M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BoboVita (marka)"

Kraj, 28 października 2015

Ars Thanea autorem nowego serwisu BoboVita.pl

Agencja pracuje dla marki od prawie ośmiu lat.

Kraj, 6 października 2015

Nowa odsłona kampanii marki BoboVity [wideo]

Za jej przygotowanie odpowiedzialna jest agencja Havas Worldwide Warsaw.

Kraj, 4 maja 2015

Aleksandra Kosik i Katarzyna Wolska w kreacji Change

Do działu kierowanego przez Jana Majle i Rafała Górskiego dołączy seniorski team. Zmiany także w innych działach agencji.

Kraj, 4 listopada 2014

BoboVita z mocnym, warzywnym uderzeniem

Marka chce nauczyć dzieci różnorodności smaku warzyw i zapewnia o naturalności składników. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Havas. Media na potrzeby działań zakupił MediaCom.

Kraj, 27 kwietnia 2012

BoboVita z myślą o alergikach

Nutricia wspiera nowość szeroko zakrojoną kampanią.

Kraj, 2 marca 2012

BoboVita nową loterią buduje zaufanie do marki

Nutricia zachęca do zakupu atrakcyjnymi nagrodami.

Kraj, 10 lutego 2012

BoboVita z kampanią wizerunkową [WIDEO]

Działania promocyjne mają eksponować walory posiłków w słoiczkach.

Kraj, 24 stycznia 2012

Euro RSCG Warsaw z lokalną kampanią BoboVity

To pierwsza lokalna kampania zrealizowana dla tego marketera przez Euro RSCG Warsaw.

Kraj, 15 grudnia 2011

Posiłki BoboVita w formie talerzyków

Początkowo trafią do sprzedaży w wybranych marketach.

Kraj, 30 listopada 2011

Maria Żarnecka w zespole Ars Thanea

Odpowiada za obsługę projektów dla Nutricii.

Kraj, 17 listopada 2011

Konkursy z nagrodami w promocji BoboVity

Realizacją akcji promocyjnej marki zajęła się OS3 Multimedia.

Kraj, 20 października 2011

Nutricia debiutuje w segmencie płatków śniadaniowych

Marketer wprowadza na rynek produkt pod marką BoboVita dla dzieci powyżej 18. miesiąca życia.

Kraj, 12 sierpnia 2011

Sezonowe deserki od BoboVity

Nutricia wprowadza na rynek 5 nowych deserów owocowych.

Przetargi, 12 sierpnia 2011

ACR wygrywa budżet kolejnej marki Nutricii

ACR wygrał przetarg na pełną obsługę kampanii środka spożywczego specjalnego przeznaczenia medycznego Nutridrink.

Kraj, 5 lipca 2011

Lowe Activation zmienia nazwę na Open

W ramach nowej agencji mają być rozbudowywane kompetencje w zakresie projektów interaktywnych.

Kraj, 29 czerwca 2011

OS3 Multimedia z kolejnym projektem dla BoboVity

Agencja stworzyła m.in. mechanizm konkursowy dla marki Jogurciki Malucha.

Kraj, 22 czerwca 2011

Danone dla szkół

Ogólnopolska akcja promocyjna w sklepach Carrefour wspiera szkoły.

Kraj, 5 maja 2011

BoboVita wykorzystuje marketing wirusowy

Muzyczne wideo oparto na dźwiękach siorbania i uderzania kartonikami przez maluchy.

Kraj, 19 kwietnia 2011

ACR crossmediowo dla BoboVity

Drugi etap działań promocyjnych trwa.

Kraj, 23 marca 2011

BoboVita wprowadza markę Chrupaczki

Firma wprowadza do oferty przekąski dla dzieci i wspiera ich sprzedaż komunikacją marketingową.

Kraj, 4 marca 2011

BoboVita przekonuje do zakupu

Marketer rozdaje 100 tys. zł w promocji konsumenckiej.

Kraj, 15 listopada 2010

Z BoboVitą dookoła świata

Nutricia wprowadza limitowaną linię Kuchnie świata.

Kraj, 15 października 2010

Nutricia inwestuje w komunikację soków dla niemowląt

Marketer poszerza ofertę soków BoboVita.

Kraj, 10 sierpnia 2010

BoboVita angażuje uwagę mam

OS3 przygotowała dla marki nowy projekt internetowy.

Kraj, 30 czerwca 2010

BoboVita w kolejnych wariantach

Nutricia poszerza ofertę BoboVity o nowe smaki i wspiera ją kampanią.

Kraj, 4 maja 2010

Shopper marketing dla mam

Sieć handlowa Tesco rozpoczyna multibrandowy program adresowany do matek. Realizuje go agencja 4Frame.

Kraj, 3 grudnia 2009

Nutricia wprowadza do oferty nową kategorię

Nutricia Polska wprowadza do swojego portfolio nową kategorię produktów pod marką BoboVita - Jogurcik Malucha. To pasteryzowany jogurt - mleczny...

Kraj, 19 listopada 2009

Nutricia uruchamia serwis online Mamopedia

Nutricia uruchomiła serwis internetowy dla mam. Mamopedia, ideą nawiązująca do Wikipedii, wykorzystuje wiedzę ekspertów oraz matek, które mogą rozbudowywać serwis....

Kraj, 1 lipca 2009

Kampania BoboVity przygotowana przez Euro RSCG Warsaw ukaże się na rynku belgijskim

Kampania marki BoboVita autorstwa agencji Euro RSCG Warsaw zostanie wykorzystana także na rynku belgijskim, została ona bowiem wyłoniona jako najlepsza...

Kraj, 30 czerwca 2009

Nutricia promuje markę BoboVita w telewizji, internecie i prasie

Nutricia wspiera kampanią reklamową markę BoboVita. Działania zaplanowane do końca roku obejmują: telewizję (m.in.: TVP, TVN, Polsat), prasę (prasa parentingowa,...

Kraj, 1 grudnia 2008

Nutricia Polska przeprowadziła relaunch herbatek BoboVita

Nutricia Polska wprowadziła nowe herbatki BoboVita. W sprzedaży dostępnych jest 14 różnych smaków herbatek dostępnych w dwóch liniach: "Z owoców...

Kraj, 30 lipca 2008

Euro RSCG 4D rozpocznie współpracę z Numico

Firma marketing services Euro RSCG 4D rozpocznie współpracę z firmą Numico specjalizującą się w produkcji żywności dla dzieci. Jej zakres...

Kraj, 8 lipca 2008

Nutricia Polska realizuje promocję konsumencką dań w słoiczkach

Nutricia Polska rozpoczęła intensywną akcję promocyjną posiłków w słoiczkach BoboVita. Promocja pod hasłem "Baw się kolorami - ciesz się nagrodami"...

Kraj, 19 czerwca 2008

Nutricia Polska poszerza ofertę deserów BoboVita

Nutricia Polska rozszerza ofertę deserków BoboVita. W sprzedaży pojawiło się siedem nowych produktów wybranych na podstawie badań konsumenckich. Oferta składa...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Nutricia Polska promuje w telewizji posiłki BoboVita

Nutricia Polska rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą nowe posiłki w słoiczkach BoboVita. Kampania adresowana jest przede wszystkim do dzieci w wieku...

Kraj, 22 czerwca 2007

Nutricia promuje nowe ekonomiczne opakowania herbatek BoboVita

Nutricia Polska wspiera promocją pojawienie się nowych ekonomicznych opakowań herbatek marki BoboVita. Do sprzedaży wchodzą właśnie nowe, większe, 400-gramowe puszki...

Kraj, 17 maja 2007

Nutricia Polska wspiera nową markę Smaczny Sen

Rusza kampania telewizyjna kaszek BoboVita z portfolio Nutricia Polska. Ma wesprzeć sprzedaż tradycyjnych kaszek i wypromować nowe kaszki Smaczny Sen....

Kraj, 14 lutego 2007

Nutricia Polska poszerza ofertę herbatek dla dzieci BoboVita

Nutricia Polska poszerzy ofertę herbatek BoboVita dla najmłodszych dzieci, po piątym miesiącu życia. Producent wprowadzi od marca br. dwa nowe...

Kraj, 1 grudnia 2006

Nutricia Polska wydaje nowe publikacje o żywieniu dzieci

Nutricia Polska przygotowała cykl publikacji w formie poradników dla mam noworodków i maluchów do 3 lat. Eksperci firmy radzą, jak...

Kraj, 15 grudnia 2005

Nutricia Polska poszerza ofertę kaszek BoboVita

Nutricia Polska poszerza ofertę kaszek dla niemowląt i małych dzieci marki BoboVita. Na rynku pojawią się nowe kaszki mleczne dla...

Kraj, 20 września 2005

Kampania wesprze promocję posiłków w słoiczkach i musów owocowych BoboVita

Wsparcie medialne otrzyma startująca 3 października promocja posiłków w słoiczkach i musów owocowych BoboVita (marka Nutricia Polska). Hasłem kampanii jest:...

Kraj, 22 czerwca 2005

Budżet Bebiko obsługiwany przez Gruppę 66 Ogilvy

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy przejęła obsługę działań ATL marki Bebiko firmy Nutricia Polska od Papagayo. - Jest to decyzja...

Kraj, 10 maja 2005

Gruppa 66 Ogilvy poszerza współpracę z koncernem Nutricia

Agencja Gruppa 66 Ogilvy rozszerzyła współpracę z międzynarodowym koncernem Nutricia, liderem rynku żywności dla niemowląt i dzieci. BoboVita jest kolejną...

Kraj, 29 października 2004

Nutricia Polska wprowadza nową linię produktów Skarby z ogrodu

Nutricia Polska, producent żywności dla dzieci, wprowadził na rynek nową serię produktów BoboVita - Skarby z ogrodu. Są to musy...

Kraj, 16 września 2004

Nutricia pierwszym sponsorem programu w TVN Style, rusza kampania BoboVity

Nutricia Polska, producent żywności dla niemowląt, nawiązała współpracę z kanałem TVN Style. Magazyn "Klub młodej mamy" będzie sponsorowany przez markę...

Kraj, 1 września 2004

Agencja Arip planuje utworzenie działu zajmującego się nowym biznesem

Agencja reklamowa Arip planuje utworzenie działu zajmującego się nowym biznesem. Dział ma powstać w połowie września br. Aktualnie trwa rekrutacja...

Kraj, 5 sierpnia 2004

Bogdan Markiewicz nowym account managerem w Alert Media Communications

Bogdan Markiewicz, który przez ostatnie 2 lata pracował jako PR manager w agencji reklamowej Arip, przeszedł do firmy public relations...

Kraj, 20 maja 2004

Agencja reklamowa Arip zwiększa zespół obsługi klienta i DTP

Agencja reklamowa Arip w związku ze zwiększająca się liczbą obsługiwanych projektów zdecydowała się na powiększenie zespołu. Na stanowiska account managerów...

Kraj, 10 maja 2004

Nutricia Polska prowadzi promocję konsumencką produktów BoboVita

Nutricia Polska prowadzi do lipca br. promocję konsumencką produktów BoboVita. Promocja dostała wsparcie reklamowe zaplanowane na maj i czerwiec br....

Kraj, 30 kwietnia 2004

Próbka kaszki BoboVita dołączona do "Mamo, to ja"

Insert z kaszkami BoboVita został dołączony do bieżącego wydania miesięcznika "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Nutricia Polska, producent BoboVity, wybrała...