bartle Bogle Hegarty z Londynu

Barclaycard, jeden z europejskich liderów sektora kart kredytowych, przekazuje swój ogólnoeuropejski budżet reklamowy agencji Bartle Bogle Hegarty z Londynu (Publicis)....

Zagranica, 24 października 2003

PepsiCo. tworzy jeden team brandowy

Marki: The Tropicana, Walkers, Pepsi i brandy Quaker mają być obsługiwane przez jeden team zarządzający. Decyzja ta jest częścią restrukturyzacji...

Zagranica, 1 października 2003

Volkswagen rozpoczął kampanię opartą na marketingu wirusowym

Koncern Volkswagen zdecydował się na zastosowanie marketingu wirusowego w obawie, że ostatnie reklamy telewizyjne, w których występująca dziewczynka używa słowa...

Zagranica, 29 sierpnia 2003

Sieć DDB zaleca pozbycie się "dodatków" z nazw lokalnych biur

Londyńska agencja reklamowa BMP DDB (Omnicom Group) po 35 latach działalności zmienia nazwę i będzie się nazywać po prostu DDB....

Zagranica, 4 sierpnia 2003

Sieć McCann-Erickson wygrała wart 8 mln funtów budżet Nikona

Sieć reklamowa McCann-Erickson wygrała wart 8 mln funtów paneuropejski budżet reklamowy firmy Nikon produkującej m.in. aparaty cyfrowe. W ostatecznej rozgrywce...

Zagranica, 1 sierpnia 2003

Volkswagen przeznaczy 7 mln funtów na wsparcie modelu Touran

Koncern Volkswagen przeznaczy 7 mln funtów na wsparcie reklamowe modelu Touran. Jest to największa akcja marketingowa firmy w tym roku....

Zagranica, 24 lipca 2003

Ruszył przetarg na globalną obsługę budżetu marki Glenfiddich

Wysokość budżetu marki whisky single malt Glenfiddich należącej do William Grant & Sons, przeznaczonego na działania globalne, szacuje się na...

Zagranica, 1 lipca 2003

Rząd brytyjski szuka agencji, które pomogą przekonać Brytyjczyków do euro

Jak podaje "Sunday Times", przedstawiciele rządu brytyjskiego szukają teamu kreatywnego, który stworzyłby slogan wspierający ideę wejścia Wielkiej Brytanii do strefy...

Zagranica, 26 czerwca 2003

Partners BDDH obsłuży "dziecięcy" budżet McDonald'sa w Wielkiej Brytanii

McDonald's wybrał londyńską agnencję Partners BDDH do obsługi wartego ok. 6 mln funtów budżetu reklam kierowanych do najmłodszych konsumentów. Główną...

Zagranica, 26 maja 2003

Nikon Europe wybrał agencje reklamowe na krótką listę przetargu

Europejski oddział japońskiego producenta sprzętu fotograficznego Nikon wybrał cztery agencje na krótką listę przetargu dotyczącego budżetu reklamowego firmy. Budżet europejski...

Zagranica, 29 lipca 2002

American Airlines - najdłuższa reklama zewnętrzna w Wielkiej Brytanii

American Airlines przygotowały reklamę, która jest najdłuższą reklamą outdoorową w Wielkiej Brytanii. Została ona umieszczona w świeżo odnowionym tunelu na...

Zagranica, 25 czerwca 2002

DDB będzie promować swój brand w Europie

Należąca do Omnicom Group grupa reklamowa DDB Worldwide planuje wzmocnienie swojego wizerunku w Europie. Inicjały założycieli agencji Neda Doyla, Maxella...

Zagranica, 18 grudnia 2001

Agencja WCRS zdobywa dwa budżety w Wielkiej Brytanii

Agencja reklamowa WCRS zdobyła dwa nowe budżety - produktów spożywczych dla niemowląt Heinza oraz wody Volvic z portfolio Danone. Wysokość...

Zagranica, 30 marca 2001

OPTIMEDIA TYPOWANA NA ZWYCIĘZCĘ W PRZETARGU VIZZAVI

Należący do Publicis dom mediowy Optimedia najprawdopodobniej już pokonał Carat International i CIA Medianetwork w przetargu na wart ponad 50...