M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BMW (marka)"

Zagranica, 3 grudnia 2015

BMW można kupić w ciągu 10 minut

Niemiecki producent po udanych testach wprowadza usługę BMW Retail Online, dzięki której - jak zapewniają szefowie firmy - klienci będą mogli skonfigurować i nabyć wybrany model w ciągu niecałych 10 minut. Serwis ma działać siedem dni w tygodniu przez 24 godz. na dobę.

Kraj, 18 listopada 2015

Adam Smereczyński przechodzi do 180hb + Jung v. Matt

Wcześniej związany był równolegle z Scholz & Friends i Fat Baby.

Kraj, 4 grudnia 2014

Samar: kontynuacja korzystnego trendu w polskiej motoryzacji

Instytut badawczy Samar opublikował listopadowe wyniki rejestracji nowych aut w Polsce. Ubiegły miesiąc był już 18. z rzędu, kiedy ta liczba wzrasta w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013. Coraz lepiej sprzedają się samochody segmentu premium.

Kraj, 21 listopada 2014

Tomasz Sawicki dołącza do strategii Isobar Poland

Poprzednio związany był z agencją GPD Advertising.

Kraj, 9 października 2014

Launch nowego modelu BMW w kampanii agencji MAB [wideo]

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Kraj, 25 czerwca 2014

BMW chce słuchać historii swoich fanów [wideo]

Ruszała kampania, której celem jest budowanie silnej więzi z marką motoryzacyjną.

Kraj, 24 lutego 2014

Dilerzy samochodowi aktywni w social mediach

Fanpage Toyota Radość ma najwięcej fanów, Auto Księżyno - najbardziej zaangażowanych.

Zagranica, 17 stycznia 2014

Uwe Dreher dyrektorem marketingu BMW w Wielkiej Brytanii

Marka chce wzmocnić wizerunek i poszerzyć gamę samochodów.

Zagranica, 14 listopada 2013

Cadillac chce zaistnieć w Europie

Marka planuje rozwój poza rodzimym rynkiem w USA.

Zagranica, 14 października 2013

Stefan Glowacz ambasadorem BMW

W Niemczech wystartowały intensywne działania dla luksusowej marki samochodów.

Kraj, 14 października 2013

Tippingpoint zmienia się w MAB

Polski agencji oddział będzie pracował dla sieciowego klienta - marki BMW.

Zagranica, 26 września 2013

Warren du Preez i Nick Thornton uprawiają ogrody dla Perrier-Jouet

Wystartowała nowa kampania dla marki szampana.

Zagranica, 25 czerwca 2013

Acura wyda 78 mln dolarów na kampanię

Planowana jest największa kampania w historii Hondy.

Kraj, 5 czerwca 2013

BMW reklamuje Mini Countryman i model BMW Serii 3 Grand Turismo

Producent niemal równocześnie promuje dwa modele samochodów.

Przetargi, 9 kwietnia 2013

BMW wybrało OS3 do obsługi interaktywnej

W przetargu brało udział pięć agencji.

Kraj, 5 lutego 2013

Initiative powiększa zespół

Do domu mediowego dołączył nowy media planner/buyer.

Kraj, 15 października 2012

Nikon i jestkultura.pl

Kolejna marka rozpoczyna działania w blogosferze.

Kraj, 20 lipca 2012

BMW Financial Services rozpoczyna działalność

Firma będzie oferować kredyty, leasing i ubezpieczenia.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Kraj, 22 lutego 2012

Polacy o autach hybrydowych

Najwięcej badanych kojarzy je z marką Toyota.

Kraj, 6 lutego 2012

BMW z cyklem zimowych eventów

Unlimited Events realizuje duży projekt dla BMW.

Przetargi, 25 stycznia 2012

Hypermedia Isobar pracuje dla Inchcape Motor Polska

Agencja zajmie się m.in. działaniami SEM i social media.

Kraj, 15 grudnia 2011

UOKiK po raz kolejny karze Polkomtela i Internetq

Urząd zakwestionował reklamy Plusa "29 groszy za minutę do wszystkich" i ukarał operatora sumą 1,86 mln zł, Internetq zaś za drugą edycję loterii BMW od Orange.

Artykuły weekendowe, 28 października 2011

Absolwent jest jak turbo do silnika [CASE STUDY]

CEDC jest zadowolone z wyników promocji konsumenckiej swojej marki. Niektórzy konsumenci twierdzili, że po wypiciu wódki tej marki "serce im szybciej pika".

Kraj, 6 października 2011

EL2 zapłaciła InternetQ za megaloterię dla Orange z 2009 r.

Kwoty spółki nie ujawniają, ale zapewniają, że kończy to wszelkie spory i roszczenia w tej sprawie.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Pamiętnik z Cannes

Johan Ohlson, dyrektor kreatywny San Markos, w relacji z festiwalu pisze o tym, kogo na festiwalu spotkał, wysłuchał, gdzie się bawił i dlaczego do Cannes powinien pojechać każdy klient.

Kraj, 30 czerwca 2011

Nietypowe POS-y wspierają Absolwenta

Producent wódki Absolwent wspiera jej akcję sprzedażową ciekawą ekspozycją.

Zagranica, 22 czerwca 2011

Nie liczcie na ambush marketing

Organizator olimpiady w Londynie w 2012 r. - Locog - przeprowadzi dużą kampanię informującą marki, jak zamierza zwalczać akcje ambushmarketingowe.

Zagranica, 2 czerwca 2011

Ford i Xbox najwięcej zyskały przy finale Ligi Mistrzów

Z danych monitoringowych Brandwatch wynika, że w trakcie finału najbardziej elitarnych piłkarskich rozgrywek klubowych w Europie największy ruch w mediach społecznościowych odbywał się wokół niektórych ich sponsorów - Forda, Xboxa i Heinekena.

Kraj, 19 maja 2011

Content Media poszerza ofertę i zatrudnia

Broker w segmencie custom publishing nawiązał współpracę ze spółką z grupy Media Express. Do zespołu firmy dołączyła Iwona Wyszogrodzka.

Kraj, 11 maja 2011

Absolwent - przy wódce o samochodach

CEDC startuje z nową kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki wódki Absolwent. Jej osią jest konkurs, w którym będzie można wygrać sportowe BMW i nawigację TomTom.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Orlen kusi nową loterią z nagrodami

Za kreację kampanii pod hasłem "Cała moc w grze!" odpowiada agencja reklamowa Just.

Kraj, 11 stycznia 2011

0,5 mln zł kary za pusty SMS

Blisko 500 tys. zł kary nałożył UOKiK na organizatora loterii Pusty SMS, a ten... realizuje najnowszą loterię SMS-ową Orange.

Kraj, 5 stycznia 2011

8 mln zł w loterii Orange

Sieć po raz czwarty kusi nagrodami w loterii SMS-owej. Wśród nagród jest ponad 100 samochodów Audi.

Przetargi, 4 października 2010

Unlimited wygrało przetarg na obsługę promocji Ferrero

Akcja promocyjna "Złoty miesiąc Ferrero" potrwa przez cały październik br.

Kraj, 3 września 2010

Wzmocnienia w Supermedia Interactive

Weronika Sobolak dołączyła do działu client service Supermedia Interactive jako nowy account manager.

Kraj, 6 lipca 2010

Orange przeznaczył 8,3 mln zł na nagrody w trzeciej loterii

Sieć po raz trzeci kusi swoich klientów autami BMW w loterii SMS-owej.

Zagranica, 25 czerwca 2010

"Financial Times" dociera do media plannerów

Grawerowane, spersonalizowane karty wraz z adresem URL nowej mikrowitryny promują kolejne przedsięwzięcie wydawcy.

Kraj, 24 czerwca 2010

Millennium wybrało spot internauty [WIDEO]

Spot "Wyjątkowe spotkanie" nakręcony przez internautę wygrał w konkursie amatorskich reklam Banku Millennium. Autor otrzymał nagrodę w postaci samochodu marki BMW.

Kraj, 10 czerwca 2010

Era przeznaczyła 8,5 mln zł na nagrody w kolejnej loterii

Najwyraźniej loterie opłacają się operatorom komórkowym. Po Orange także Era powtarza akcję z nagrodami za 8,5 mln zł.

Kraj, 18 maja 2010

Wymiana starego auta na nowe BMW

W Warszawie i we Wrocławiu trwa kampania zachęcająca do wymiany samochodu dowolnej marki na BMW lub Mini.

Zagranica, 6 maja 2010

Zamożni konsumenci wybierają BMW i Chanel

Firma konsultingowa L2 zbadała preferencje zamożnych konsumentów klasyfikowanych jako "new affluents".

Kraj, 6 kwietnia 2010

Tippingpoint wzmacnia dział accountów

Maja Karcz dołącza do zespołu obsługi klienta Tippingpoint.

Kraj, 28 stycznia 2010

Wiesława Vonau szefową finansów Universala i Initiative

Wiesława Vonau dołączyła do Interpublic Group, gdzie sprawuje funkcję szefowej finansów domów mediowych Universal McCann i Initiative. To stanowisko wspólne...

Kraj, 29 grudnia 2009

Orange rozda ponad 100 aut BMW za 8,5 mln zł

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, przygotował dla swoich abonentów kolejną promocję w formie loterii, w której nagrodami są 104...

Przetargi, 23 grudnia 2009

Initiative przejmie obsługę BMW i Mini

Initiative najprawdopodobniej przejmie obsługę mediową BMW i Mini. Jak wynika z naszych informacji, w przetargu marketera brały udział Vizeum, który...

Przetargi, 13 listopada 2009

BMW prowadzi przetarg mediowy

BMW, właściciel marek BMW i Mini, przegląda oferty domów mediowych w regionie - wynika z nieoficjalnych informacji. Przedstawiciele BMW nie...

Zagranica, 19 października 2009

W USA najwięcej szepczą o: Apple, Microsofcie i Google

Marki: Apple, Microsoft i Google, generują największy "buzz" wśród amerykańskich użytkowników mediów społecznościowych takich jak Facebook i Twitter. Natomiast najbardziej...

Kraj, 13 października 2009

Inchcape Motor startuje z pierwszą kampanią wizerunkową

Inchcape Motor Polska, diler marek BMW i Mini, rozpoczął swoją pierwszą w naszym kraju kampanię wizerunkową. "To ważne..." - takie...

Kraj, 22 września 2009

Porsche chce sprzedać kilkadziesiąt modeli Panamery do końca tego roku

KPI Sports Cars kontynuuje kampanię wprowadzającą na polski rynek model Porsche Panamera. Dotychczasową kampanię prasową przygotowaną przez dział marketingu tego...