M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BMW (marka)"

Kraj, 14 marca 2017

Anna Łakomska w McCann & MRM

Nowa community manager w agencji.

Zagranica, 3 grudnia 2015

BMW można kupić w ciągu 10 minut

Niemiecki producent po udanych testach wprowadza usługę BMW Retail Online, dzięki której - jak zapewniają szefowie firmy - klienci będą mogli skonfigurować i nabyć wybrany model w ciągu niecałych 10 minut. Serwis ma działać siedem dni w tygodniu przez 24 godz. na dobę.

Kraj, 18 listopada 2015

Adam Smereczyński przechodzi do 180hb + Jung v. Matt

Wcześniej związany był równolegle z Scholz & Friends i Fat Baby.

Kraj, 4 grudnia 2014

Samar: kontynuacja korzystnego trendu w polskiej motoryzacji

Instytut badawczy Samar opublikował listopadowe wyniki rejestracji nowych aut w Polsce. Ubiegły miesiąc był już 18. z rzędu, kiedy ta liczba wzrasta w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013. Coraz lepiej sprzedają się samochody segmentu premium.

Kraj, 21 listopada 2014

Tomasz Sawicki dołącza do strategii Isobar Poland

Poprzednio związany był z agencją GPD Advertising.

Kraj, 9 października 2014

Launch nowego modelu BMW w kampanii agencji MAB [wideo]

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Kraj, 25 czerwca 2014

BMW chce słuchać historii swoich fanów [wideo]

Ruszała kampania, której celem jest budowanie silnej więzi z marką motoryzacyjną.

Kraj, 24 lutego 2014

Dilerzy samochodowi aktywni w social mediach

Fanpage Toyota Radość ma najwięcej fanów, Auto Księżyno - najbardziej zaangażowanych.

Zagranica, 17 stycznia 2014

Uwe Dreher dyrektorem marketingu BMW w Wielkiej Brytanii

Marka chce wzmocnić wizerunek i poszerzyć gamę samochodów.

Zagranica, 14 listopada 2013

Cadillac chce zaistnieć w Europie

Marka planuje rozwój poza rodzimym rynkiem w USA.

Zagranica, 14 października 2013

Stefan Glowacz ambasadorem BMW

W Niemczech wystartowały intensywne działania dla luksusowej marki samochodów.

Kraj, 14 października 2013

Tippingpoint zmienia się w MAB

Polski agencji oddział będzie pracował dla sieciowego klienta - marki BMW.

Zagranica, 26 września 2013

Warren du Preez i Nick Thornton uprawiają ogrody dla Perrier-Jouet

Wystartowała nowa kampania dla marki szampana.

Zagranica, 25 czerwca 2013

Acura wyda 78 mln dolarów na kampanię

Planowana jest największa kampania w historii Hondy.

Kraj, 5 czerwca 2013

BMW reklamuje Mini Countryman i model BMW Serii 3 Grand Turismo

Producent niemal równocześnie promuje dwa modele samochodów.

Przetargi, 9 kwietnia 2013

BMW wybrało OS3 do obsługi interaktywnej

W przetargu brało udział pięć agencji.

Kraj, 5 lutego 2013

Initiative powiększa zespół

Do domu mediowego dołączył nowy media planner/buyer.

Kraj, 15 października 2012

Nikon i jestkultura.pl

Kolejna marka rozpoczyna działania w blogosferze.

Kraj, 20 lipca 2012

BMW Financial Services rozpoczyna działalność

Firma będzie oferować kredyty, leasing i ubezpieczenia.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Kraj, 22 lutego 2012

Polacy o autach hybrydowych

Najwięcej badanych kojarzy je z marką Toyota.

Kraj, 6 lutego 2012

BMW z cyklem zimowych eventów

Unlimited Events realizuje duży projekt dla BMW.

Przetargi, 25 stycznia 2012

Hypermedia Isobar pracuje dla Inchcape Motor Polska

Agencja zajmie się m.in. działaniami SEM i social media.

Kraj, 15 grudnia 2011

UOKiK po raz kolejny karze Polkomtela i Internetq

Urząd zakwestionował reklamy Plusa "29 groszy za minutę do wszystkich" i ukarał operatora sumą 1,86 mln zł, Internetq zaś za drugą edycję loterii BMW od Orange.

Artykuły weekendowe, 28 października 2011

Absolwent jest jak turbo do silnika [CASE STUDY]

CEDC jest zadowolone z wyników promocji konsumenckiej swojej marki. Niektórzy konsumenci twierdzili, że po wypiciu wódki tej marki "serce im szybciej pika".

Kraj, 6 października 2011

EL2 zapłaciła InternetQ za megaloterię dla Orange z 2009 r.

Kwoty spółki nie ujawniają, ale zapewniają, że kończy to wszelkie spory i roszczenia w tej sprawie.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Pamiętnik z Cannes

Johan Ohlson, dyrektor kreatywny San Markos, w relacji z festiwalu pisze o tym, kogo na festiwalu spotkał, wysłuchał, gdzie się bawił i dlaczego do Cannes powinien pojechać każdy klient.

Kraj, 30 czerwca 2011

Nietypowe POS-y wspierają Absolwenta

Producent wódki Absolwent wspiera jej akcję sprzedażową ciekawą ekspozycją.

Zagranica, 22 czerwca 2011

Nie liczcie na ambush marketing

Organizator olimpiady w Londynie w 2012 r. - Locog - przeprowadzi dużą kampanię informującą marki, jak zamierza zwalczać akcje ambushmarketingowe.

Zagranica, 2 czerwca 2011

Ford i Xbox najwięcej zyskały przy finale Ligi Mistrzów

Z danych monitoringowych Brandwatch wynika, że w trakcie finału najbardziej elitarnych piłkarskich rozgrywek klubowych w Europie największy ruch w mediach społecznościowych odbywał się wokół niektórych ich sponsorów - Forda, Xboxa i Heinekena.

Kraj, 19 maja 2011

Content Media poszerza ofertę i zatrudnia

Broker w segmencie custom publishing nawiązał współpracę ze spółką z grupy Media Express. Do zespołu firmy dołączyła Iwona Wyszogrodzka.

Kraj, 11 maja 2011

Absolwent - przy wódce o samochodach

CEDC startuje z nową kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki wódki Absolwent. Jej osią jest konkurs, w którym będzie można wygrać sportowe BMW i nawigację TomTom.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Orlen kusi nową loterią z nagrodami

Za kreację kampanii pod hasłem "Cała moc w grze!" odpowiada agencja reklamowa Just.

Kraj, 11 stycznia 2011

0,5 mln zł kary za pusty SMS

Blisko 500 tys. zł kary nałożył UOKiK na organizatora loterii Pusty SMS, a ten... realizuje najnowszą loterię SMS-ową Orange.

Kraj, 5 stycznia 2011

8 mln zł w loterii Orange

Sieć po raz czwarty kusi nagrodami w loterii SMS-owej. Wśród nagród jest ponad 100 samochodów Audi.

Przetargi, 4 października 2010

Unlimited wygrało przetarg na obsługę promocji Ferrero

Akcja promocyjna "Złoty miesiąc Ferrero" potrwa przez cały październik br.

Kraj, 3 września 2010

Wzmocnienia w Supermedia Interactive

Weronika Sobolak dołączyła do działu client service Supermedia Interactive jako nowy account manager.

Kraj, 6 lipca 2010

Orange przeznaczył 8,3 mln zł na nagrody w trzeciej loterii

Sieć po raz trzeci kusi swoich klientów autami BMW w loterii SMS-owej.

Zagranica, 25 czerwca 2010

"Financial Times" dociera do media plannerów

Grawerowane, spersonalizowane karty wraz z adresem URL nowej mikrowitryny promują kolejne przedsięwzięcie wydawcy.

Kraj, 24 czerwca 2010

Millennium wybrało spot internauty [WIDEO]

Spot "Wyjątkowe spotkanie" nakręcony przez internautę wygrał w konkursie amatorskich reklam Banku Millennium. Autor otrzymał nagrodę w postaci samochodu marki BMW.

Kraj, 10 czerwca 2010

Era przeznaczyła 8,5 mln zł na nagrody w kolejnej loterii

Najwyraźniej loterie opłacają się operatorom komórkowym. Po Orange także Era powtarza akcję z nagrodami za 8,5 mln zł.

Kraj, 18 maja 2010

Wymiana starego auta na nowe BMW

W Warszawie i we Wrocławiu trwa kampania zachęcająca do wymiany samochodu dowolnej marki na BMW lub Mini.

Zagranica, 6 maja 2010

Zamożni konsumenci wybierają BMW i Chanel

Firma konsultingowa L2 zbadała preferencje zamożnych konsumentów klasyfikowanych jako "new affluents".

Kraj, 6 kwietnia 2010

Tippingpoint wzmacnia dział accountów

Maja Karcz dołącza do zespołu obsługi klienta Tippingpoint.

Kraj, 28 stycznia 2010

Wiesława Vonau szefową finansów Universala i Initiative

Wiesława Vonau dołączyła do Interpublic Group, gdzie sprawuje funkcję szefowej finansów domów mediowych Universal McCann i Initiative. To stanowisko wspólne...

Kraj, 29 grudnia 2009

Orange rozda ponad 100 aut BMW za 8,5 mln zł

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, przygotował dla swoich abonentów kolejną promocję w formie loterii, w której nagrodami są 104...

Przetargi, 23 grudnia 2009

Initiative przejmie obsługę BMW i Mini

Initiative najprawdopodobniej przejmie obsługę mediową BMW i Mini. Jak wynika z naszych informacji, w przetargu marketera brały udział Vizeum, który...

Przetargi, 13 listopada 2009

BMW prowadzi przetarg mediowy

BMW, właściciel marek BMW i Mini, przegląda oferty domów mediowych w regionie - wynika z nieoficjalnych informacji. Przedstawiciele BMW nie...

Zagranica, 19 października 2009

W USA najwięcej szepczą o: Apple, Microsofcie i Google

Marki: Apple, Microsoft i Google, generują największy "buzz" wśród amerykańskich użytkowników mediów społecznościowych takich jak Facebook i Twitter. Natomiast najbardziej...

Kraj, 13 października 2009

Inchcape Motor startuje z pierwszą kampanią wizerunkową

Inchcape Motor Polska, diler marek BMW i Mini, rozpoczął swoją pierwszą w naszym kraju kampanię wizerunkową. "To ważne..." - takie...