M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BMW Polska (firma)"

Kraj, 8 stycznia 2015

Piotr Ziarkowski dołącza do działu marketingu BBC Worldwide Polska

To kolejna osoba, która wzmacnia zespół przed debiutem stacji BBC Brit i BBC Earth.

Kraj, 5 grudnia 2014

Krzysztof Gacek dyrektorem marketingu marki Volkswagen w Polsce

Za komunikację PR będzie odpowiadał Tomasz Tonder.

Kraj, 5 września 2014

Marta Burzyńska przeszła do Gonga

W ostatnim czasie związana była z OS3.

Kraj, 9 kwietnia 2014

Rafał Ryś w zespole Isobar Poland

Agencja zatrudnia senior art directora.

Kraj, 20 września 2013

Gong zatrudnia nowy team kreatywny

W agencji pracę zaczynają Dariusz Palarczyk i Michał Sadowski.

Kraj, 29 maja 2013

Radosław Błoński wzmacnia dział kreacji OS3

Wcześniej związany był z takimi agencjami jak 4Frame oraz Nekk.

Kraj, 29 czerwca 2012

Katarzyna Gospodarek zajmie się komunikacją w BMW Polska

Firma ma nowego corporate communication managera.

Kraj, 8 marca 2012

Powstaje Red8 Events

Grupa przejmuje agencję Unlimited Events.

Kraj, 24 lutego 2012

Reprise Media powalczy o klientów specjalizacją i zasadami wynagradzania

Niedawno powołana agencja kompletuje zespół specjalistów od performance marketingu oraz SEM. Chce aktywnie walczyć o klientów z zewnątrz. Jej głównym atutem ma być rozliczanie za wyniki sprzedażowe.

Kraj, 6 lutego 2012

BMW z cyklem zimowych eventów

Unlimited Events realizuje duży projekt dla BMW.

Kraj, 16 grudnia 2011

BMW Polska z największą liczbą fanów w Facebooku

Agencja Brand Karma przygotowała ranking najlepszych marek moto w FB.

Kraj, 24 maja 2011

Piotr Mercik w zespole marketingu BMW Polska

W firmie zajmuje się realizacją projektów z zakresu CRM.

Artykuły weekendowe, 11 marca 2011

Milka Razem dla Tatr i Greenpeace Polska najwyżej w rankingu SocialBakers

SocialBakers opublikował statystyki popularności fan pages za luty br.

Kraj, 21 grudnia 2010

Magazyn BMW po polsku

BMW Polska zaczęło wydawać w polskiej wersji językowej "Magazyn BMW".

Kraj, 19 lipca 2010

Mikołaj Komornicki strategiem w AdPistols

Do zespołu agencji dołączyli także Dominik Moćko i Joanna Malec.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Hyundai wypełnia wakat

Producent aut ma nowego kierownika marketingu i PR – Piotra Ziarkowskiego.

Przetargi, 23 grudnia 2009

Initiative przejmie obsługę BMW i Mini

Initiative najprawdopodobniej przejmie obsługę mediową BMW i Mini. Jak wynika z naszych informacji, w przetargu marketera brały udział Vizeum, który...

Kraj, 7 grudnia 2009

Jerzy Koziński dyr. zarządzającym Hyundai Motor Poland

Jerzy Koziński został managing directorem w Hyundai Motor Poland. Od kilku miesięcy był wakat na tym stanowisku, po tym jak...

Przetargi, 13 listopada 2009

BMW prowadzi przetarg mediowy

BMW, właściciel marek BMW i Mini, przegląda oferty domów mediowych w regionie - wynika z nieoficjalnych informacji. Przedstawiciele BMW nie...

Kraj, 1 października 2009

BMW kontynuuje kampanię wizerunkową

BMW Polska kontynuuje rozpoczętą na początku września wizerunkową kampanię reklamową. Działania prowadzone dotąd pod hasłem "Radość to BMW" teraz związane...

Kraj, 14 września 2009

Jakub Barzak odpowiada w Tippingpoint za obsługę BMW

Jakub Barzak został account managerem w agencji reklamowej Tippingpoint. Odpowiada za współpracę z BMW Polska i opiekę nad projektami komunikacyjnymi...

Kraj, 30 lipca 2009

Wycofanie się BMW z F1 bez wpływu na komunikację w Polsce

Zespół BMW Sauber zdecydował o wycofaniu się z uczestnictwa w wyścigach Formuły 1 po zakończeniu tego sezonu. Zaoszczędzone w ten...

Kraj, 28 kwietnia 2009

Mikołaj Komornicki współpracuje z EMLabem

Mikołaj Komornicki współpracuje z agencją EMLab. Komornicki przez sześć lat był marketing communication managerem BMW Polska. Odszedł z firmy w...

Kraj, 12 lutego 2009

BMW wykorzystuje efekt day & night w reklamie serii 7

BMW Polska prowadzi kampanię promującą model serii 7. Wykorzystano w niej nośniki outdoorowe typu backlight (formaty 6x3 oraz 8x4) usytuowane...

Kraj, 4 lutego 2009

BMW Polska prawdopodobnie nie zatrudni następcy Komornickiego

BMW Polska prawdopodobnie nie zatrudni następcy Mikołaja Komornickiego, marketing communication managera. Komornicki odszedł z BMW Polska po sześciu latach pracy,...

Kraj, 29 stycznia 2009

Erich Papke, prezes BMW Polska, awansuje w strukturach koncernu

Erich Papke, dotychczasowy prezes BMW Polska, na początku lutego br. obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego przedstawicielstwa BMW Group w Szwajcarii. Papke...

Kraj, 16 października 2008

BMW wzmacnia wizerunek w nowej kampanii

BMW Polska rozpoczyna nową kampanię modelu E90LCI. Obejmie ona media tradycyjne: emisje spotów w kanałach tematycznych oraz przy programach informacyjnych,...

Kraj, 9 września 2008

Grzegorz Szczypior generalnym menedżerem Centrum Infiniti Warszawa

Grzegorz Szczypior pełni funkcję generalnego menedżera Centrum Infiniti Warszawa (Polska Grupa Dealerów), które pod koniec października br. wystartuje ze sprzedażą...

Kraj, 29 października 2007

Edelman Polska pracuje dla FCSR

Agencja Edelman Polska dołączyła do grona członków FCSR - Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej - i jednocześnie jest odpowiedzialna za kompleksową...

Kraj, 27 września 2007

BMW przypomina w kampanii o nadchodzącej zimie

1 października ruszy nowa kampania reklamowa BMW Polska pod hasłem: "W tym roku zima jest pewna". Działania te dotyczą jesienno-zimowej...

Kraj, 14 czerwca 2007

BMW Polska proponuje w kampanii leasing BMW z serii 3

BMW Polska rozpoczęło kampanię informacyjną pod hasłem "Zmień auto na najlepsze". Jest to możliwość wzięcia w leasing nowego BMW z...

Kraj, 26 marca 2007

BMW Polska rozpoczyna multilaunch 4 tegorocznych nowości

BMW Polska rozpoczyna launch swoich nowych tegorocznych modeli. Są to BMW serii 1 (3-drzwiowy z mocno sportowym rysem), serii 5...

Kraj, 13 lipca 2006

Call Center Poland wspiera promocję BMW i Samsunga

Firmy BMW Polska i Samsung promują wspólnie telefon komórkowy P300. Osoby, które zakupiły P300, są informowane o możliwości odbycia jazdy...

Kraj, 22 czerwca 2006

Grand Prix Golden Arrow dla Euro RSCG Marketing House za projekt "Farmaceuta XXI wieku" dla Polfy Kutno Ivax

Grand Prix konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow otrzymała agencja Euro RSCG Marketing House za pracę dla Polfy Kutno Ivax pt....

Kraj, 13 czerwca 2006

Samsung promuje nowy model telefonu P300 we współpracy z BMW

Samsung Electronics Polska wprowadził na rynek ekskluzywny telefon P300 ze skórzanym etui. Telefon wyróżnia się też designem (9 mm grubości),...

Przetargi, 12 stycznia 2006

DFF i Vizeum Polska przejmą obsługę marki BMW w Polsce

BMW Polska rozstrzygnęło przetargi na obsługę strategiczno-kreatywną i mediową. Obsługą w zakresie strategii i kreacji marki BMW zajmie się agencja...

Przetargi, 20 grudnia 2005

BMW Polska zakończy przetargi dopiero w styczniu 2006 r.

Rozstrzygnięcie przetargów kreatywnego i mediowego, które od kilku miesięcy prowadzi firma BMW Polska, nastąpi dopiero na początku stycznia 2006 r....

Kraj, 22 września 2005

Allianz Polska chce wykorzystać w reklamach wizerunek Roberta Kubicy

Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Polska SA, które jest sponsorem kierowcy wyścigowego Roberta Kubicy, planuje kampanię prasową związaną z jego prawdopodobnym zwycięstwem...

Przetargi, 18 lipca 2005

BMW Polska twierdzi, że nie prowadzi przetargu, źródła podają, że przetarg ma miejsce

Mikołaj Komornicki, marketing communications manager BMW Polska, zaprzeczył, jakoby firma zorganizowała przetarg kreatywny na obsługę samochodów marki BMW. Tymczasem z...

Kraj, 26 kwietnia 2005

Allianz Polska będzie wykorzystywał wizerunek kierowcy rajdowego Roberta Kubicy

Allianz Polska podpisał umowę sponsoringową z Robertem Kubicą (o planach spółki dotyczących tej współpracy informowaliśmy wstępnie w DS "MMP" 18...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Hewlett-Packard nagłaśnia swoje powiązania z Formułą 1

Hewlett-Packard rozpoczął w kilkunastu krajach Europy, w tym w Polsce, akcję promocyjną dla swoich klientów podkreślającą powiązania sponsoringowe koncernu z...

Przetargi, 29 marca 2005

2 PR wygrała przetarg na obsługę BMW

Agencja 2 PR zwyciężyła w przetargu na obsługę public relations marki BMW i obsługę prasową marki Mini. W przetargu rywalizowała...

Kraj, 22 lutego 2005

Allianz wystartuje w marcu z komunikacją związaną z sezonem Formuły 1

Allianz Polska rozpocznie w najbliższych tygodniach komunikację związaną ze sponsoringiem Formuły 1 (F1). Jak zapowiada Marek Baran, rzecznik Allianz Polska,...

Kraj, 22 lutego 2005

DougFaberFamily utworzyła nową spółkę - Eventlab

Agencja DougFaberFamily utworzyła w strukturach swojej grupy nową spółkę - Eventlab, która będzie się zajmować tzw. experiential marketingiem, czyli działaniami...

Kraj, 25 stycznia 2005

Pięciu nowych pracowników w domu mediowym Media Direction OMD

Zespół domu mediowego Media Direction OMD powiększył się o pięciu nowych pracowników. Do teamu Krzysztofa Bernadego obsługującego firmy BMW Polska,...

Kraj, 17 grudnia 2004

Allianz przygotowuje na luty start komunikacji związanej z sezonem 2005 Formuły 1

Allianz Polska planuje na luty br. rozpoczęcie działań marketingowych związanych ze sponsoringiem Formuły 1. Będzie to kampania w mediach i...

Kraj, 8 września 2004

Kawecki rozstaje się z Optimum Media OMD

Adrian Kawecki, dyrektor zarządzający Optimum Media OMD, rozstaje się z firmą. Prawdopodobnie od października zastąpi Marka Czarneckiego na stanowisku dyrektora...

Kraj, 10 sierpnia 2004

BMW Polska zapowiada na wrzesień kampanię reklamową Mini Cabrio

BMW Polska zapowiada, że we wrześniu przeprowadzi kampanię reklamową modelu Mini Cabrio. Adaptacją kreacji zajmie się agencja reklamowa DougFaberFamily, natomiast...

Kraj, 20 lipca 2004

BMW Polska promuje BMW 1 w mediach, ważnym punktem kampania internetowa

BMW Polska uruchomiła kampanię internetową nowego modelu BMW serii 1. Ma ona być uzupełnieniem działań rozpoczętych już dla tego auta...

Kraj, 11 maja 2004

BMW Polska reklamuje Mini na outdoorze

Firma BMW Polska rozpoczęła kampanię reklamową samochodów Mini. Potrwa ona przez cały maj, a toczy się na nośnikach reklamy zewnętrznej....